Проблем с оборотите и загряване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Враца

Проблем с оборотите и загряване

Мнение от ogizom » 03 Авг 2009, 13:02

Здравейте колеги .
Колата е 318is 93 g
Проблема е че като подам газ на 2000 оборота връща стрелката за момент и после ускорява , и някои път по бавно от 800 нагоре , иначе си върви има сила , оняден я покарах в жегата и загря и взе да подминава стедата температурата и не я сваляше , перката се включи късно и пак не сваля , добре че я спрях навреме ,вече се притеснявам от водната помпа , може ли да е датчик ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 03 Авг 2009, 13:22

за оборотите иди на диагностика,че тия ис-ки са фуул с датчици.
за температурата виж термустата,капачката на радятора.при работещ двигател отвори капачката и подай газ,ако от приливника връща течноста в казанчето значи помпата работи.
Най-честия проблем е свършил клапан на капачката.
Успех :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 03 Авг 2009, 14:32

както колегата ти е казал по нагоре виж водна помпа виско и термостат ако по описания начин от него установиш че водната помпа е здрава това е на пръв поглед попринцип все пак да не забравяме че 318ис върви с пластмасова (бакелитова) турбинка заводкси така че пак може да върти дории да е заминало някое витоло но няма да има пълен дебит така че пак може да е проблмно , другото нещо ти е термостат да видиш дали отваря и затваря и вече виско съедител дали е здрав защото както сам каза че е почнала даподминава средата и по късно чак е позацепила перката два признака са това 1скапан термостат отваря по късно при по вискока темп примерно и 2 заминало виско :winky:
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Мнение от xts » 03 Авг 2009, 15:26

stef4o_BMW написа:Най-честия проблем е свършил клапан на капачката.
Колко неща смених, докато стигна и аз до този извод. Капачката ми излезна 23 лв. в Ауто+
Внимателно при кой си поддържаш колата ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Враца

Мнение от ogizom » 24 Авг 2009, 8:52

Колеги ,трябва ли да има разлика като извадя датчика на разпределителния вал от буксата и запаля колата ? защото не работи добре и припуква между 1000 и 2000 оборота ,ина4е ниските са стабилни , но без датчик същото . .дилемата е бобини или датчик .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook