оборотите ми мамка му!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

оборотите ми мамка му!!!

Мнение от payo » 17 Сеп 2005, 11:02

Привет на всички, имам нужда от помощ от 5-6 дни съм собственик на Е36 320 купе като цяло колата е супер но имам проблем с оборотите сутрин като я запаля вдига до 2500 оборота и след 10- 20 секунди стрелката отива на 500-600. но когато я запаля като е загряла триабва да и подавам газ постоянно догато потегля иначе гасне, а след като я покарам около 1км. като спра оборотите или се вдигат 2-3 хиляди или падат под 500. разчитам на вашите професионални съвети
А м/у другото видях под предната дясна седалка да виси някакъв датчик за какво може да е :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 17 Сеп 2005, 12:51

Провери си ламбда сондата. Виж и големият гофриран маркуч за
въздуха (не знам как се казваше) :roll: Може да е скъсан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Сеп 2005, 13:33

Ако оборотите се сменят равномерно (800-2000-800-2000-...) провери клапана за празния ход (блокирал). Ако го прави от време на време - търси пропускане на вакуум или лоша връзка по проводниците до същия клапан.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

Мнение от payo » 17 Сеп 2005, 14:38

благодаря ви колеги!!!
не го прави равномерно ами вдига оборотите и плавно ги понижава до 500 или въобще не ги вдига ами гасне след като запаля а като съм на скорост без да и поддавам газ понякога сама ускорявя
а как може да проверя дали е ламда сондата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 17 Сеп 2005, 14:56

отиди на комп диагностика .. тука само може да гадаеме .. аз лично се доверявам на Юве-93 на симеоновско шосе до посолствата .. тва е бош сервиз. 37лв струва прегледа/реглажа .. оставя се 10лв капаро и обикновено се записва час защото е лудница. Само гледай някой от старите да ти гледа колата че някви нови последния път видях да се бутат.. пък аз им нямам вяра ;) успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от bobby02 » 17 Сеп 2005, 15:17

имах абсолютно същия проблем какво направих-диагностика и след това е по сложното смяна бенз.помпа,нов датчик който е за запалването и ниските обороти незнам точното му име вързан е долу на маховика,нова ламбда сонда и след това ОК.желаяти искрено да не е от това поне не толкова смени но...УСПЕХ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 17 Сеп 2005, 18:11

bobby02 написа:имах абсолютно същия проблем какво направих-диагностика и след това е по сложното смяна бенз.помпа,нов датчик който е за запалването и ниските обороти незнам точното му име вързан е долу на маховика,нова ламбда сонда и след това ОК.желаяти искрено да не е от това поне не толкова смени но...УСПЕХ
:yes: ето така се работи
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

Мнение от payo » 19 Сеп 2005, 9:21

мерси пичове!!!
следобяд съм на диагностика и ще ви споделя какво е положението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 20 Сеп 2005, 16:16

привет,при мен се появи около преди 6 месеца,като спра на светофар започва от време на време да качва оборотите на 1500 и падат на 500,при което почти изгасва мотора и това за кратко време и се оправя,но го правеше сравнително рядка и се търпеше,преди седмица понеже си нямах работа и демонтирах моторчето за празния ход,почистих го,но малко го понапънахс отверка клапънчето и още някои малки прияви на насилие,след монтажа заработи перфекно,но рабоста ми бе кратка,на следващия ден,започна да ми гасне на празен ход и трябваше да спирамс левия крак,а ас десния да подавам непрекъснато газ,на другия ден отново почистване,но за жалост повече не можах да запаля колата,без да подавам газ!Реших да пробвам какъво ще стане ако извадя куплонга с кабелите и по този начин да изключа това моторче,за моя радост колата мина на авариян режим и сега работи перфекно с изключение на малката подробност,че когатое студена държи на празен ход 800 оборота,а кат позагрее между 1100-1200 което е неприятно,но поне върви,а пък в БМВ ми поискаха 163евро за ново,ще търся по моргите за втора употреба!ТА това бяха моите наблюдения,премеждия!Съвета ми е да при такива случаи да се извадят кабелите от него зада си привери дали причината е в него,преди да се търси някде другаде:);)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 7.07.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от fastestbmw » 21 Сеп 2005, 14:51

Виж и големият гофриран маркуч за
въздуха (не знам как се казваше) Може да е скъсан.


Фалтенбах. Ако е скъсан, ще смуче въздух, т.е. няма да мени обороти, а ще поддържа ниски такива.
You meet many faces in town but you remember only a few
ANI4KA

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

Мнение от payo » 26 Сеп 2005, 8:46

Привет ходих на диагностика и казаха дебитомер :mhihi: но смених въздушния филтър и бензиностанцията и се оправи така и не разбрах от какво е или от гаден бензин или от сервиза ми обясниха че на дебитомера има някакви пластинки и като се напластят с прашинки от мръсния филтър не подават правилна информация на компютъра и от там идва проблема

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook