странен проблем М50Б20 - може би пак ламбда сондата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
странен проблем М50Б20 - може би пак ламбда сондата
значи ето какво се случва, много е странно:
на загряла кола, спирам, включвам първа скорост, тръгвам с леко чукване на педала, оборотите стигат 1500-1700
както си държа крака върху педала, стига едно положение на педала
където без да пипам повече газта, колата сеедно забива муцуната и както е била на 1500, отива на 1000, без да натискам по друг начин педала.
Карам си нормално и на едно положение на натисна газ както колата си върви нормално забива нос докато не дам повечко газ или не пусна газта,чудя се положение на педала ли е? какво е?
чудя се да не е пак от ламбда сондата? или някоя клапа ли да е?
или и аз не знам кво е мама му стара

на загряла кола, спирам, включвам първа скорост, тръгвам с леко чукване на педала, оборотите стигат 1500-1700
както си държа крака върху педала, стига едно положение на педала
където без да пипам повече газта, колата сеедно забива муцуната и както е била на 1500, отива на 1000, без да натискам по друг начин педала.
Карам си нормално и на едно положение на натисна газ както колата си върви нормално забива нос докато не дам повечко газ или не пусна газта,чудя се положение на педала ли е? какво е?
чудя се да не е пак от ламбда сондата? или някоя клапа ли да е?
или и аз не знам кво е мама му стара



--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Според мен няма начин да е кислородния датчик, а вероятно трябва да почистиш всички ел. връзки, като например ако мотора има датчик на дросела и т.н.
Niky Georgiev
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Може да е от TPS-a (датчика за положението на педала за газта). Той представлява един потенциометър, който е закачен на педала и може да се е прецакал нещо на определена позиция и да лъже компа.
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
това го прави само в тоя момента когато дигна на 1500оборота
и го задържа в това положение педала.
Може ли да е някоя бобина?
или да е потенциометъра на дроселовата клапа?
и какъв е този датчик? на диагностика ще го покаже ли ако има проблем?
и го задържа в това положение педала.
Може ли да е някоя бобина?
или да е потенциометъра на дроселовата клапа?
и какъв е този датчик? на диагностика ще го покаже ли ако има проблем?
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Dimitar написа:(датчика за положението на педала за газта)
Това имах и аз в предвид, не се сещам за друго... незнам дали диагностика може да го засече, но пък може да засече нещо друго, за което не се сещаме. По-добре направи една диагностика.
Niky Georgiev
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани