виене при изкачване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
виене при изкачване
колеги имам един проблем при по продължително изкачване започва да се чува едно виене при по високи обороти ( с качване на оборотите виенето се засилва ). От какво може да е колата е с м40 двигател? Искам да уточня, че това не се чува на прав път а единствено когато карам поне 20 30 мин по нанагорнище.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
м40 не обича да изкачва... той обича да слиза...
не си дал много подробна информация, но аз бих започнал с тампоните на мотора най-вече, и на кутията... късметче
не си дал много подробна информация, но аз бих започнал с тампоните на мотора най-вече, и на кутията... късметче

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
bioz написа:bum_bum написа:Виско, докато вие е добре, внимавай да не млъкне, че ще кипне чайника
значи няма проблем да я натискам яко
да бе, натискай, ама яко, ама толкова яко я натискай, докато не роди ! И после ето ти следващата тема която ше пуснеш:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
УСПЕХ !
BiTurbo написа:bioz написа:bum_bum написа:Виско, докато вие е добре, внимавай да не млъкне, че ще кипне чайника
значи няма проблем да я натискам яко
да бе, натискай, ама яко, ама толкова яко я натискай, докато не роди ! И после ето ти следващата тема която ше пуснеш:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
УСПЕХ !
Не знам що ме сравняваш с тоя дизелак, а и ме съмнява да роди скоро.
Предпочитам да пишат в темата само хора които имат идея какъв е проблема.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
E да де, те писаха хората.... и ти една елементарна ирония не можеш да схванеш... щото като спре да вие едва ли ще си толкова бърз да го усетиш и да преприемеш каквото трябва... и ще стане точно като в темата за "тоя дизеляк"... 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Mollov написа:E да де, те писаха хората.... и ти една елементарна ирония не можеш да схванеш... щото като спре да вие едва ли ще си толкова бърз да го усетиш и да преприемеш каквото трябва... и ще стане точно като в темата за "тоя дизеляк"...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
пич вие ти виското-перката на радиатора,защото когато искачваш наклон мотора се товари и му трябва повече охлаждане,колкото е по викока температурата толкова повече зацепва виското отпред и толкова повече се чува перката,няма как да не се чува защото няма какво да охлажда
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
munio_ написа:пич вие ти виското-перката на радиатора,защото когато искачваш наклон мотора се товари и му трябва повече охлаждане,колкото е по викока температурата толкова повече зацепва виското отпред и толкова повече се чува перката,няма как да не се чува защото няма какво да охлажда
мерси за разясненията от колегите. доколкто разбирам всичко е нормално.
да всичко е нормалноbioz написа:munio_ написа:пич вие ти виското-перката на радиатора,защото когато искачваш наклон мотора се товари и му трябва повече охлаждане,колкото е по викока температурата толкова повече зацепва виското отпред и толкова повече се чува перката,няма как да не се чува защото няма какво да охлажда
мерси за разясненията от колегите. доколкто разбирам всичко е нормално.

По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани