перка на радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
перка на радиатора
Здравейте,искам да попитам за перката на радиатора на 320i
дали е със силикон,защото има малко луфт,дали трябва да се пълни или да се вземе нова?
дали е със силикон,защото има малко луфт,дали трябва да се пълни или да се вземе нова?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: перка на радиатора
Да със силиконов виско съединител е.
Това че има луфт може да се дължи на разбит лагер на виското или на рабита ос на водната помпа(ако има теч ще го видиш).
Сваляш оглеждаш кое е повредено и сменяваш с ново.
Няма какво да му пълниш на виското, а и това ти е доста важна част в автомобила, все пак температурата зависи от него.
Ползвай търсачката има писано много за виското на перката, от къде колко защо и тн.
Това че има луфт може да се дължи на разбит лагер на виското или на рабита ос на водната помпа(ако има теч ще го видиш).
Сваляш оглеждаш кое е повредено и сменяваш с ново.
Няма какво да му пълниш на виското, а и това ти е доста важна част в автомобила, все пак температурата зависи от него.
Ползвай търсачката има писано много за виското на перката, от къде колко защо и тн.

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани