въпроси за 316
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
въпроси за 316
привет колеги,колата още не я познавам и затова ви занимавам с такива дреболии.
1.къде се намира релето на инжекциона и как изглежда? трябва ми захранващия кабел да си вържа газта.
2.как мога да ссменя лампите на таблото,тези за врътките на парното и бутоните за светлините.
3.стрелката на бензиномера заби в ляво.къде да търся неизправност
4.за какво служи черния цилиндър закачен за кожуха на макферсона
под дебитомера и някъде непосредствено пред него в посока купето стърчи някаква тръбичка,като тези за спирачките.явно се е държала за нещо ама сега не е хваната никъде.
5.ъглов носач от е30 пасва ли на е36 че имам разбит шарнир на 36-тицата и свестен носач от е30-ката.ще пасне ли?и освен това какви части от е 30 пасват на е36.
много е гадно да не си познаваш колата!
благодаря!
1.къде се намира релето на инжекциона и как изглежда? трябва ми захранващия кабел да си вържа газта.
2.как мога да ссменя лампите на таблото,тези за врътките на парното и бутоните за светлините.
3.стрелката на бензиномера заби в ляво.къде да търся неизправност
4.за какво служи черния цилиндър закачен за кожуха на макферсона
под дебитомера и някъде непосредствено пред него в посока купето стърчи някаква тръбичка,като тези за спирачките.явно се е държала за нещо ама сега не е хваната никъде.
5.ъглов носач от е30 пасва ли на е36 че имам разбит шарнир на 36-тицата и свестен носач от е30-ката.ще пасне ли?и освен това какви части от е 30 пасват на е36.
много е гадно да не си познаваш колата!
благодаря!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Ще ти отговоря онтосно "ъгловия" носач. Мисля, че иде реч за преден носач. Някъде бях чел, че от Е30 стават на Е36. Аз преди месец и нещо сменях, но ми попадна пак от Е36 и сложих него.
За смяната на лампи:
- тези на светлините(които са най в лево, до вратата) махаш кората и отдолу има един винт, който е завит към ключа. Развиваш го и издърпваш цялата джаджа заедно с решетката за парното. На самия ключ отстрани има едно като тръбичка в което е поставена лампата. Тя е същата като на пепелника. Изваждаш я и слагаш другата. При мен излезна доста трудно.
- тези на таблото- трябва да се махне таблото. Махаш волана, развиваш мисля, че бяха 2 или 4 винчета и изтегляш таблото леко напред. За това имаше специална тема. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
тя е за смяната на батерии, но таблото се сваля по един и същ начин.
- тези за парното- не зная, и моите не светят. Би трябвало да се махне часовника или бордкомпа и от там да се опита да се извадят врътките. Някой дето е вадил да каже.
За смяната на лампи:
- тези на светлините(които са най в лево, до вратата) махаш кората и отдолу има един винт, който е завит към ключа. Развиваш го и издърпваш цялата джаджа заедно с решетката за парното. На самия ключ отстрани има едно като тръбичка в което е поставена лампата. Тя е същата като на пепелника. Изваждаш я и слагаш другата. При мен излезна доста трудно.
- тези на таблото- трябва да се махне таблото. Махаш волана, развиваш мисля, че бяха 2 или 4 винчета и изтегляш таблото леко напред. За това имаше специална тема. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
тя е за смяната на батерии, но таблото се сваля по един и същ начин.
- тези за парното- не зная, и моите не светят. Би трябвало да се махне часовника или бордкомпа и от там да се опита да се извадят врътките. Някой дето е вадил да каже.
отг
мерси колега!утре ги подхващам.то старото майстор не го пипна че новото ли!няма да се излагаме!иначе като незнам питам.те от е30 знаят,но може да са забравили вече ,че в последно време там само казвам и показвам.така че ако има тъпи въпроси не се сърдете,уча се!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
.................
за прословутото реле някой да знае нещо?никой ли не кара на газ?
къде е прекъснат инжекциона?
на старото е30 го бях направил захранването така:
+ от червения кабел на релето за инжекциона като го прекъснах.от там на клиуча.от там едната клема обратно към релето а другата към клапана за газта и клапана на изпарителя.
на е 36 обаче не ми е ясно от къде да го взема шибаното захранване.
моля ви помогнете!
къде е прекъснат инжекциона?
на старото е30 го бях направил захранването така:
+ от червения кабел на релето за инжекциона като го прекъснах.от там на клиуча.от там едната клема обратно към релето а другата към клапана за газта и клапана на изпарителя.
на е 36 обаче не ми е ясно от къде да го взема шибаното захранване.
моля ви помогнете!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
....................
намерих как се сменя лампата на врътките за парното.свалят се врътките с издърпване.под двете крайни има винтове,развиват се и предния панел пада.отдолу има лампа която се развива със завъртане.те тва е!
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: ....................
jordan написа:намерих как се сменя лампата на врътките за парното.свалят се врътките с издърпване.под двете крайни има винтове,развиват се и предния панел пада.отдолу има лампа която се развива със завъртане.те тва е!
И аз днес правих това упражнение

относно копчетата на джамовете, търсих копче ( не аявтоматично ) и никъде не намерих (втора ръка или ново), накрая ми писна да гледам стърчащия куплунг, побъркахсе и отидох в Дару. Реултатът ново копче 70лв, а за автоматичните като тръгнах да питам започнах да заеквам и не събрах смелост да питам, та помислиси дали ще го отваряш сам.
................
а бе хора кажете как да захраня газта и да спра инжекциона.не сте ли виждали 316 на газ?не ми се трошат пари по майстори.уредбата съм я монтирал до захранване,дето се вика ако надърпам инжекторите и вържа + към акомулатора и тръгвам на газ,обаче не ми се прецаква колата,още и се радвам 

Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ................
jordan написа:а бе хора кажете как да захраня газта и да спра инжекциона.не сте ли виждали 316 на газ?не ми се трошат пари по майстори.уредбата съм я монтирал до захранване,дето се вика ако надърпам инжекторите и вържа + към акомулатора и тръгвам на газ,обаче не ми се прецаква колата,още и се радвам
Иди на майстор, чиста работа, ще му дадеш 10-20лв да пие 2-3 бири и гатово

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани