дайте ми съвет

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.10.2005
Местоположение: пловдив

дайте ми съвет

Мнение от рейнджър » 26 Окт 2005, 19:13

четох целия форум,но искам точен съвет какво точно да направя.проблема е с чукането на повдигачите.има го само докато загрее двигателя.после се оправя.точно сега нямам финансова възможност да ги сменя щото ще ставам татко.ходих в сервиз и там ми казаха че е проблемен само един повдигач.карам с масло кастрол 15/40 купуван в германия.преди бях с 10/40 но от сервиза на бмв в пловдив казаха че след 200 000 км се кара с минерално.кажете ми всичко което знаете как може да се оправи,ще ви бъда благодарен.а и на именниците честито!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 26 Окт 2005, 19:53

Решението е 5W40

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.10.2005
Местоположение: пловдив

това

Мнение от рейнджър » 26 Окт 2005, 20:31

това е синтетика,не е ли вредно за моя двигател,на 225000 е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Окт 2005, 20:51

Май по-гъстичко от това 5W40 му трябва :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 26 Окт 2005, 21:02

Има мнение, че след 200 000 км може да се кара И с минерално масло. Но това не изключва синтетиката. А при тези наши двигатели (М40) на тези км се появява чукането на клапаните. Може да се забави с по- рядко масло или със смяна на разпределителен вал и повдигачи.Сам казваш, че за момента не можеш да се справиш със смената, остава маслото. Все пак някой по навътре да каже.Поне при мен на предишната ми Е36 с това се оправи проблема- със смяна но маслото с по- рядко.Лошо е , че след 2-3 смени вече няма ефект и следва смена на вал и повдигачи. На мен ми ппредстои смяна на маслото сега и мисля да сложа LUKI MOLI 5W40.

bmwdriver написа:Май по-гъстичко от това 5W40 му трябва :roll:


Може и да си прав :yes:
Но човека казва, че трака докато загрее. Не трябва ли да кара с по- тънко масло, за да иде по- бързо до повдигачите :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 26 Окт 2005, 21:39

Караи си така и хич да не ти пука ;) Неприятно е да знаеш че колата ти не е в ред, но така или иначе вече са заминали, единственото решение е смяна с нови! Още няколко хиляди километра няма да са проблем, след което ще трябва да се сменят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 26 Окт 2005, 22:54

Май по-гъстичко от това 5W40 му трябва
Аз бих казал 10W40.Има една полусинтетика на Cofran която деиства добре при тоя проблем и не е скъпо.Аз го пробвх и двигателя стана по-тих!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 26 Окт 2005, 23:41

Виж сега, аз имам същия проблем, моите повдигачи също тракат сутрин и после спират. Мисля, че на този етап няма от какво да се притесняваш. Карай си така. Междувременно отделяй по някоя друга кинта в джоба. Не знам с какъв бюджет разполагаш месечно, но ще са ти необходими около 300лв. за тая работа, за да си нямаш по-големи разправий в бъдеще. Какво имам предвид. В Младост 4 има една авто мивка, казват й Моториста, там има и магазин за авточасти. Предлагат ги на наистина тънки цени, а самите те са същите като да речем в Авто Плюс. Та като посъбереш парички, купуваш си едни нови хидравлични повдигачи за около 200лв. и др. 100лв. за майстор (може да ти излезе и по-евтино работата, зависи къде ходиш) и забравяш за още поне 200 000км. Колкото по-рано я направиш тая работа, толкова по-добре, защото това тракане провокира един много по-голям проблем в бъдеще, а именно смяна на разпределителен вал, кобилици и повдигачи. Нека да не те плаша с цифрата, която човек трябва да се изръси тогава. Знай, специално при този вид мотори като твоя и моя това нещо им е много голяма слабост. Пестене на пари за рутинна поддръжка не бива. Говоря за маслата. Но, засега, ако колата си работи добре като позагрее, вдига си обороти до прекъсвача (това е начина да разбереш дали вала ти е заминал или има още животец в него) и няма др. проблеми си карай така докато посъбереш парички. Все пак това не е толкова колосална сума. Но, ако ме питаш мен, не просрочвай това "рутинно за М40 ремонтче" :mhihi: :mhihi: :mhihi: повече от три месеца. Поне аз така мисля. Пожелавам безаварийно пътуване, чао засега.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.10.2005
Местоположение: пловдив

а gtx3

Мнение от рейнджър » 27 Окт 2005, 18:01

а добре ли е gtx3 magnetec,възможно ли е да помогне.и още нещо как да разбера дали не е само запушване в системата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 27 Окт 2005, 18:18

виж сега , аз имах проблем с повдигачите и вала.Казаха ми ,че колата ми не може да изкара повече от 1000 километра в това сьстояние / пьрче от вала се беше отчупило, повдигачите и клапаните чукаха, абе двигатела работеше като стар дизел,а е бензин/. смених маслото с 15/50 и карах около 800 километра и направих ремонта.от това масло останах доволен , сега карам с 10/40 / наливно от магазина на ул.'Оборище'/.Ремонта и частите /вал,клапани,повдигачи и семеринг/ ми излезна 2000 лв. .Имай в предвид,че тая работа с повдигачите е сериозна и не може да се отлага дьлго време , щото може да стане по лошо.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook