проблем с охлаждащата течност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с охлаждащата течност
Въпроса ми е следния : Охлаждащата течност е точно на чертата си когато колата е студена, когато загрее до работна температура се разширява та въпроса ми е колко е нормално да се разшири понеже днес като отворих капачката на радиатора течността беше на макс до горе до капачката а стрелката за температурата си седеше на средата ! Колата е 1.8 ис м42 мотор
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: проблем с охлаждащата течност
Е,как я отвори тая капачка като е достигнала работна температура?
Относно въпросчето ти-не знам точно колко разширява,но според мен е нормално да ти достига до капачката и от там през преливника.Не се притеснявай и карай смело!
Относно въпросчето ти-не знам точно колко разширява,но според мен е нормално да ти достига до капачката и от там през преливника.Не се притеснявай и карай смело!

- NKolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36, 320i
Re: проблем с охлаждащата течност


Тази капачка служи за да държи създалото се налягане в системата, а то от своя страна е необходимо
за да не заври течността при 100 градуса както е нормално, а при повече. Като си отвориш капачката налягането пада рязко и водата завира мигновено. Не ти е работа да проверяваш къде е нивото при загряла кола, стига ти да е в границите при студена. Ако не изтича изпод капачката или от уплътнението на казанчето значи всичко е ОК.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: проблем с охлаждащата течност
morafeta написа: на макс до горе до капачката а стрелката за температурата си седеше на средата !
Колега как я отвори тази капачка,и аз веднъж пробвах,ама се улях целия.
Щом като загрее няма течове,значи всичко е наред.



Re: проблем с охлаждащата течност
Biogame написа:morafeta написа: на макс до горе до капачката а стрелката за температурата си седеше на средата !
Колега как я отвори тази капачка,и аз веднъж пробвах,ама се улях целия.
Щом като загрее няма течове,значи всичко е наред.
Ако температурата на водата е под 100 градуса няма ядове да се отвори капачката.
Аз също съм я отварял, когато стрелката ми е на средата.
При това положение водата явно е под 100 градуса.
Термостата ми отваря на 90 градуса.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: проблем с охлаждащата течност
Biogame написа:morafeta написа: на макс до горе до капачката а стрелката за температурата си седеше на средата !
Колега как я отвори тази капачка,и аз веднъж пробвах,ама се улях целия.
Щом като загрее няма течове,значи всичко е наред.
И аз съм я отварял но при запален двигател и няма ядове.
по темата:
Щом при студен двигател ти е на чертата,карай без да се притесняваш.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: проблем с охлаждащата течност
И при мен се качва нивото,това е нормално,но след като се включи перката и почне да охлажда нивото пада и обратно.Ти с каква перка си-ел.или виско перка
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: проблем с охлаждащата течност
Какво искаш да кажеш с това върти се постоянно, постоянно е зацепено ли? Ако е така това не е добре защото следват главоболия после т.е. разбива се водната помпа и почва да прави мизерии.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: проблем с охлаждащата течност
По-добре го смени преди да ти е разбило водната помпа защото после ще ти се наложи освен виско и водна помпа да сменяш
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с охлаждащата течност
NKolev написа:...за да не заври течността при 100 градуса както е нормално, а при повече. Като си отвориш капачката налягането пада рязко и водата завира мигновено...
Точно за това не се кара с вода,а дори и да си с вода


п.п. Няма проблем да се отвори системата на работещ двигател,само трябва да се развива леко капачката,за да се изпусне налягането постепенно,в противен случай ще изхвърли горещ антифриз.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани