Смятам да купувам 318iS 97г Coupe какво да гледам
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Смятам да купувам 318iS 97г Coupe какво да гледам
Здравейте,
От известно време търся 318iS или 320 купе.
Сега харесах една на горубляне 318 97 година изглежда доста запазена от вътре, но все пак аз освен видими дефекти друго не мога да диагностицирам. Човекът, който продаваше колата предложи да я заведем на сервиз и там да я погледнат. Тъй като нищо не разбирам бихте ли ми посъветвали в кой сервиз да я закараме какво да и се гледа освен диагностика на двигателя - абе въобще всякаква информация ще е полезна. Също така не знам дали цената не е малко висока 9,900 тъй като тя не е регистрирана няма аларма и застраховка и така като погледнах гумите са за смяна. Иначе колата изглежда много добре тъмно син металик ел. климатроник бордови компютър салона е запазен въпреки, че забелязах че волана е претапициран и 97 000 километра не ми се струват реални.
Благодаря още от сега
От известно време търся 318iS или 320 купе.
Сега харесах една на горубляне 318 97 година изглежда доста запазена от вътре, но все пак аз освен видими дефекти друго не мога да диагностицирам. Човекът, който продаваше колата предложи да я заведем на сервиз и там да я погледнат. Тъй като нищо не разбирам бихте ли ми посъветвали в кой сервиз да я закараме какво да и се гледа освен диагностика на двигателя - абе въобще всякаква информация ще е полезна. Също така не знам дали цената не е малко висока 9,900 тъй като тя не е регистрирана няма аларма и застраховка и така като погледнах гумите са за смяна. Иначе колата изглежда много добре тъмно син металик ел. климатроник бордови компютър салона е запазен въпреки, че забелязах че волана е претапициран и 97 000 километра не ми се струват реални.
Благодаря още от сега
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Смятам да купувам 318iS 97г Coupe какво да гледам
На скоро и аз обикалях като теб/....
Та .... гледай дали перката на климатика я има ... аз попаднях на няколко, които нямаха ... а тя не е никак евтина ... прави теста с клиюча да видиш дали не е сменяно таблото ...
гледай дали "падат" леко порзорците (при купето) като отвориш вратата (така трябва да е ....) провври хидравиката на волана ....
това бяха най-честите дефекти които забелязах докато търсих
а и искаи сервизна книжка ... ако няма значи километрите е доста вероятно да не са същите ...
а и невярван на това коя година ти казват че е ...
можеш да я провериш чрез последните 7 символа от VIN-a ето тук
http://www.realoem.com/bmw/select.do
успех
Та .... гледай дали перката на климатика я има ... аз попаднях на няколко, които нямаха ... а тя не е никак евтина ... прави теста с клиюча да видиш дали не е сменяно таблото ...
гледай дали "падат" леко порзорците (при купето) като отвориш вратата (така трябва да е ....) провври хидравиката на волана ....
това бяха най-честите дефекти които забелязах докато търсих
а и искаи сервизна книжка ... ако няма значи километрите е доста вероятно да не са същите ...
а и невярван на това коя година ти казват че е ...
можеш да я провериш чрез последните 7 символа от VIN-a ето тук
http://www.realoem.com/bmw/select.do
успех
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
~
Да сега да не умрете от смях тази перка за климатика къде да я търся то под капака е като аптека.
Как се прави този тест с ключът и таблото ?
Това с вратите на купето го гледах падат леко преди да се отвори врата но е едва забележимо.
Как да проверя хидравликата на волана в смисъл волана се върти леко без проблеми.
И аз така бях чувал, че не трябва да се купува кола от Горубляне ама какво да се прави тези в Дупница и Кюстендил не искат и дума да става за каране на колата в сервиз в софия. В общи линии ми заявиха : Идваш караш я купуваш я !
Каква точно диагностика да искам в Камор Ауто и колко пари ще ми струва ?
Как се прави този тест с ключът и таблото ?
Това с вратите на купето го гледах падат леко преди да се отвори врата но е едва забележимо.
Как да проверя хидравликата на волана в смисъл волана се върти леко без проблеми.
И аз така бях чувал, че не трябва да се купува кола от Горубляне ама какво да се прави тези в Дупница и Кюстендил не искат и дума да става за каране на колата в сервиз в софия. В общи линии ми заявиха : Идваш караш я купуваш я !
Каква точно диагностика да искам в Камор Ауто и колко пари ще ми струва ?
ОК. Не че съм навътре в нещата ама от това което съм чул и прочел през последните няколко месеца мисля че мога да ти бъде от известна полза.
Значи те са две перки -- едната за охлаждане, другата на климатика. Тази първата, която се вижда през бъбреците е за климатика. Зад нея е за охлаждането и тя може да се види само като отвориш капака. Значи гледаш да има две перки там
Натискаш копчето на таблото (за нулиране на км) и даваш ключа в положение 1.
Така и трябва да е! Слизат само с около 1-2см колкото да може да влезе после под уплътнението.
Виж тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20166 Engi е направил една много добра тема. Прочети всичко по нея за да добиеш представа какво още е важно да гледаш и евентуално колко пари ще ти струва да го оправиш. Също така разгледай и темите тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11820
Един съвет от мен -- освен да гледаш в какво техн. състояние е колата и колко е запазена като цяло гледай и колко отмъкнат инвентар има
... Мойта я купих само с една резервна гума и сега вече виждам защо. Не че е някакво правило ама ми се струва че колкото повече работи липсват по аксесоарите с толкова по-големи мушенници си имаш работа!
А и още нещо, което аз научих по трудния начин -- на Горубляне винаги се смъква с 500лв даже без диагностика. После почни да се заяждаш за състоянието на купето, че няма сервизна книжка (което сигурно е така) и т.н.
На двигател, окачване/ходова част, електроника/инжекция. Към 50-60 лв. четох на скоро че е. Поразрови се из форумите и ползвай търсачката и ще намериш темата. Аз ще видя по-късно да я потърся също ако не успееш че сега бързам...
А и най-добре е да вземеш някой който разбира и от БМВ и от пазарлък.
Да сега да не умрете от смях тази перка за климатика къде да я търся то под капака е като аптека.
Значи те са две перки -- едната за охлаждане, другата на климатика. Тази първата, която се вижда през бъбреците е за климатика. Зад нея е за охлаждането и тя може да се види само като отвориш капака. Значи гледаш да има две перки там

Как се прави този тест с ключът и таблото ?
Натискаш копчето на таблото (за нулиране на км) и даваш ключа в положение 1.
Това с вратите на купето го гледах падат леко преди да се отвори врата но е едва забележимо.
Така и трябва да е! Слизат само с около 1-2см колкото да може да влезе после под уплътнението.
Как да проверя хидравликата на волана в смисъл волана се върти леко без проблеми.
Виж тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20166 Engi е направил една много добра тема. Прочети всичко по нея за да добиеш представа какво още е важно да гледаш и евентуално колко пари ще ти струва да го оправиш. Също така разгледай и темите тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11820
Един съвет от мен -- освен да гледаш в какво техн. състояние е колата и колко е запазена като цяло гледай и колко отмъкнат инвентар има

А и още нещо, което аз научих по трудния начин -- на Горубляне винаги се смъква с 500лв даже без диагностика. После почни да се заяждаш за състоянието на купето, че няма сервизна книжка (което сигурно е така) и т.н.
Каква точно диагностика да искам в Камор Ауто и колко пари ще ми струва ?
На двигател, окачване/ходова част, електроника/инжекция. Към 50-60 лв. четох на скоро че е. Поразрови се из форумите и ползвай търсачката и ще намериш темата. Аз ще видя по-късно да я потърся също ако не успееш че сега бързам...
А и най-добре е да вземеш някой който разбира и от БМВ и от пазарлък.
!
Цитат:
Как се прави този тест с ключът и таблото ?
Натискаш копчето на таблото (за нулиране на км) и даваш ключа в положение 1.
Ок И какво да очаквам да се случи след това ? Светлини индикациии звук ?
Абе направо да си кажа ако има някой който разбира повече от бмв-та и утре има 1-2 часа свободни и може да помогне с огледа на колата на никого няма да остана длъжен да ми пише на balien at abv.bg или да си остави кординатите тук.
Благодаря предварително
Как се прави този тест с ключът и таблото ?
Натискаш копчето на таблото (за нулиране на км) и даваш ключа в положение 1.
Ок И какво да очаквам да се случи след това ? Светлини индикациии звук ?
Абе направо да си кажа ако има някой който разбира повече от бмв-та и утре има 1-2 часа свободни и може да помогне с огледа на колата на никого няма да остана длъжен да ми пише на balien at abv.bg или да си остави кординатите тук.
Благодаря предварително
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани