Проблем с паленето м44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
И аз съм с М44.
При мен прави следното като е студена от първия път пали и не може да качи обороти, изгасям да не се мъчи и на втория път пали от ряз и заковава оборотите и след това никакъв проблем през целия ден нито с оборотите нито с разхода на бензин, нито с паленето
Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо да сподели.
При мен прави следното като е студена от първия път пали и не може да качи обороти, изгасям да не се мъчи и на втория път пали от ряз и заковава оборотите и след това никакъв проблем през целия ден нито с оборотите нито с разхода на бензин, нито с паленето

Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо да сподели.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Tenata написа:И аз съм с М44.
При мен прави следното като е студена от първия път пали и не може да качи обороти, изгасям да не се мъчи и на втория път пали от ряз и заковава оборотите и след това никакъв проблем през целия ден нито с оборотите нито с разхода на бензин, нито с паленето![]()
Това съм го описвал много пъти... ако ти е ОК бензиновият филтър, вземи и сипи хубав бензин... мойта го имаше този "проблем", но като почнах да сипвам Shell VPower Racing и да видиш как почна да пали отма...


bmw28, това може да помогне и на теб...

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Абсолютно същия проблем ,реших го по абсолютно същия начин както каза Mollov!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
jujeto написа:може да е от:
кабели,свещи,стъпково моторче,бобина,запушени дюзи,кофти бензин.
От свещи не е! Абсолютно същото е и при мен, смених свещи и нищо. Незнам що ама си мисля че може да е от датчика на температурата на двигателя. Кажете колеги, пробвахте ли това с бензина!?
- deemov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
И при мене беше така после ми изгоря бензиновата помпа, смених я заедно с филтъра и няма проблем вече.
- vasko_bawarec
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 320-ка E36
при мене имаше текав проблем оказа се че клапанчето за обратния бензин не даржи и като поседи колата няколко часа и после не пали докато помпата не саздаде налягане смих го и всичко си е ок
- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
проблем!!!!
здравейте колеги, и аз имам един пробелм с моито е36 316..проблема е , че когато колата загрее след това трудно пали- пали и гасни веднага. Това нещо се получи след като смених бензиновия филтър, казаха ми , че можеби не съм оцелил правелният филтър, а и около колата мирише на бензин?!? От какво може да се получи това и ако някои знае начина за решаване на проблема благодаря предварително!!!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани