Бръждене+лаг?Въпрос към знаещите!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Бръждене+лаг?Въпрос към знаещите!
Към знаещите колеги:
Номер 6 на двете схеми аналогичен ли е,имам предвид една ли съща функция има?
Има едно гадно бръждене от номер 9,за какво служи?Може ли заради него да има лек лаг ,имам предвид като подам газ и за секунда бавно да качва оборотите и после се оправя?
Благодаря предварително на отзовалите се!!!
Номер 6 на двете схеми аналогичен ли е,имам предвид една ли съща функция има?
Има едно гадно бръждене от номер 9,за какво служи?Може ли заради него да има лек лаг ,имам предвид като подам газ и за секунда бавно да качва оборотите и после се оправя?
Благодаря предварително на отзовалите се!!!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Ми просто четох в една тема че от там може да има проблем в оборотите и лага а темата беше за м42/3 а аз съм с М44 затова питам дали са аналогични и съм сложил и от двата двигателя схемите!
Като гледам и никои не знае за какво става въпрос така че може да заключвате сам ще се оправям!
Като гледам и никои не знае за какво става въпрос така че може да заключвате сам ще се оправям!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
№6 на двете схеми е за едно и също , само е различно изпълнение. Променя дължината на смукателния колектор , скоро имаше тема... не ми се пише...
Това което ти бръжди (№9) е стъпковия мотор (М43 , по-новите...), днес забелязах че и моя е така като съм на контакт , мисля не е проблем...
Това което ти бръжди (№9) е стъпковия мотор (М43 , по-новите...), днес забелязах че и моя е така като съм на контакт , мисля не е проблем...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
vladiverm написа:№6 на двете схеми е за едно и също , само е различно изпълнение. Променя дължината на смукателния колектор , скоро имаше тема... не ми се пише...
Това което ти бръжди (№9) е стъпковия мотор (М43 , по-новите...), днес забелязах че и моя е така като съм на контакт , мисля не е проблем...
№9 на втората схема е плочката с клапана за картерни газове, а № 9 на последната- стъпков мотор. Еднаква е за М42;43 и 44, в смисъл има една и съща функция. Така бръжди, защото има електромагнитна индукция в стъпковия мотор, т.е. има въртящо се електромагнитно поле, което излиза от ротора, а на практика самият ротор е неподвижен спрямо статора, или леко се отмества, задържан от спираловидна пружина. По този начин електромагнитното поле създава трептения с определена честота, които се долавят като бръждене, просто той не се върти като обикновен мотор, нормално е. Лесно можеш да се убедиш в написаното от мен, като подадеш постоянен ток към малко моторче и спреш въртенето на ротора с пръсти. Долавя се същото жужене. Ако става въпрос за №9 на втората схема и има силен шум от смукателите, вероятно клапана за картерните газове е за смяна. Прочети в една важна тема за неустойчива работа на празен ход, там подробно е описано.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Така бръжди, защото има електромагнитна индукция в стъпковия мотор, т.е. има въртящо се електромагнитно поле, което излиза от ротора, а на практика самият ротор е неподвижен спрямо статора, или леко се отмества, задържан от спираловидна пружина. По този начин електромагнитното поле създава трептения с определена честота, които се долавят като бръждене, просто той не се върти като обикновен мотор, нормално е
Eвала за обяснението обаче аз бавно сцепвам,наистина при мен има жужене от 9 сега разбирам от теб че при м44 това е стъпковото моторче аз си мислех че е набутано отдолу и трябва да се разглобяват доста неща,клапана за картерните газове съм го купил като го сменя ще спре ли неравномерната работа на двигателя и жуженето или треябва да копувам ново стъпково моторче,не вярвам да е наравено да си жужи така гадно!?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Неравномерната работа на двигателя, няма нищо общо с променливите обороти на празен ход. Да, смени го този клапан, защото една от причините за неравномерна работа е от него. Задръстени дюзи също може да окажат влияние за това. Променливите обороти на празен ход са от стъпковия мотор. Не знам точно какъв е проблема в твоя случай. За лага може само да гадаем. И един задръстен въздушен филтър може да причини лаг.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Оборотите са железни не мърдат и никога не са мърдали,филтъра е на 3000км,клапана с маркуча го купих профилактично ,че се наплаших като четох една тема!
!
Иначе на диагностика нищо не изкара като грешка!
Аиде тия дни ще ходя да я погледне някои и да почистим дюзите и стъпковия мотор и ще пиша резултата!

Иначе на диагностика нищо не изкара като грешка!
Аиде тия дни ще ходя да я погледне някои и да почистим дюзите и стъпковия мотор и ще пиша резултата!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Nukem написа:Оборотите са железни не мърдат и никога не са мърдали,филтъра е на 3000км,клапана с маркуча го купих профилактично ,че се наплаших като етох една тема [img]!http://lafim.com/modules/Forums/images/smiles/laughing7.gif[/img]!
Иначе на диагностика нищо не изкара като грешка!
Аиде тия дни ще ходя да я погледне някои и да почистим дюзите и стъпковия мотор и ще пиша резултата!
В такъв случай изобщо не пипай стъпковия мотор. Работи си напълно както е в реда на нещата. Всеки добър майстор ще каже: Върви ли си колата добре, не си прави експерименти, защото може да се вкараш в друг филм. А този клапан е консуматив, добре е да се смени, особено ако не се знае на колко километра е. Аз моя го смених защото свиреше на поразия от колектора, а двигателя на празен ход тресеше.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Може ли заради него да има лек лаг ,имам предвид като подам газ и за секунда бавно да качва оборотите и после се оправя?
Напълно възможно е, аз на моята като го изчистих оборотите не ми се оправиха но определено почна да тръгва без да се замисля пробвай и ти ама внимавай какво правят че много некадърници има
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани