Проблем-гасне на ниски
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Проблем-гасне на ниски
Вчера се возих возих вечерта с новата придобивка,оставих я няколко часа,паля я думна на газ и колата под 3000 оборота спря да върви и глъхне яко и гасне,колата е е36 316 и на бензин също не работи както трябва,някакви идеи?
/// 6>4




- Muny
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318i
- Мечтае да кара: E92 M-Power
- Детайли за колата: М40б18, 92
Re: Проблем-гасне на ниски
Веднъж ми се случи и на мен и ми беше искочил някакъв маркуч който отива кум стъпковото моторче от вътрешната страна на двигателя. Провери го, дано да съм ти помогнал.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем-гасне на ниски
И ако мога да помоля някой колега да направи една снимка отгоре на мотора,защото сега забелязах,че май липсва нещо на маркуча между колектора и дебитомера
По точно ето това зачертаното с червено го няма




/// 6>4




- Muny
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318i
- Мечтае да кара: E92 M-Power
- Детайли за колата: М40б18, 92
Re: Проблем-гасне на ниски
Ами едно маркуче което излиза от Гофрето(дебелия маркуч който идва от дебитомера) и влиза в стъпковото моторче. При мен това беше проблема но моята е 1.8 и не знам дали е същата система. Провери и пиши дали е то.
- Muny
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318i
- Мечтае да кара: E92 M-Power
- Детайли за колата: М40б18, 92
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем-гасне на ниски
Ами значи от маркуча между дебитомера и смукателния колектор на снимката където съм зачертал в червено липсваше нещо и намерих нещо като кабел долу паднало,сложих го и заработи колата,но не знам дали е от там и не знам какво трябва да има там,нека някой с м43б16 да даде снимка на мотора да видя какво трябва да има там 

/// 6>4




- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Проблем-гасне на ниски
TheKiller написа:Ами значи от маркуча между дебитомера и смукателния колектор на снимката където съм зачертал в червено липсваше нещо и намерих нещо като кабел долу паднало,сложих го и заработи колата,но не знам дали е от там и не знам какво трябва да има там,нека някой с м43б16 да даде снимка на мотора да видя какво трябва да има там
Виж кво липсва.. според мене е от некои датчик ... сори за спама ама искам да попитам що на коли 1.6 слагате газ не вервам да харчат кой знае колко на бензин


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблем-гасне на ниски
Най-вероятно някой маркуч се е откачил като е върнала детонация ....
Относно детонациите си провери кабелите и смени свещите ако не си ги сменял.При колите на пропан бутан това са важни неща
Относно детонациите си провери кабелите и смени свещите ако не си ги сменял.При колите на пропан бутан това са важни неща

- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: Проблем-гасне на ниски
аз съм със същия мотор (самоче го карам на бензин)
проблема с ниските идва най-често или от лансондата или от смукане на въздух след дебитомера
ако е лансонадата много трудно достига до 3 000 обора на бензин (на газ ако не си с газов инжекцион не играе роля)после няма проблеми
а ако е от въздуха само като не и подаваш газ падат ниско оборотите и гасне но при подаване на гас трябва да си работи
първо си разгледаи цялата гофра и виж за дупки цепнатини извадени мъркучи
ако не се лъжа на нея трябва да имаш една тапа и един маркуч които ходи зад мотора някаде маркуча е от долната страна на гофрата
тои се вади много често ако няма скобичка ако не е извадн провери да не се е извадил от другата страна кадето лиза
ако не бягаи на диагностика да ти видят ландсондата
проблема с ниските идва най-често или от лансондата или от смукане на въздух след дебитомера
ако е лансонадата много трудно достига до 3 000 обора на бензин (на газ ако не си с газов инжекцион не играе роля)после няма проблеми
а ако е от въздуха само като не и подаваш газ падат ниско оборотите и гасне но при подаване на гас трябва да си работи
първо си разгледаи цялата гофра и виж за дупки цепнатини извадени мъркучи
ако не се лъжа на нея трябва да имаш една тапа и един маркуч които ходи зад мотора някаде маркуча е от долната страна на гофрата
тои се вади много често ако няма скобичка ако не е извадн провери да не се е извадил от другата страна кадето лиза
ако не бягаи на диагностика да ти видят ландсондата
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани