Смяна на двигател!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
HF4WD написа:vld написа:HF4WD написа:по добре смени цялата кола
Ако нямаш какво да кажеш не го казвай тук
а сега де, що така![]()
значи скоростната кутия и дифа ще трябва да се сменят според мене, съединител, охл система, както посочи един колег по горе , оборудван двигател трябва да е, за окачването също няма смисъл да спорим, със спирачките какво ша правим? и още един куп по дребни работи.
сега направи една проста сметка това дали е оправдано без да знаеш какъв ще е резултата накрая, още повече че не са много тези дето ще я направят читава цялата тази работа, вложи капка разум и ще разбереш предния ми пост
![]()
сега да видим ти дали има какво да кажеш ПО ТЕМАТА
Викаш 5 хиляди лева не е проблем да ги метне в държавната хазна

Като се има в предвид на какви цени има М52Б28 целия проект по трянспантацията може да излезне на 2/3 от тия 5 бона, стига да си прави повечето неща сам

П.С.тия неща дето си ги написал че трябва да се сменят в повечето случаи се договарят барабар с мотора и си се сменяват по подразбиране.
Дифа е въпрос на вкус и тип каране.
Спирачките са си задължителни, въпреки, че не е кой знае каква раликата и може без проблем да кара с неговите си, докато не реши да направи почитав ъпгрейд на спирачната система



- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Здравей,
Има много подробна тема за конверсия на двигател синтезирана от мен в първия пост. Ето ти и линка към темата : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F1%E8%FF. Прочети я - има доста полезна информация за това кое и защо се сменя.
Лека вечер,
Михаил Великов
Има много подробна тема за конверсия на двигател синтезирана от мен в първия пост. Ето ти и линка към темата : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F1%E8%FF. Прочети я - има доста полезна информация за това кое и защо се сменя.
Лека вечер,
Михаил Великов
- Tigar1972
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.03.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: влака
- Мечтае да кара: самолет с духалка :)
HF4WD написа:vld написа:HF4WD написа:по добре смени цялата кола
Ако нямаш какво да кажеш не го казвай тук
а сега де, що така![]()
значи скоростната кутия и дифа ще трябва да се сменят според мене, съединител, охл система, както посочи един колег по горе , оборудван двигател трябва да е, за окачването също няма смисъл да спорим, със спирачките какво ша правим? и още един куп по дребни работи.
сега направи една проста сметка това дали е оправдано без да знаеш какъв ще е резултата накрая, още повече че не са много тези дето ще я направят читава цялата тази работа, вложи капка разум и ще разбереш предния ми пост
![]()
сега да видим ти дали има какво да кажеш ПО ТЕМАТА



- HF4WD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: lancia delta, bmw e46
никъде не съм написал че е толко сложно, просто според мене нещо такова в много случаи не е оправдано. има значение дали сам си правиш колата или ти я прави някой друг.
само незнам що автора на темата се покри така и не ще нищо да напише

само незнам що автора на темата се покри така и не ще нищо да напише

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Смяна на двигател!
Щото сигурно е поредния сиерджия 

- Akyosev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D, E39 M5 99,E36 328is '97
- Мечтае да кара: E46 M3 Csl
- Детайли за колата: IS с присадено сърце, конита-монита и т.н. :)
Re: Смяна на двигател!
Направих същата интервенция.
Колегите са ти описали всичко.
Стабилизиращата щанга е друга.
Карданът е друг. Някой твърдеше, че можеш да играеш с дължината.
Аз смених целия заден мост.
Компресорът за климатика и стойката са други.
Маркучите на хидравликата не стават.
Радиаторът е ясен.
Ако има разлика в годините, ще имаш ядове с разните там биелетки. При мен всичко пак и разстоянията долу са същите.
Таблото вече ми е 320. От всякакво 6-цилиндрово става.
Ако взимаш диф от М-ка,примерно, да знаеш, че отзад захващането с кардана е друго и трябва да се смени чашката на дифа.
При захващането на генерацията долу има разлики също. Ще се наложи после допълнително укрепване.
Ако взимаш оригинална генерация, ще теглиш до задната част на колата един вакуум за един клапан и кабелче от компютъра
По инсталацията се променя точно въпросният пин от компютъра вече да отива към въпросния клапан, защото сега е за някакъв датчик на радиатора.
На вентилацията на резервоара май също и се сменяше мястото.
Акумулаторът вече е отзад. Трябва да си намериш една разпределителна кутия за отпред, където ти идва клемата.
Ако взимаш двигателя от английска, няма да е зле да си намериш инсталация от нормалното, защото иначе компютъра също трябва да го местиш.
Като теглих чертата, излезе, че то от моята останаха само предните спирачки, кормилната уредба и радиаторът за климатика
Още не съм пробвал да закачавам климатика и подозирам, че и там ще сменям маркучи. Дано не съм прав.
Като сметнем и чисто ново жълто КОНИ нещата отидоха над 5500, но имаше и труд, защото аз съм абсолютен лаик.
И сега ако ме питаш ... залужаваше си всяка стотинка. Разликата е огромна. И този шпер ...
Ако още се колебаеш, пиши и ще направим една среща да ги сравниш.
При всички положения се зареди с търпение и пари. Успех с търсенето на донор, ако се захванеш и ако имаш въпроси, питай.
Ще помагам, ако мога.
Колегите са ти описали всичко.
Стабилизиращата щанга е друга.
Карданът е друг. Някой твърдеше, че можеш да играеш с дължината.
Аз смених целия заден мост.
Компресорът за климатика и стойката са други.
Маркучите на хидравликата не стават.
Радиаторът е ясен.
Ако има разлика в годините, ще имаш ядове с разните там биелетки. При мен всичко пак и разстоянията долу са същите.
Таблото вече ми е 320. От всякакво 6-цилиндрово става.
Ако взимаш диф от М-ка,примерно, да знаеш, че отзад захващането с кардана е друго и трябва да се смени чашката на дифа.
При захващането на генерацията долу има разлики също. Ще се наложи после допълнително укрепване.
Ако взимаш оригинална генерация, ще теглиш до задната част на колата един вакуум за един клапан и кабелче от компютъра

По инсталацията се променя точно въпросният пин от компютъра вече да отива към въпросния клапан, защото сега е за някакъв датчик на радиатора.
На вентилацията на резервоара май също и се сменяше мястото.
Акумулаторът вече е отзад. Трябва да си намериш една разпределителна кутия за отпред, където ти идва клемата.
Ако взимаш двигателя от английска, няма да е зле да си намериш инсталация от нормалното, защото иначе компютъра също трябва да го местиш.
Като теглих чертата, излезе, че то от моята останаха само предните спирачки, кормилната уредба и радиаторът за климатика

Още не съм пробвал да закачавам климатика и подозирам, че и там ще сменям маркучи. Дано не съм прав.
Като сметнем и чисто ново жълто КОНИ нещата отидоха над 5500, но имаше и труд, защото аз съм абсолютен лаик.
И сега ако ме питаш ... залужаваше си всяка стотинка. Разликата е огромна. И този шпер ...

Ако още се колебаеш, пиши и ще направим една среща да ги сравниш.
При всички положения се зареди с търпение и пари. Успех с търсенето на донор, ако се захванеш и ако имаш въпроси, питай.
Ще помагам, ако мога.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани