окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 12:14

искам да попитам какви са симптомите за разбити шарнири и за разбити амортисори тропа на остра дупка като карам бавно и ми носи леко гумата от ватришната страна и като карам в завои ми леко удря в волана икато удтрям леко спирака пак удря леко в волана.благодаря предварително.ако може някои да помогне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от metodi80 » 01 Ное 2009, 12:38

huligana 1 написа:искам да попитам какви са симптомите за разбити шарнири и за разбити амортисори тропа на остра дупка като карам бавно и ми носи леко гумата от ватришната страна и като карам в завои ми леко удря в волана икато удтрям леко спирака пак удря леко в волана.благодаря предварително.ако може някои да помогне


тропа на остра дупка - разбити шарнир
носи леко гумата - разбити вътрешни накрайници
удря във волана при завой - кормилно каре
удря във волана при спиране - кормилно каре и вероятно криви дискове (но ако са дискове ще бие във кормилото винаги не само при леко спиране а и при висока скорост , даже при висока скорост ще бие яко в кормилото ...).

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 13:00

благодаря ви много но каде се намира това каре кормилно и колко струва не е от диска защото при по силно натискане не марда волана

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 13:02

а тези шарнири на преса се набиват нали .от 200 000 км не сам пипал нищо но започна да тропа доста и иска ремонт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от metodi80 » 01 Ное 2009, 13:03

huligana 1 написа:благодаря ви много но каде се намира това каре кормилно и колко струва не е от диска защото при по силно натискане не марда волана


Гуменото каре на кормилото се намира на края на кормилната "система" , точно преди да влезе в рейката ...
И да шарнирите се набиват на преса - тоест трябва да се свали носача ...

П.С. Колега ти тая кола 200 000 км ли я караш .... :shock: както се казва - WooooW .... Браво , ако е така ... дай боже всеки му да кара по толко и да не сменява нищо по окаване ...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 13:27

да точен да бъда 186 000 само масло и каране всеки ден патува 200км до сега да сам дал 500лв за части но я купих на 69 000 реални километра .успех и благодаря ти много

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520iA

Re: окачване

Мнение от coupe112 » 01 Ное 2009, 14:37

huligana 1 написа:да точен да бъда 186 000 само масло и каране всеки ден патува 200км до сега да сам дал 500лв за части но я купих на 69 000 реални километра .успех и благодаря ти много



колега от колко години я караш?
THE WORLD IS YOURS

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: окачване

Мнение от EnimEn » 01 Ное 2009, 17:39

ако всеки ден минава по 200 - 2 години и половина ;)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Re: окачване

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 01 Ное 2009, 17:44

На шарнирите определено нещо им куца при тези симтоми :yes: Накрайниците също явно имат проблеми, а за дисковете щом не ти бие при натискане на спирачката най-вероятно са наред. На преса се набиват и самата преса е около 10-15 лв. на брой.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 20:16

от 6 години я карам и е 318 тдс малко е слаб двигатела но за сметка на това здрав не е като италианците форсиран но аз сам и свикнал иси я крепам с 100км никакви проблеми желязна кола иначе до сега да сам я продал

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 20:17

а в пловдив някои да ми помогне каде има маистор с преса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Re: окачване

Мнение от matros » 01 Ное 2009, 21:32

да вметна нещо което доста колеги не го знаят- разбит шарнир може да тресе волана както при криви дискове(при висока скорост 80+)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.11.2009
Пол: Мъж

Re: окачване

Мнение от huligana 1 » 01 Ное 2009, 21:38

благодаря на всички колеги и аз така мисля защото дисковиъе са като нови то по принцип цялата кола си е нова но може нещо от рязка тенпература да се е изкревил защото се двици при плус 42 и минус22 затова може нещо да се изкриват и от самата тенпература

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook