До колегите със С50В30-32

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

До колегите със С50В30-32

Мнение от Борис_Малинов » 10 Ное 2009, 20:56

С трансплантанцията мисля,че няма да имам особено големи проблеми.
Притеснявам се да не попадна на някой жмел и после да си проклинам майчиното мляко.В момента 2,8цата е капарирана от колега във форума.Двигателя е просто безупречен и сега ми се води акъла после да не съжелявам,че съм го продал.
Отворен съм за съвети относно двигателите с обозначение ///М,като подръжка,разход и най-вече ако има видими нередности по работата им,за да не се набърбальокам с над 5к.Колата ще си е карам за евридейка и на писта мисля да стъпвам,пък и от към карането имам доста да се уча на тез коне.
За в момента съм намерил мотор с50в32 с ръчни скорости на около 100 000мили. от кола набор 97г.
Та накратко,всеки съвет ще ми бъде от голяма полза.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от Борис_Малинов » 11 Ное 2009, 14:08

Доста над 20 човека карат с присадени мотори и никой ли не иска да изрази мнение по темата.
А отделно има и хора,които от край време карат с такива двигатели(заводско).Кажете нещо по въпроса,че 2,8цата ще заминава тези дни.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от fedoracore » 11 Ное 2009, 15:02

защо, не исчака още малко с трансплантацията на двигателя :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от bum_bum » 11 Ное 2009, 15:32

Като си купуваш такъв двигател е по-добре не да търсиш запазен такъв и да се чудиш как да го прегледаш, а да изхождаш от презумцията, че някой ден ще се счупи. Най-добре провери цена за ангренаж и ремонт на глава, датчици, водна помпа, термостат и т.н. и прецени дали ако се счупи можеш да го оправиш щото все пак е машина и нямаш гаранция, че ще го караш безпроблемно Х на брой километри или години.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от Борис_Малинов » 11 Ное 2009, 16:33

Ми аз ако смятам да взема някой леш,и после да стягам ще си е направо немислимо.Мисля,че ако попадна на запазен мотор,трудно ще мога да го изморя.Не смятам да ходя и да се пускам по писти и т.н.Просто искам да сбъдна още една от поредицата мои мечти.За сега ползвам колата си ежедневно,но усилено си търся и ефтин джип най вече Витара за зимните месеци.Тогава се предполага,че беемвето ще се кара един път седмично,ма знаели човек :mhihi:
На всеки е известна здравината на немските шестаци.Ако се уцели на читав екземпляр и съответно собственика полага необходимите грижи,със сигорност двигателя ще се отплати подобащо дълго време,и не на шега ще допринася за назабравими емоции.
Отнсоно подръжката,проверих цените на някои части:
Водна помпа 300лв.продава се само оригинал,няма менте аналог.
От към ангренажа,то само банана струва 160кинта.
По-честа смяна на двигателносто масло и т.н.
Сега уцелих на двигател,(говоря за мотора,с който съм в момента 2,8).Подръжката му е като всеки друг мотор от гамата на шестаците.Радвам се на невероятно нисък разход,добра динамика и на тихата му работа.При вдигнат капак се чува само цъкането на дюзите.Но нали знаете,човешкото око е алчно и никога не му стига...е това е целия проблем...като се почне няма край.
А защо бързам да сложа подобно "животно"под капака на колата си....?ми утре може вече да е късно за да се радвам не подобно нещо.
Мисля,че ще се получи добра тема,която ще е от полза не само на мен а и на бъдещите хора,които са замислили подобна "рокада".
Очаквам съветите ви.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от savo_ » 11 Ное 2009, 19:24

От къде си-имам нещо на ум ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от Жоро 320и » 12 Ное 2009, 13:10

Ако взимаш цяла кола търси от някои по-възрастен юзър и да е на малко км задължително! Според мен, нече е гаранция, че ще е читава ама все пак :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: До колегите със С50В30-32

Мнение от Борис_Малинов » 12 Ное 2009, 23:13

savo_ написа:От къде си-имам нещо на ум ;)

Искам да изкажа безкрайни благодарности на колегата за това,че ми позволи да се докосна 321 расови коне... :bowdown: :bowdown: :bowdown: за съветите и консултациите относно този двигател.
Още един път,Благодаря... :bowdown: Радвам се,че има хора като теб.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook