колата ми мирише на барут много силно след като съм я карал

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 22 Юли 2009, 22:05

1+ за карализатор и при мен миришеше така и направо го изкормих и си затворих гърненцето не съм слагъл тъба наптаво си го затворих със СО2-то защипах си пак защитната ламатина и до ден днешен си карам така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 24 Юли 2009, 1:00

PNR написа:
avox76 написа:И моята така миришеше... махнах катализатора и го смених с резонаторно гърне. Мислех, че ще се отпуши и ще започне повече да върви, но нищо не се промени. Само миризмата изчезна иначе никаква друга разлика. Тези в сервиза така и не можаха да ми кажат дали е бил запушен, само установиха, че питата е била здрава, тъй като при по издуханите започвала да се разпада на парчета.


попринцип разликата е доста мъничка и полудефакто е невъзможно да я усетиш на по слабо моторче
то заводски показатели с катализатор и без катализатор има разлика от 1или 2 коня ако не се лъжа така че че има разлика има ;)
колега той ако се запуши катализатора нали няма да има от къде да излизат изгорелите газове . няма ли да стане като тапа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 24 Юли 2009, 9:12

toni3d1 написа:колега той ако се запуши катализатора нали няма да има от къде да излизат изгорелите газове . няма ли да стане като тапа


Той не се е запушил толкова че като тапа да е, но достатачно че да мъчи колата :mhihi: ...

Иначе да колега слагай едно резонаторно гърне и си ти :) Мани тия катализатори :mhihi:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 25 Юли 2009, 16:43

Garribaldi написа:
toni3d1 написа:колега той ако се запуши катализатора нали няма да има от къде да излизат изгорелите газове . няма ли да стане като тапа


Той не се е запушил толкова че като тапа да е, но достатачно че да мъчи колата :mhihi: ...

Иначе да колега слагай едно резонаторно гърне и си ти :) Мани тия катализатори :mhihi:
Единственото което ме спира да сложа гърне е това , че преди време бях чул , че катализатора държи някакво определено налягане в тръбите преди него и , че това налягане е необходимо за ламбдасондата за да прави измерване на изгорелите газове . чувал съм хора да се оплакват , че след замяна на катализатор с гърне колата започва да гори повече и невърви както преди . вие как мислите колеги ? имате ли наблюдения по този въпрос ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 25 Юли 2009, 16:49

катализатора е

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.07.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Bacard » 25 Юли 2009, 20:26

Защото караш снаряд..затова мирише на барут... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 25 Юли 2009, 22:11

toni3d1 написа:. чувал съм хора да се оплакват , че след замяна на катализатор с гърне колата започва да гори повече и невърви както преди . вие как мислите колеги ? имате ли наблюдения по този въпрос ?


Ами колега порови в търсачката и ще намериш отговор на този въпрос. По принцип повечето колеги , които са махали катализатора твърдят , че мощността на автомобила се повишава и разхода им пада. Принципно на колите ни заводски дават 1-2 коня повече ако колата е без катализатор ... Но пък и не виждам каква ти е алтернативата - или махаш катализатора и го заменяш с нов оригинален (което си е доста скъпо начинание) или слагаш някакво си там гърне (което правят повечето колеги).... И да мислиш и да не мислиш какви проблеми би имало после , нямаш много вариянти .....

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 29.07.2008

Мнение от invader1978 » 26 Юли 2009, 15:14

Bacard написа:Защото караш снаряд..затова мирише на барут... :D
моооого вярно!!!!!!!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 27 Юли 2009, 13:07

естествено ,че е катализатора-особено когато караш с висока скорост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Мнение от avox76 » 27 Юли 2009, 13:17

Единственото което ме спира да сложа гърне е това , че преди време бях чул , че катализатора държи някакво определено налягане в тръбите преди него и , че това налягане е необходимо за ламбдасондата за да прави измерване на изгорелите газове . чувал съм хора да се оплакват , че след замяна на катализатор с гърне колата започва да гори повече и невърви както преди . вие как мислите колеги ? имате ли наблюдения по този въпрос ?


На мен пък на диагностиката ми казаха, че ако катализатора е запушен температурата в тръбите се повишавала над допустимото и заради това сондата се опичала...

При мен, след замяната на катализатора с резонаторно гърне, нямаше промяна, нито във вървежа нито в разхода.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 02 Сеп 2009, 0:58

а тази предпазна ламарина която седи на катализатора дали мога да я сложа върху резонансно гърне като реша да правя замяната . И някой знае ли колко е живота в километри на 1 катализатор както и има ли тест с който да се провери изправноста му ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Мнение от avox76 » 02 Сеп 2009, 12:22

На мен в сервиза където ми го махнаха ми казаха, че ако катализатора е сдал багажа питата вътре започвала да се разпада на парчета. Така и не разбрах моя дали е бил запушен или не. "Майстора" отговори само "трудно е да се каже", но щом питата е цяла значи не е бил толкова зле.
Кофтито е, че може да се каже дали е заминал, чак след като го свалят, но се оказа, че даже и при свален катализатор не винаго може да се каже...Или може би аз не случих на майстори :-)

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 98' E39 540i
Мечтае да кара: V12
Детайли за колата: 98' E39 540i Sedan

Re: колата ми мирише на барут много силно след като съм я карал

Мнение от r8878 » 29 Окт 2009, 16:22

Колеги, и мойта колица мерише на барут и сяра и не варви, ходх на диагностика и казаха че е запушен Кат. и не си искарва газовете нормално, но понекога варви друг пат не. сигурен съм че има и още нещо.
88' E30 318i
96' E36 320i Coupe
98' E39 540i Sedan
:driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: lancia delta, bmw e46

Re: колата ми мирише на барут много силно след като съм я карал

Мнение от HF4WD » 29 Окт 2009, 16:41

r8878 написа:Колеги, и мойта колица мерише на барут и сяра и не варви, ходх на диагностика и казаха че е запушен Кат. и не си искарва газовете нормално, но понекога варви друг пат не. сигурен съм че има и още нещо.


явно и при тебе е запушен катализатора , то това не пречи понякога да върви. какво друго те притеснява

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: колата ми мирише на барут много силно след като съм я карал

Мнение от ясен николов » 30 Окт 2009, 22:58

колега идваи да го махна имам варянт с катализатор ,има варянт с резонатор има и с тръба ,мирише ли заминал е не чакаи да избухне барута :mrgreen: ;) :yes:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook