газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
газ
вече чувам освиркване.само че такава ми е работата че навъртам страшен километраж.то затова карам само бмв,да съм сигурен че няма да ме остави по пътя.та въпроса ми е някой знае ли дали е необходим симулатор при 316 м40 мотор 01.1994г.и евентуално схема на свързване на конфигурацията.един разбирач ми каза че не трябва,но не му вярвам!от този спец на едно приятелче въздушния филтър гръмна като бомба
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Ако има ламбда сонда ти трябва симулатор да лъже компа, иначе няма нужда. А за газта... ми всеки знае себе си... По-добре БМВ на газ, отколкото опел или не дай боже форд на газ... 

Never mistake motion for action...
къде?
къде се намира?то е ясно че на колекторните тръби но къде по точно
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- KAIL_77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 5.12.2004
- Местоположение: London-UK / Русе-BG
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Мдаааа, газаджийски работи. Първо се увери, че колата ти има ламбда-сонда. Иди на канал, тя се вижда с просто око. Прикрепена е до изпускателната тръба. Мяза малко на запалителна свещ.
Ако имаш такава сонда, наистина ще ти трябва ЕМУЛАТОР -> една дребна електронна джаджа, която подава токови импулси и лъже компа, че колата върви на бензин. Така се избягва записването на грешки в ECU-то. Цената на емулатора... хммм... доколкото знам... около 30 лева. Поне на мен толкова ми искаха. Най-добре потърси вещ газаджия, който да свърши цялата работа, не си прави експерименти сам... че стават грешки.
Ако имаш такава сонда, наистина ще ти трябва ЕМУЛАТОР -> една дребна електронна джаджа, която подава токови импулси и лъже компа, че колата върви на бензин. Така се избягва записването на грешки в ECU-то. Цената на емулатора... хммм... доколкото знам... около 30 лева. Поне на мен толкова ми искаха. Най-добре потърси вещ газаджия, който да свърши цялата работа, не си прави експерименти сам... че стават грешки.

Отделно, виж дали имаш предпазна клапа на тръбата за въздуха м/у дебитомера и двигателя. Ако нямаш... не си добре. Може и твойта да "гръмне" така. Тази клапа представлява метална гривна с отвори по периферията. На нея се нахлузва ластичен гумен пръстен. Ако има детонация, гумения пръстен изплюва, налягането си излиза на воля и така се предпазва дебитомера. Иначе става лошо...от този спец на едно приятелче въздушния филтър гръмна като бомба
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани