След удар в канавката не иска да завърти стартера.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
- kalin_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
Здравейте пичове ами и аз съм с подобен проблем на печката някой път като врътна да паля само се чува цъкане и дотам(стрелки се местят,лампи изгасят абе аномалии някакви:dunno: )или почва да върти стартера ама много бавно и немощно и пали трудно.Та някой може ли да каже къде е точно този кабел за масата от купето към двигателя,че нещо не можах да схвана
Мерси и се извинявам ,че пиша в темата на човека

Мерси и се извинявам ,че пиша в темата на човека

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
kalin_10 написа:Здравейте пичове ами и аз съм с подобен проблем на печката някой път като врътна да паля само се чува цъкане и дотам(стрелки се местят,лампи изгасят абе аномалии някакви:dunno: )или почва да върти стартера ама много бавно и немощно и пали трудно.Та някой може ли да каже къде е точно този кабел за масата от купето към двигателя,че нещо не можах да схвана![]()
Мерси и се извинявам ,че пиша в темата на човека
Няма проблем че пишеш в темата ми щом проб;ема ти е такъв или подобен а и аз съм написал,че вече проблема ми е решен,така че ще се радвам темата ми да е полезна и за някой друг.
Та по въпроса ти:
На мен зимата когато ми беше паднал акомулатора ми се случи същото каквото ти описваш-примигване на лампи и вяло и дори половино завъртане на стартера.Така че си провери акомулатора,тъй като при слаба маса между двигателя и купето не виждам причина да имаш проблем с лампите а само със стартера че му тряя здрава маса.Иначе масата между купето и двигателя при мен беше захваната на ухото на двигателя на което е хванат десния(демек от към пасажера) тампон на двигателя.Проблема го открихме като опряхме единия край на кабел на един болт хванат за купето а другия край на кабела някъде по металната част на двигателя.Но тръгни от акомулатора.Може неговата маса (тази от акомулатора към купето)да е проблем,не тази на купето към двигателя.
- kalin_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
Dream_BMW написа: Няма проблем че пишеш в темата ми щом проб;ема ти е такъв или подобен а и аз съм написал,че вече проблема ми е решен,така че ще се радвам темата ми да е полезна и за някой друг.
Та по въпроса ти:
На мен зимата когато ми беше паднал акомулатора ми се случи същото каквото ти описваш-примигване на лампи и вяло и дори половино завъртане на стартера.Така че си провери акомулатора,тъй като при слаба маса между двигателя и купето не виждам причина да имаш проблем с лампите а само със стартера че му тряя здрава маса.Иначе масата между купето и двигателя при мен беше захваната на ухото на двигателя на което е хванат десния(демек от към пасажера) тампон на двигателя.Проблема го открихме като опряхме единия край на кабел на един болт хванат за купето а другия край на кабела някъде по металната част на двигателя.Но тръгни от акомулатора.Може неговата маса (тази от акомулатора към купето)да е проблем,не тази на купето към двигателя.
Мерси колега за отговора,та около акумулатора всичко ми се струва ок проверявах на няколко пъти клеми,минуси,плюсове и т.н. Интересното е,че някой път си пали без никакви проблеми както преди и щом е така си мисля,че някъде някой кабел не прави хубава маса и затова прави така,ако беше стартер нямаше ли постоянно да не пали?Ще го търся този кабел от купето към двигателя дано да е от него

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Да дано да е от него,макар че нищо не пречи проблема да е в стартера и той на моменти да заяжда и затормозява акомулатора.Това го допускам,защото казваш че ти мигат и лампите а те както ти казах не ползват масата която е от купето към двигателя а ползват масата която е от акомулатора към купето,а както ти каза там няма проблем.
Моето заключение е,че ако стартера ти на моменти заяжда е логично да ти дърпа целия ток и пак не успява да завърти.Но иди на майстор,преди да тръгнеш да сваляш стартер че е шибано ,но не невъзможно свалянето му.Трбва ти гидория с няколко удължеия за да можеш да бръкнеш от към скоростната кутия и да развиеш двата болта на стартера.Има тема за смяна на съединител в която е показано какво ти е нужно и как стават нещата с демонтажа и монтажа на стартера.Но дано да не е от него.
Моето заключение е,че ако стартера ти на моменти заяжда е логично да ти дърпа целия ток и пак не успява да завърти.Но иди на майстор,преди да тръгнеш да сваляш стартер че е шибано ,но не невъзможно свалянето му.Трбва ти гидория с няколко удължеия за да можеш да бръкнеш от към скоростната кутия и да развиеш двата болта на стартера.Има тема за смяна на съединител в която е показано какво ти е нужно и как стават нещата с демонтажа и монтажа на стартера.Но дано да не е от него.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани