относно клана на картерните газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
ами освен да ви се извиня, че не съм с 2 леви ръце? Аз проблемите си ги реших без да ходя по "майстори"..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
tsb_bg написа:toni3d1 написа:... бмвто иска само и единствено пълна синтетика ... Бавареца е направен да си работи с такова масло независимо от годините му . Синтетичното масло е финно и минава през маслената магистрала без да я запушва ....
Не ми е ясно как по-стари двигатели произведени по времето когато никой не е предполагал, че ще има синтетично масло са предвидени да работят "единствено" на пълна синтетика?
Ако е така защо BMW след определена дата не е обявила "за тези модели от днес маслото е синтетично" и да смени съответно парт-номерата както се случва с други детайли и възли заменени през годините през които се произвежда даден модел?
И не на последно място - дебита и налягането на ротационните помпи зависи от вискозитета на течността която преминава през тях![]()
За това няма тънко, няма дебело масло - има ПОДХОДЯЩО, предписано от производителя


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
tsb_bg написа:toni3d1 написа:... бмвто иска само и единствено пълна синтетика ... Бавареца е направен да си работи с такова масло независимо от годините му . Синтетичното масло е финно и минава през маслената магистрала без да я запушва ....
Не ми е ясно как по-стари двигатели произведени по времето когато никой не е предполагал, че ще има синтетично масло са предвидени да работят "единствено" на пълна синтетика?
Ако е така защо BMW след определена дата не е обявила "за тези модели от днес маслото е синтетично" и да смени съответно парт-номерата както се случва с други детайли и възли заменени през годините през които се произвежда даден модел?
И не на последно място - дебита и налягането на ротационните помпи зависи от вискозитета на течността която преминава през тях![]()
За това няма тънко, няма дебело масло - има ПОДХОДЯЩО, предписано от производителя
Тука си много прав ! Само немога да разбера защо нямаме важна тема с какво масло се кара даден двигател по предписание на производителя ,а пускаме само теми кво масло да сложа .... сложих еди кво си трака ми еди що си и тн
I'm slowly drifting


18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани