Предназначение на клапанче!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Предназначение на клапанче!

Мнение от Nukem » 25 Юли 2009, 18:38

Колеги за какво служи,като го натисна изпуска въздух и се успокоява работата на двигателя!
Ето:
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Мнение от gen4o » 26 Юли 2009, 7:20

да не е с климатик колата

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Юли 2009, 9:52

gen4o написа:да не е с климатик колата

И като е с климатик какво общо има този вакум :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 26 Юли 2009, 10:00

Дали изпуска въздух, след като там има вакуум. А по каталог се води "Disturbance air valve".
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 26 Юли 2009, 11:42

Дали изпуска въздух, след като там има вакуум. А по каталог се води "Disturbance air valve".

Ми като го натисна и почва да съска все едно изпуска въздух и значително се успокоява работата на двигателя!:(
Просто се опитвам да го накарам да работи равномерно и без вибрации това М44 ама се опъва!
Смених клапана на картерните газове и маркуча,доста сажди имаше по маркуча ,но разлика в работата на двигателя не усетих или е съвсем минимална!
Смених:
1.Тампоните на двигателя!
2.Клапана на картерните газове!
3.Тампони на генерацията!
4.Нови свещи!
Мисля да сменя в следващите 2 месеца в този ред!
5.Adjuster Unit/Disa/.
6.Гофриран маркуч.
7.Кабели свещи.
8.Датчик колянов вал.
9.Темп.датчик на двигателя.
Просто искам да работи както трябва равномерно,без вибрации,без тракания и т.н!
Затова ми беше въпроса за какво е това клапанче на снимката при М42 го няма!И за какво служи!Да не е от него проблема!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Юли 2009, 9:50

Това е disturbance air valve, който е свързан с кутията с активен въглен. Служи да ограничава количеството на въздуха в затворена система, който се засмуква заедно с бензиновите пари от резервоара. При някои модели този клапан е електрически, при други е обикновен. За проба може да се разкачи маркуча от клапана и да се запуши с тапа самия маркуч. Може двигателя да работи по-устойчиво, но имай в предвид, че исовете по принцип работят по-твърдо, шумно и неравномерно от шестаците.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook