Проблем с оборотите и загряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оборотите и загряване
Здравейте колеги .
Колата е 318is 93 g
Проблема е че като подам газ на 2000 оборота връща стрелката за момент и после ускорява , и някои път по бавно от 800 нагоре , иначе си върви има сила , оняден я покарах в жегата и загря и взе да подминава стедата температурата и не я сваляше , перката се включи късно и пак не сваля , добре че я спрях навреме ,вече се притеснявам от водната помпа , може ли да е датчик ?
Колата е 318is 93 g
Проблема е че като подам газ на 2000 оборота връща стрелката за момент и после ускорява , и някои път по бавно от 800 нагоре , иначе си върви има сила , оняден я покарах в жегата и загря и взе да подминава стедата температурата и не я сваляше , перката се включи късно и пак не сваля , добре че я спрях навреме ,вече се притеснявам от водната помпа , може ли да е датчик ?
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
за оборотите иди на диагностика,че тия ис-ки са фуул с датчици.
за температурата виж термустата,капачката на радятора.при работещ двигател отвори капачката и подай газ,ако от приливника връща течноста в казанчето значи помпата работи.
Най-честия проблем е свършил клапан на капачката.
Успех
за температурата виж термустата,капачката на радятора.при работещ двигател отвори капачката и подай газ,ако от приливника връща течноста в казанчето значи помпата работи.
Най-честия проблем е свършил клапан на капачката.
Успех


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
както колегата ти е казал по нагоре виж водна помпа виско и термостат ако по описания начин от него установиш че водната помпа е здрава това е на пръв поглед попринцип все пак да не забравяме че 318ис върви с пластмасова (бакелитова) турбинка заводкси така че пак може да върти дории да е заминало някое витоло но няма да има пълен дебит така че пак може да е проблмно , другото нещо ти е термостат да видиш дали отваря и затваря и вече виско съедител дали е здрав защото както сам каза че е почнала даподминава средата и по късно чак е позацепила перката два признака са това 1скапан термостат отваря по късно при по вискока темп примерно и 2 заминало виско 

- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Колко неща смених, докато стигна и аз до този извод. Капачката ми излезна 23 лв. в Ауто+stef4o_BMW написа:Най-честия проблем е свършил клапан на капачката.
Внимателно при кой си поддържаш колата

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани