Стрелката за горивото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Стрелката за горивото
Значи проблема е следния...Стрелката,отчитаща нивото на бензина в резервоара е паднала и не мърда на никъде...ама не е паднала в червената зона,ами даже зад нея и не мърда!Някой,който си е патил да помогне 

- Petrov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 22.06.2003
- Пол: Мъж
- Кара: B 0001 PB
- Мечтае да кара: B 000001
- Детайли за колата: Lancia Lybra 2.4 jtd
eX - E36, 318i, sedan, '95
Ами значи лампата свети,а не съм правил тест защото незнам как се прави...
И като го направя какво трябва да остановя?
П.С. Колата е на баща ми и това е по негово описание,а иначе като беше на технически преглет като я взехме преди 2 год.,оня натисна некви неща и почнаха да излизат некви числа...това ли е тестът?

П.С. Колата е на баща ми и това е по негово описание,а иначе като беше на технически преглет като я взехме преди 2 год.,оня натисна некви неща и почнаха да излизат некви числа...това ли е тестът?
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2124
мисля че тук ще си отговориш на въпроса за теста и кое какво значи в него
мисля че тук ще си отговориш на въпроса за теста и кое какво значи в него


Нещо много неразбрах...някой с повече познания...
Доколкото разбрах "неконтактуващи наслагване се формира на контактуващия проводник на сензора за бензина"
А къде се намира този сензор...?
Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E36 (3 series) including BMW 318ti produced from January 1995
Complaint:
Due to the formation of a non-conducting deposit on the conductor surface of the fuel level sensor, the fuel gauge does not read full after re-fuelling, or the fuel gauge is erratic. Remedy:
Remove and replace both fuel level sensors with “Gold system” sensors.
Fuel Gauge Stays Empty after Refuelling/Fuel Gauge Erratic
Model:
BMW Z3 Roadster/coupe, BMW M roadster/coupe (E36/7). Vehicles produced before December 15 2000
Complaint:
After refuelling the fuel gauge will stay on empty or the fuel gauge is erratic. This is caused by a non-conducting deposit being formed on the conductor surface of the fuel level sensor. For the Z3 from September 1998 and the M roadster/coupe FC 2 (Fuel sensor voltage plausibility) will be set in the Instrument Cluster.
Remedy:
Remove and replace the fuel level sensor with a ‘Gold system’ sensor referring to repair instructions 16 12 000.
Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E53 (X5) vehicles produced before August 17 th 2000.
Complaint:
After the tank has been filled the fuel gauge will either not read “full”, or the correct reading will only be shown once the ignition has been switched OFF and ON again. These faults will be stored in the Instrument Cluster:
- Fault Code 8 – Fuel tank sensor 1 (fuel –pump side) and/or
-Fault Code 9 – Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)
These errors are caused by a non-conducting deposit being formed on the conductor surface of the fuel level sensor.
Remedy:
Using the DIS or MoDiC:
-Select diagnosis
-Select Function Selection/Complete Vehicle/Body/Displays and Information/Instrument Cluster.
-Select Test Plan
-Select 4 – Expert Mode/ Read Fault Memory to confirm fault codes 8 and/or 9 are set.
-Select 3 Service Functions/ 1 – Test Code
-Press ‘Test Code’ button to save test code.
-Print Diagnosis Report
-Remove and replace the right hand delivery unit and the left hand fuel level sensor. Refer to repair instructions 16 12 000 and 16 12 001.
-Also to ensure a correct installation of the left side sensor use the following procedure:
-Lubricate the small o-ring for the fuel transfer pipe to ensure the o-ring does not push out of position when the fuel transfer pipe is being installed.
-Lubricate the inside edge of the large o-ring seal, so that the fuel level sensor will slide easily into position.
-The fuel level sensor must be installed keeping the top flange square to the tank at all times. Rotate the sensor so that the lug is located above it’s recess, then push the sensor vertically down into position. It must NOT be installed at an angle.
-Using the DIS or MoDiC select 4 – Expert Mode/ Clear Fault Memory to clear the fault code memory.
Доколкото разбрах "неконтактуващи наслагване се формира на контактуващия проводник на сензора за бензина"
А къде се намира този сензор...?
Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E36 (3 series) including BMW 318ti produced from January 1995
Complaint:
Due to the formation of a non-conducting deposit on the conductor surface of the fuel level sensor, the fuel gauge does not read full after re-fuelling, or the fuel gauge is erratic. Remedy:
Remove and replace both fuel level sensors with “Gold system” sensors.
Fuel Gauge Stays Empty after Refuelling/Fuel Gauge Erratic
Model:
BMW Z3 Roadster/coupe, BMW M roadster/coupe (E36/7). Vehicles produced before December 15 2000
Complaint:
After refuelling the fuel gauge will stay on empty or the fuel gauge is erratic. This is caused by a non-conducting deposit being formed on the conductor surface of the fuel level sensor. For the Z3 from September 1998 and the M roadster/coupe FC 2 (Fuel sensor voltage plausibility) will be set in the Instrument Cluster.
Remedy:
Remove and replace the fuel level sensor with a ‘Gold system’ sensor referring to repair instructions 16 12 000.
Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E53 (X5) vehicles produced before August 17 th 2000.
Complaint:
After the tank has been filled the fuel gauge will either not read “full”, or the correct reading will only be shown once the ignition has been switched OFF and ON again. These faults will be stored in the Instrument Cluster:
- Fault Code 8 – Fuel tank sensor 1 (fuel –pump side) and/or
-Fault Code 9 – Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)
These errors are caused by a non-conducting deposit being formed on the conductor surface of the fuel level sensor.
Remedy:
Using the DIS or MoDiC:
-Select diagnosis
-Select Function Selection/Complete Vehicle/Body/Displays and Information/Instrument Cluster.
-Select Test Plan
-Select 4 – Expert Mode/ Read Fault Memory to confirm fault codes 8 and/or 9 are set.
-Select 3 Service Functions/ 1 – Test Code
-Press ‘Test Code’ button to save test code.
-Print Diagnosis Report
-Remove and replace the right hand delivery unit and the left hand fuel level sensor. Refer to repair instructions 16 12 000 and 16 12 001.
-Also to ensure a correct installation of the left side sensor use the following procedure:
-Lubricate the small o-ring for the fuel transfer pipe to ensure the o-ring does not push out of position when the fuel transfer pipe is being installed.
-Lubricate the inside edge of the large o-ring seal, so that the fuel level sensor will slide easily into position.
-The fuel level sensor must be installed keeping the top flange square to the tank at all times. Rotate the sensor so that the lug is located above it’s recess, then push the sensor vertically down into position. It must NOT be installed at an angle.
-Using the DIS or MoDiC select 4 – Expert Mode/ Clear Fault Memory to clear the fault code memory.
- bimbolet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
- Пол: Мъж
- Кара: Старо BMW
- Мечтае да кара: Ново BMW
....и аз имах такъв проблем
само че със скоростомера, и при теста на таблото, всичко си беше наред, ама при работен режим
показваше,че се движа с 300 км/ч., та теста не винаги показва истинското състояние на таблото. Тогава за съжеление се наложи да купя друго
втора употеба, разбира се и нещата си дойдоха на място! Успех!!!!!1




- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Защо не провериш подплавака в резервоара, може той да е запецнал нещо или да се е прекъснал кабела му. Мисля,че се намира под задната седалка но не съм много сигурен, някои ако знае каде нека да каже.
- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Shubret0069 написа:Защо не провериш подплавака в резервоара, може той да е запецнал нещо или да се е прекъснал кабела му. Мисля,че се намира под задната седалка но не съм много сигурен, някои ако знае каде нека да каже.
Aбе там се намира ама при мен са 2 един ууулево и един ууудесно... и моя правеше мизерииики единия и го смени с втора употреба

Shubret0069 написа:
Защо не провериш подплавака в резервоара, може той да е запецнал нещо или да се е прекъснал кабела му. Мисля,че се намира под задната седалка но не съм много сигурен, някои ако знае каде нека да каже.
BOBSI написа:Aбе там се намира ама при мен са 2 един ууулево и един ууудесно... и моя правеше мизерииики единия и го смени с втора употреба
Ми още вчера ги ровичкахме,ама стигнахме замо до буксата на кабелите,разместихме,изчистихме,ама нищо не става...резервоара отваря ли се...беше доста заекнал и така си го оставихме..
bimbolet написа: ....и аз имах такъв проблем само че със скоростомера, и при теста на таблото, всичко си беше наред, ама при работен режим показваше,че се движа с 300 км/ч., та теста не винаги показва истинското състояние на таблото. Тогава за съжеление се наложи да купя друго втора употеба, разбира се и нещата си дойдоха на място! Успех!!!!!
Не е ли много краен метод..

- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
Пробваи да допреш двете букси на подплавака като колата е на контакт и ако ти реагира стрелката значи е подплавака ако не кабелите са прекъснати.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани