Стрелката за горивото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Стрелката за горивото

Мнение от StuNNeR » 04 Юли 2005, 23:12

Значи проблема е следния...Стрелката,отчитаща нивото на бензина в резервоара е паднала и не мърда на никъде...ама не е паднала в червената зона,ами даже зад нея и не мърда!Някой,който си е патил да помогне :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.06.2003
Пол: Мъж
Кара: B 0001 PB
Мечтае да кара: B 000001
Детайли за колата: Lancia Lybra 2.4 jtd
eX - E36, 318i, sedan, '95

Мнение от Petrov » 05 Юли 2005, 1:43

Пробва ли да направиш теста на таблото?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 05 Юли 2005, 7:03

а лампа светили или е само стрелката?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 05 Юли 2005, 17:53

Ами значи лампата свети,а не съм правил тест защото незнам как се прави... :help: И като го направя какво трябва да остановя?

П.С. Колата е на баща ми и това е по негово описание,а иначе като беше на технически преглет като я взехме преди 2 год.,оня натисна некви неща и почнаха да излизат некви числа...това ли е тестът?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

ДА

Мнение от simoniko » 05 Юли 2005, 18:07

Това е теста:
Натискаш копчето за зануляване на км задържаш го и въртиш ключа на позиция едно, и гледкаш! Първото не е КМ ,не се коркай! :)
На финала е теста на таблото!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 05 Юли 2005, 18:45

Аха...еми напарвих теста и сички стрелки си работеха,но тази на бензина след теста пак застава зад лампата...какво ще да е..? :confused:

М/у на теста излизат цифрите от 1 до 6 и на всяка цифра някакви километри...какво показва това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 05 Юли 2005, 20:18

Мистерия :shock:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 05 Юли 2005, 21:59

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2124

мисля че тук ще си отговориш на въпроса за теста и кое какво значи в него :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 05 Юли 2005, 22:23

Нещо много неразбрах...някой с повече познания...
Доколкото разбрах "неконтактуващи наслагване се формира на контактуващия проводник на сензора за бензина"
А къде се намира този сензор...?



Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E36 (3 series) including BMW 318ti produced from January 1995
Complaint:
Due to the formation of a non-conducting deposit on the conductor surface of the fuel level sensor, the fuel gauge does not read full after re-fuelling, or the fuel gauge is erratic. Remedy:
Remove and replace both fuel level sensors with “Gold system” sensors.

Fuel Gauge Stays Empty after Refuelling/Fuel Gauge Erratic
Model:
BMW Z3 Roadster/coupe, BMW M roadster/coupe (E36/7). Vehicles produced before December 15 2000
Complaint:
After refuelling the fuel gauge will stay on empty or the fuel gauge is erratic. This is caused by a non-conducting deposit being formed on the conductor surface of the fuel level sensor. For the Z3 from September 1998 and the M roadster/coupe FC 2 (Fuel sensor voltage plausibility) will be set in the Instrument Cluster.
Remedy:
Remove and replace the fuel level sensor with a ‘Gold system’ sensor referring to repair instructions 16 12 000.

Incorrect Fuel Gauge Reading
Model:
BMW E53 (X5) vehicles produced before August 17 th 2000.
Complaint:
After the tank has been filled the fuel gauge will either not read “full”, or the correct reading will only be shown once the ignition has been switched OFF and ON again. These faults will be stored in the Instrument Cluster:

- Fault Code 8 – Fuel tank sensor 1 (fuel –pump side) and/or
-Fault Code 9 – Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)
These errors are caused by a non-conducting deposit being formed on the conductor surface of the fuel level sensor.
Remedy:
Using the DIS or MoDiC:
-Select diagnosis
-Select Function Selection/Complete Vehicle/Body/Displays and Information/Instrument Cluster.
-Select Test Plan
-Select 4 – Expert Mode/ Read Fault Memory to confirm fault codes 8 and/or 9 are set.
-Select 3 Service Functions/ 1 – Test Code
-Press ‘Test Code’ button to save test code.
-Print Diagnosis Report
-Remove and replace the right hand delivery unit and the left hand fuel level sensor. Refer to repair instructions 16 12 000 and 16 12 001.
-Also to ensure a correct installation of the left side sensor use the following procedure:
-Lubricate the small o-ring for the fuel transfer pipe to ensure the o-ring does not push out of position when the fuel transfer pipe is being installed.
-Lubricate the inside edge of the large o-ring seal, so that the fuel level sensor will slide easily into position.
-The fuel level sensor must be installed keeping the top flange square to the tank at all times. Rotate the sensor so that the lug is located above it’s recess, then push the sensor vertically down into position. It must NOT be installed at an angle.
-Using the DIS or MoDiC select 4 – Expert Mode/ Clear Fault Memory to clear the fault code memory.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 05 Юли 2005, 22:43

....и аз имах такъв проблем :arrow: само че със скоростомера, и при теста на таблото, всичко си беше наред, ама при работен режим :arrow: показваше,че се движа с 300 км/ч., та теста не винаги показва истинското състояние на таблото. Тогава за съжеление се наложи да купя друго :arrow: втора употеба, разбира се и нещата си дойдоха на място! Успех!!!!!1
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 05 Юли 2005, 22:49

Защо не провериш подплавака в резервоара, може той да е запецнал нещо или да се е прекъснал кабела му. Мисля,че се намира под задната седалка но не съм много сигурен, някои ако знае каде нека да каже.

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 06 Юли 2005, 0:22

Shubret0069 написа:Защо не провериш подплавака в резервоара, може той да е запецнал нещо или да се е прекъснал кабела му. Мисля,че се намира под задната седалка но не съм много сигурен, някои ако знае каде нека да каже.



Aбе там се намира ама при мен са 2 един ууулево и един ууудесно... и моя правеше мизерииики единия и го смени с втора употреба :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 06 Юли 2005, 9:07

Shubret0069 написа:
Защо не провериш подплавака в резервоара, може той да е запецнал нещо или да се е прекъснал кабела му. Мисля,че се намира под задната седалка но не съм много сигурен, някои ако знае каде нека да каже.



BOBSI написа:Aбе там се намира ама при мен са 2 един ууулево и един ууудесно... и моя правеше мизерииики единия и го смени с втора употреба


Ми още вчера ги ровичкахме,ама стигнахме замо до буксата на кабелите,разместихме,изчистихме,ама нищо не става...резервоара отваря ли се...беше доста заекнал и така си го оставихме..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 06 Юли 2005, 9:10

bimbolet написа: ....и аз имах такъв проблем само че със скоростомера, и при теста на таблото, всичко си беше наред, ама при работен режим показваше,че се движа с 300 км/ч., та теста не винаги показва истинското състояние на таблото. Тогава за съжеление се наложи да купя друго втора употеба, разбира се и нещата си дойдоха на място! Успех!!!!!


Не е ли много краен метод.. :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 06 Юли 2005, 9:48

Пробваи да допреш двете букси на подплавака като колата е на контакт и ако ти реагира стрелката значи е подплавака ако не кабелите са прекъснати.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook