БМВ 320!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-320 Е36

БМВ 320!

Мнение от perko81 » 07 Дек 2009, 17:48

Здравейте много сам радостен че има такав сайт в който може да се коментира за BMW.Имам следниа проблем с [/color]моето БМВ-320! 1991г.Всичко започна сас оборотите на ниски тресе първия майстор каза дюзи ,не бяха те ,както и да е,отивам при друг установиха че компа ми е заминал смених ме го и откакто е сменен ,новия направи пожече пакости.Паля колата и оборотомера стига до 1200 оборота пада до 400 оброта и така постоянно.Отидох при друг който каза ДЕБИТОМЕР,купувам ДЕБИТОМЕР пак съштото ,после вземам от кола която се движи и пак съштото оборотите нагоре надолу една забележка(ВСЕКИ ПАТ ПРЕДИ ДА ЗАПАЛЯ КОЛАТА МАХАМ ПЛЮСА НА КЛЕМАТА ПАЛЯ,ОКОЛО 7-8 МИНУТИ СЕЕДНО САМ С ЧИСТО НОВА КОЛА НЯМА ПРОБЛЕМ И ИЗВЕДНЪЖ ПАК ОБОРОТИТЕ И ТАКА С НЯКОЛКО ДЕБИТОМЕРА И ВСЕКИ ПАТ ОБОРОТИТЕ ПРОДАЛЖАВАТ)вече незнам какво да права ако някои се е сблъсквал с този проблем моля да пише.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: БМВ 320!

Мнение от transporter_81 » 08 Дек 2009, 23:55

Колега добре дошъл в семейството на бимите :wave: Значи иди на една свясна диягностика първо, и второ този проблем го имах и аз с друг вид автомобил,играещи обороти,губене на мощност и по- висок разход :!: Проблема беше в ламбда сондата :idea: Може да си направиш експеримент като откачиш твоета и покараш да видиш какво ше се получи,и остави колата за една нощ с откачени клеми на акумулатора:!: :!: :!: Това е от мен и успех с проблема :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ 320!

Мнение от bum_bum » 09 Дек 2009, 0:12

А що махаш клемата всеки път преди да запалиш? Ако го държиш достатъчно дълго рестартираш компа и ще има проблеми първите няколко км докато се намести.
Виж наистина ламбдата, щом пробллема се появява като загрее.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: БМВ 320!

Мнение от tsb_bg » 09 Дек 2009, 0:24

Колега първо добре дошъл и от мен
Една диагностика мисля че няма да е излишна
Освен това съветвам те да провериш:
- маркучите за въздуха след дебитомера, както и уплътненията на смукателния колектор
- моторчето за празен ход
- ламбда сондата (ако имаш)
- отново дюзите (пикаеща дюза се проявява точно така)
- регулатор на налягането на горивото
- бензинова помпа (филтър)
- клапан (вентил) картерни газове
- клапан изпарения на резервоара (отвий капачката и виж дали ще има ефект)

Това, че си сменил ECU-то до голяма степен обърква нещата защото не се знае какво е и до колко е съвместимо с твоя мотор. Ако можеш върни оригиналното поне докато я тестваш

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: БМВ 320!

Мнение от Mollov » 09 Дек 2009, 12:02

perko81 написа:Здравейте


Здравей и на теб... няма да е лошо да прочетеш правилата на форума и да обърнеш внимание на някои основни позиции при пускането на тема - като например заглавие, използване на главни букви и т.н... сега само ти обръщам внимание, щото си нов, но следващият път... темата ще бъде заключена.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook