каква е разликата във вървенето?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
carmanf1 написа:...Така че не мога да разбера защо е толкова разпространено мнението че на такова БМВ трябва да се слага само газов инжекцион...
Тъй като нещо не успях да открия темата за газта, където е обяснено всичко по въпроса, ще го кажа много накратко:
На кола с пластмасови колектори не е проблема в монтажа на обикновенно АГУ- проблема е в риска, който се изразява в това че ако се получи гръмване на газта при смяната бензин-газ или обратно могат да заминат колекторите. А те както може да се очаква не са никак евтини, а и по моргите 320-ки не се прескачат все пак.
Ако бъркам нещо, нека запознатите да ме поправят.
BMW & RAMMSTEIN RULES







- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
otka4ena написа:carmanf1 написа:...Така че не мога да разбера защо е толкова разпространено мнението че на такова БМВ трябва да се слага само газов инжекцион...
На кола с пластмасови колектори не е проблема в монтажа на обикновенно АГУ- проблема е в риска, който се изразява в това че ако се получи гръмване на газта при смяната бензин-газ или обратно могат да заминат колекторите. .
Добре,но тва БМВ,за което говоря е от година,година и малко на газ и не е гърмяло никога.А и дори това да стане,хората са предвидили и монтирали предпазни клапани (мисля че са общо 3 на брой -2 в краищата на всмукателните колектори и 1 след дебитомера,но не съм много сигурен за броя им) ,който предпазват в случай на гръмване всмукателните колектори,дебитомера,кутията на възд.ф-р и ...!
Така че аз не виждам да съществува някакъв риск.
Честно казано не разбирам много от газови уредби,но мнението ми е че всичко зависи от това колко кадърно е монтирана уредбата.

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани