БМВ 320!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- perko81
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-320 Е36
БМВ 320!
Здравейте много сам радостен че има такав сайт в който може да се коментира за BMW.Имам следниа проблем с [/color]моето БМВ-320! 1991г.Всичко започна сас оборотите на ниски тресе първия майстор каза дюзи ,не бяха те ,както и да е,отивам при друг установиха че компа ми е заминал смених ме го и откакто е сменен ,новия направи пожече пакости.Паля колата и оборотомера стига до 1200 оборота пада до 400 оброта и така постоянно.Отидох при друг който каза ДЕБИТОМЕР,купувам ДЕБИТОМЕР пак съштото ,после вземам от кола която се движи и пак съштото оборотите нагоре надолу една забележка(ВСЕКИ ПАТ ПРЕДИ ДА ЗАПАЛЯ КОЛАТА МАХАМ ПЛЮСА НА КЛЕМАТА ПАЛЯ,ОКОЛО 7-8 МИНУТИ СЕЕДНО САМ С ЧИСТО НОВА КОЛА НЯМА ПРОБЛЕМ И ИЗВЕДНЪЖ ПАК ОБОРОТИТЕ И ТАКА С НЯКОЛКО ДЕБИТОМЕРА И ВСЕКИ ПАТ ОБОРОТИТЕ ПРОДАЛЖАВАТ)вече незнам какво да права ако някои се е сблъсквал с този проблем моля да пише.
- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: БМВ 320!
Колега добре дошъл в семейството на бимите
Значи иди на една свясна диягностика първо, и второ този проблем го имах и аз с друг вид автомобил,играещи обороти,губене на мощност и по- висок разход
Проблема беше в ламбда сондата
Може да си направиш експеримент като откачиш твоета и покараш да видиш какво ше се получи,и остави колата за една нощ с откачени клеми на акумулатора:!:
Това е от мен и успех с проблема 






325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: БМВ 320!
А що махаш клемата всеки път преди да запалиш? Ако го държиш достатъчно дълго рестартираш компа и ще има проблеми първите няколко км докато се намести.
Виж наистина ламбдата, щом пробллема се появява като загрее.
Виж наистина ламбдата, щом пробллема се появява като загрее.
Re: БМВ 320!
Колега първо добре дошъл и от мен
Една диагностика мисля че няма да е излишна
Освен това съветвам те да провериш:
- маркучите за въздуха след дебитомера, както и уплътненията на смукателния колектор
- моторчето за празен ход
- ламбда сондата (ако имаш)
- отново дюзите (пикаеща дюза се проявява точно така)
- регулатор на налягането на горивото
- бензинова помпа (филтър)
- клапан (вентил) картерни газове
- клапан изпарения на резервоара (отвий капачката и виж дали ще има ефект)
Това, че си сменил ECU-то до голяма степен обърква нещата защото не се знае какво е и до колко е съвместимо с твоя мотор. Ако можеш върни оригиналното поне докато я тестваш
Една диагностика мисля че няма да е излишна
Освен това съветвам те да провериш:
- маркучите за въздуха след дебитомера, както и уплътненията на смукателния колектор
- моторчето за празен ход
- ламбда сондата (ако имаш)
- отново дюзите (пикаеща дюза се проявява точно така)
- регулатор на налягането на горивото
- бензинова помпа (филтър)
- клапан (вентил) картерни газове
- клапан изпарения на резервоара (отвий капачката и виж дали ще има ефект)
Това, че си сменил ECU-то до голяма степен обърква нещата защото не се знае какво е и до колко е съвместимо с твоя мотор. Ако можеш върни оригиналното поне докато я тестваш
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: БМВ 320!
perko81 написа:Здравейте
Здравей и на теб... няма да е лошо да прочетеш правилата на форума и да обърнеш внимание на някои основни позиции при пускането на тема - като например заглавие, използване на главни букви и т.н... сега само ти обръщам внимание, щото си нов, но следващият път... темата ще бъде заключена.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани