за гадното скърцане от волана на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Moже, това е още една идея, макар че на първо обмисляне ми се вижда по-трудоемка, а аз съм мързелив
Горният пръстен, с обратната на канала страна, напълно спокойно избутва пръстена без рискове за здравето и шлиците.
Евала, за това е форум. Идеята е да споделяме знание и начини за DIY. А не само за "смени маторя". Съгласен съм, че всичко на тоя свят е бизнес, ама...
Относно причината да го напиша. Знам за темата в полезни, но вътре не пише как се връща зегерката на място, което е най-сложното от цялата операция. Също и един колега е писал, че има фабрично недомислие в лагера, което аз не намирам. Нормално е, като един лагер е сух в пластмасов пръстен, да скърца. Аз още зимата го бях смазал, заедно с пръстена на лентовия, но от тогава бавно си ми умира лентовия кабел, докато един ден не умря напълно
Та мисълта ми е, по усмотрение на модераторите, от време на време да се копи-пействат мнения от тема в тема, стига да е полезна информацията. И като се слагат таг-ове: "лентов кабел", "лагер" и "волан" например, всяка търсачка ще ги индексира правилно.
А при мен можеше и да стане от първия път, ако не ме беше домързяло да смажа кормилния прът... на втория опит стана директно


Евала, за това е форум. Идеята е да споделяме знание и начини за DIY. А не само за "смени маторя". Съгласен съм, че всичко на тоя свят е бизнес, ама...
Относно причината да го напиша. Знам за темата в полезни, но вътре не пише как се връща зегерката на място, което е най-сложното от цялата операция. Също и един колега е писал, че има фабрично недомислие в лагера, което аз не намирам. Нормално е, като един лагер е сух в пластмасов пръстен, да скърца. Аз още зимата го бях смазал, заедно с пръстена на лентовия, но от тогава бавно си ми умира лентовия кабел, докато един ден не умря напълно

Та мисълта ми е, по усмотрение на модераторите, от време на време да се копи-пействат мнения от тема в тема, стига да е полезна информацията. И като се слагат таг-ове: "лентов кабел", "лагер" и "волан" например, всяка търсачка ще ги индексира правилно.
А при мен можеше и да стане от първия път, ако не ме беше домързяло да смажа кормилния прът... на втория опит стана директно

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
liloff написа:Moже, това е още една идея, макар че на първо обмисляне ми се вижда по-трудоемка, а аз съм мързеливГорният пръстен, с обратната на канала страна, напълно спокойно избутва пръстена без рискове за здравето и шлиците.
Евала, за това е форум. Идеята е да споделяме знание и начини за DIY. А не само за "смени маторя". Съгласен съм, че всичко на тоя свят е бизнес, ама...
Относно причината да го напиша. Знам за темата в полезни, но вътре не пише как се връща зегерката на място, което е най-сложното от цялата операция. Също и един колега е писал, че има фабрично недомислие в лагера, което аз не намирам. Нормално е, като един лагер е сух в пластмасов пръстен, да скърца. Аз още зимата го бях смазал, заедно с пръстена на лентовия, но от тогава бавно си ми умира лентовия кабел, докато един ден не умря напълно
Та мисълта ми е, по усмотрение на модераторите, от време на време да се копи-пействат мнения от тема в тема, стига да е полезна информацията. И като се слагат таг-ове: "лентов кабел", "лагер" и "волан" например, всяка търсачка ще ги индексира правилно.
А при мен можеше и да стане от първия път, ако не ме беше домързяло да смажа кормилния прът... на втория опит стана директно

Относно "фабричното недомислие " .... аз съм този ,който го е казал

Aaa да
, но.7 на схемата би било изключително гадно да скърца, освен ако не набуташ 20ина гр. масло по тръбата, защотото рано или късно, излишъкът ще се стече до този лагер, а той е един вид бариера и ще се задържи там.
Така че веднъж смазано всичко мъжката отпред, мисля че и проблема със задния е решен, понеже практически за годините на моята, лагерът беше напълно използваем и в отлично състояние... и все пак... Досадна причина да разглобяваме кормилото. Вече каквото и да разглобявам, яко смазвам... Тя хубаво колата е тиха, но като се появи някакво леко досадно "щурче" някъде, направо откачам


Така че веднъж смазано всичко мъжката отпред, мисля че и проблема със задния е решен, понеже практически за годините на моята, лагерът беше напълно използваем и в отлично състояние... и все пак... Досадна причина да разглобяваме кормилото. Вече каквото и да разглобявам, яко смазвам... Тя хубаво колата е тиха, но като се появи някакво леко досадно "щурче" някъде, направо откачам

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
liloff написа:Aaa да, но.7 на схемата би било изключително гадно да скърца, освен ако не набуташ 20ина гр. масло по тръбата, защотото рано или късно, излишъкът ще се стече до този лагер, а той е един вид бариера и ще се задържи там.
Така че веднъж смазано всичко мъжката отпред, мисля че и проблема със задния е решен, понеже практически за годините на моята, лагерът беше напълно използваем и в отлично състояние... и все пак... Досадна причина да разглобяваме кормилото. Вече каквото и да разглобявам, яко смазвам... Тя хубаво колата е тиха, но като се появи някакво леко досадно "щурче" някъде, направо откачам
Да така е .... опитваме се коли ,които са на годинки да ги направиме да са тихи , но за целта доста трябва да се постараеме! В крайна сметка все по нещо почва да "скрибуца" ....както беше казал един колега - "пускам си музиката и не ми пука " , де да можех и аз така ( в смисъл да не ми пука

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: за гадното скърцане от волана на е36
имам ли кеш батко - съм като луд с картечница.
винаги се намира кво да се смени с по добро
винаги се намира кво да се смени с по добро


- Sagat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 1.09.2009
- Местоположение: Варна - София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530i Touring,E36 328i Coupe, X3
- Мечтае да кара: E92 GTS
Re: за гадното скърцане от волана на е36
Това с музиката и за го правя.Дори аз без нея не карам (преди да запаля пускам на макс
), но днес реших, че ме боли прекалено главата да я пусна и като пътувах стандартините 30 километра до работа установих,че имам същия проблем (до сега не съм го чувал и защо ли!).Има и други скърцания,но те на са за тази тема
Така че понякога си спирайте джангъра да се услушвайте какво ви говори колата 



37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани