Теч на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Теч на масло
Колеги здравейте! Имам проблем с теч на двигателно масло и си мислех че е от гарнитурата на картера но днес се качих на мост и се окава че идва по от горе някаде под масления филтър. Та ако някой знае какжо има там да помогне 

BMW
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Теч на масло
llazarr написа:Колеги здравейте! Имам проблем с теч на двигателно масло и си мислех че е от гарнитурата на картера но днес се качих на мост и се окава че идва по от горе някаде под масления филтър. Та ако някой знае какжо има там да помогне
Да , може клапана дето пуска маслото от кутията на масления филтър към двигателя да ти пропуска , на него има две О-пръстенчета , които с годините се скапват и тече от там и се стича на долу ...точно така беше при мен ... а също и гарнитурката може да се е скапала ... Пиши на колегата ~Мишо~ , той беше наснимал при смяната , може да ти помогне да се ориентираш за какво става въпрос ... Тоя клапан с О-пръстенчетата и с гарнитурката излиза окол 15 лв оригинален в Дарукар .... Не се вижда с какъв двигател си , но има два вариянта ... Клапан да се демонтира от кутията , а другия вариянт е клапана е част от корпуса на кутията и при този вариянт се сменява само О-пръстнечето , тогава излиза даже още по евтино - нещо от сорта на 4-5лв с гарнитурката ....Смяната му обаче изисква да се свали алтернатора и стойката на алтернатора , понеже те пречат да се демонтира кутията на филтъра ....
Re: Теч на масло
metodi80 написа:llazarr написа:Колеги здравейте! Имам проблем с теч на двигателно масло и си мислех че е от гарнитурата на картера но днес се качих на мост и се окава че идва по от горе някаде под масления филтър. Та ако някой знае какжо има там да помогне
Да , може клапана дето пуска маслото от кутията на масления филтър към двигателя да ти пропуска , на него има две О-пръстенчета , които с годините се скапват и тече от там и се стича на долу ...точно така беше при мен ... а също и гарнитурката може да се е скапала ... Пиши на колегата ~Мишо~ , той беше наснимал при смяната , може да ти помогне да се ориентираш за какво става въпрос ... Тоя клапан с О-пръстенчетата и с гарнитурката излиза окол 15 лв оригинален в Дарукар .... Не се вижда с какъв двигател си , но има два вариянта ... Клапан да се демонтира от кутията , а другия вариянт е клапана е част от корпуса на кутията и при този вариянт се сменява само О-пръстнечето , тогава излиза даже още по евтино - нещо от сорта на 4-5лв с гарнитурката ....Смяната му обаче изисква да се свали алтернатора и стойката на алтернатора , понеже те пречат да се демонтира кутията на филтъра ....
Ами Методи мотора е м50 б20 и ти благодаря

BMW
- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: Теч на масло
Тез БМВ-та, рано или късно всички протичат от едно и също място. Тогава се намеси колегата metodi80 и даде правилната диагноза - въпросното клапанче. Ако не се лъжа 12 лв. купих клапан+гарнитурата /О-пръстенчето си върви комплект с клапана/. Но заигравката да се смени наистина е сериозна.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани