M52 проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
Re: M52 проблем
Smoocki написа:НА тия м52ки имам чуството че датчика на коляновия си е като консуматив яко им се пре...ва
Даже доколкото знам на прагматика беше започнало да му забавя вануса....и естествено датчик на коляновия сменил и всичко се нормализирало
Не знам ,нямам данни за такова нещо,а и може би си е до късмет,но вече приблизително 1г. карам М52 преди това М50 1г. и никога "да чукна"

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: M52 проблем
sonny написа:ама сименс ко да го праиш, простено му е.
като си запаля колата сутрин и на таблото изписва "Моля изчакайте"

- Vaio E30
- ентусиаст
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 комби
Re: M52 проблем
смених датчика на вала и пали по лесно но пак има някакво прекъсване и забавяне до 3000оборота




- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: M52 проблем
Аз карам М52 и когато я купих имах подобен проблем.Смених датчика на коляновия вал и всичко си дойде на място.При тебе обаче освен този датчик може да ти дава ядове, и този на разпределителния вал,което ще е много гадно
Може да пробваш диагностика, но както казват колегите някой път непоказва
.Препоръчвам ти да не я караш много така, защото аз моята я карах известно време и започва да се ебава още повече. viewtopic.php?f=8&t=137247 .Това е моят проблем когато незнаех и аз какво да правя,но всичко е по добре благодарение на форума






Re: M52 проблем
Vaio E30 написа:смених датчика на вала и пали по лесно но пак има някакво прекъсване и забавяне до 3000оборота![]()
![]()
А мина ли диагностика да се види дали има натрупани грешки заради датчика и да се изчистят?
- Vaio E30
- ентусиаст
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 комби
- Vaio E30
- ентусиаст
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 комби
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- pdonov
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е36 320 купе
Re: M52 проблем
sonny е прав 52 -та със сименсовия датчик е моя ,борбата беше наистина голяма .след смяната на датчика и чистенето на грешките мотора се стабилизира . сега обаче след 250 км. пробег на градско започва да прекъсва само когато е загрял и то отвреме на време другата седмица отново ще я оставя при Васко за който говори sonny.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: M52 проблем
По принцип самият датчик много рядко дефектира,проблема е,че прегаря изолацията на трите кабела обслужващи въпросният датчик.
Тук доста се "плюе"Сименса като система на управление на мотор.Вярно е,че е доста по капризна и при най малкия проблем си минава в авариен режим.
Не като Бош,супер непретенциозна.
Но си има и своите плюсове ако мога така да се изразя.В смисъл,имали сте проблем да речем в датчика на кол.вал и дебитомера примерно.Имате запаметени и текущи грешки.След като смените дефектиралите елементи,в случая датчика и дебитомера,мотора си тръгва както нов и какво става примерно като минете да речем 500км....?ми грешките вече са се самопочистили.Казвам го от личен опит.
А пък и честно казано двиагателите с управление Сименс са малко по-икономични и малко по-вървежни при еднаква кубатура в сравнение с Боша
Тук доста се "плюе"Сименса като система на управление на мотор.Вярно е,че е доста по капризна и при най малкия проблем си минава в авариен режим.
Не като Бош,супер непретенциозна.
Но си има и своите плюсове ако мога така да се изразя.В смисъл,имали сте проблем да речем в датчика на кол.вал и дебитомера примерно.Имате запаметени и текущи грешки.След като смените дефектиралите елементи,в случая датчика и дебитомера,мотора си тръгва както нов и какво става примерно като минете да речем 500км....?ми грешките вече са се самопочистили.Казвам го от личен опит.
А пък и честно казано двиагателите с управление Сименс са малко по-икономични и малко по-вървежни при еднаква кубатура в сравнение с Боша



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани