М42 прекъсва ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 92' e36 318is
Мечтае да кара: e46 330ci

М42 прекъсва ?

Мнение от Deliriumz » 06 Юли 2009, 0:40

Значи вчера във Варна валя голям порои и аз през това време отидох на работа с колата и до там никакъв проблем... валяло я е около 2 часа.... вечерта 12 часа по късно като си тръгвам от работа паля и почна дами прекъсва сякаш бачка на 3 цилиндъра но иначе оборотите са си стабилни ... тръгнах дасе прибирам бавно бавно и по едно време се изнервих спря поизпържих я малко изгърмя 2 пъти сякаш в колектора и си се оправи.... Днес следобед пак като отивах на работа беше в състоянието от миналата вечер някои има ли представа на какво може дасе дължи това ? Значи днеска един познат се обади на негов приятел които е шеф на сервиза на бмв и тои каза че може дасе дължи на намокрил се компютър,но нетрябваше ли вече дае изсъхнал този компютър при полужение че цял ден я пече слънце тая кола ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 06 Юли 2009, 8:49

То незнам дали може да е влезнала вода през кората дето е под чистачките и до компа
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 06 Юли 2009, 9:00

има вариант и кофти маса на двигателя поне предположение доста е трудно да се каже от разстояние но щом казава че като го изфорсирал и се управило не би трябвало да е мокар комп защото вода в компа няма да се управи и то май никога ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 92' e36 318is
Мечтае да кара: e46 330ci

Мнение от Deliriumz » 06 Юли 2009, 11:07

еми дано тоя пич от бмв наиситна си разбира от работата и е само намокрен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Варна

Мнение от changethegame » 06 Юли 2009, 12:12

Ако е много нацепено уплътнението под стъклото си влиза водичка, то си има дренажи по принцип но може да са запушени и това означава че влезе ли един пат си остава там водата, дори и да я пече слънце... това е много често срещан проблем при Е36 и колкото и незначителен да ви се струва може да докара големи главоболия :roll: :roll: :roll: Може и да е от куп други неща, моят съвет колега е да погледнеш парво дали няма вода, ако няма, най-добре на компютър да се закачи да си каже болката...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 06 Юли 2009, 12:31

Съжалявам че пиша в на колегата темата,ама да попитам и аз.В събота карах колата в доста голям дъжд,отначало нямаше проблеми но после започна да прекъсва,оборотите на празен ход стояха на 650-750,когато и подам газ отначало не зацепва,замислясе и до 2 хиляди оборота гърми през ауспуха,и мине ли 2 хил. оборота няма проблеми върви си.Това стана го прави вече 3 дни.Все си мисля че се е намокрила някаде,но досега според мен би трябвало да изсъхне.Ако някои е имал подобен проблем нека пише.Срава въпрос за 316 М43 мотор.
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 06 Юли 2009, 12:42

намокрени лули пробвай да сушиш с сгъстен въздух лулите и гнездата на свещите ;)
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 92' e36 318is
Мечтае да кара: e46 330ci

Мнение от Deliriumz » 06 Юли 2009, 16:02

Отидох при един приятел отворихме ние свещите и що да видим... на 1ви цилиндър свещта пълна с вода... сменихме ги изсушихме лулата и вече всичко е наред :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 06 Юли 2009, 18:21

При мен проблема изчезна,явно водата се е изпарила,но следващия път ако стане така направо вадя свещите и подсушавам. ;)
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 06 Юли 2009, 18:40

И аз го имах тоя проблем преди няколко дена, но просто дъжда беше невероятен, през стена от вода все едно карах не виждах на повече от 10м пред мене :confused: Естествено след около 20км каране нещо се намокри. На другия ден видях какво е - през отвора на пръскалката за предното стъкло на капака ми е влязла вода понеже не прилепва плътно и по изолацията отдолу която явно е непромокаема стига до плафона който е по средата на капака и пада точно по лулите и свещите :1:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 06 Юли 2009, 23:13

Deliriumz написа:Отидох при един приятел отворихме ние свещите и що да видим... на 1ви цилиндър свещта пълна с вода... сменихме ги изсушихме лулата и вече всичко е наред :winky:


понякога проблемите не са свързани винаги със смяна на колата :yes:
:winky:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook