Странен проблем с бензинова помпа и компютър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Странен проблем с бензинова помпа и компютър

Мнение от changethegame » 08 Юли 2009, 12:35

Проблема ми беше следният както стоях на светофара и оборотите паднаха и колата изгасна и неискаше да запали, дръпнаха ме до гаража и почнах да звъня на познати които са имали подобен проблем и всички ми казаха едно и също, че бензиновата помпа е заминала, проверих бушони, релета, прозваних инсталацията кабел по кабел, всичко здраво, разглобих и самата помпа, извадих я и я пробвах директно на акумулатора и о чудо завъртя и ме изпръска с бензин целият Rolling Eyes Обаче като ги сглобих пак същата работа не пали, от един колега намерих телефона на едни елконаджии, които правят посещения по домовете, обадих им се на хората доидоха, първо пробваха с карсофт да влязат в компа и нищо не стана изобщо не разчиташе нищо, пробваха и с друга пак нищо, накрая с Импа стана разчете си всичко и какво се оказа, че самият софтуер на компа е пренаписан, доколкото си спомням преди 95 моделите са с софт. 1.7.1 ,а след 95 до 97 са с 1.7.2 какъвто трябва и да е моят, но всички останахме озадачени след като излезе версия 1.7.3 , след щателен преглед се видя че параметрите на впръскване на гориво, както и на тези за дебита на въздуха са с разширени граници, явно с цел покачване на конските сили, по колата не съм сменял нищо, върви си така.... елконаджиите ми обясниха, че явно на моменти дебита на бензиновата помпа идва слаб, заводската била с 8 бара налягане и ми препоръчаха да си я сменя с 10 бара, за да не се получи отново така, за сега временно съм решил проблема като слагам бензин 100 октана и не оставям лампата на резервата да свети Wink Не намерих подобен проблем в търсачката, а съм на голям кръстопът какво да правя, има ли смисъл да сменям работеща част :?: Също се чудя дали това пренаписване може да окаже влияние върху живота на двигателя (да го скъси дръстично) :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 08 Юли 2009, 15:08

:shock: -какви са тези 10 бара!-Аз че не съм спец не съм-ама сега видях в програмата ,че на 318 ис е дават помпата 3.5 бара!
Освен това-извадена помпата работи- а стига ли ток до нея въобще? :roll:
И нещо проблема ти ми прилича на прецакан ДАТЧИК НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ!!! ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от changethegame » 08 Юли 2009, 17:37

Така казаха маисторчетата 8 бара била, трябвало 10, сега и аз не разбирам точно, но мисля че мисалта им е била че не и стига налягане, заради пренаписаните параметри...
Извадена работеше да, но не достигаше ток до нея, аз затова и към инсталацията се насочих, но след рестарта на компа всичко е на ред за сега...
Накарах ги да проверят всички датчици дали работят, всичко беше наред с изключение на един, който даваше отклонение с 0.5V, но ми казаха, че няма проблем и това може би се дължало на пренаписаният софтуер :roll:
Сега може и за канарче да са ме хванали майсторите, затова и се допитвам до форума за мнения :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от changethegame » 09 Юли 2009, 22:10

Само колегата laviatan ли има мнение по въпроса :?:
Мерси колега, потърсих инфо за този датчик и видях къде се намира, запретнах гумата която е отгоре и замерих волтажа който отива към датчика при студен двигател започва от 4.8V след 15-20 секунди се повиши на 5.8V, след което варира в тези граници според това как се подава газ от жилото, за сравнение измерих на съседен датчик (незнам за какво е точно, мисля че за въздуха), там нямаше такова вариране, напротив, 5-5.1V , въпроса ми е нормално ли е това и дали е възможно да е нещо замърсен и от там да се получава така, понеже на елкон не изкарва грешка на нито един от датчиците :?:
Извинявам се за невежеството помпата наистина е 3.5 бара има ли възможност да се замени с по мощна 4 или 4.5 бара :?:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook