Свети лампичката за зареждане

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Свети лампичката за зареждане

Мнение от ivopicha » 24 Май 2009, 17:40

Привет. От снощи ми светна лампичката за зареждане на акумулатора. От какво може да е? Като дам на по- високи обороти- 3500+ изгасва. Когато дам на контакт нали си свети силно по принцип, а сега свети слабичко. Лампапа за маслото си свети с мормална яркост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 24 Май 2009, 18:26

Четки / пръстени на ротора / регулатор... Теми мнооого :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Май 2009, 18:29

Съветвам те да почнеш проверките в този ред ...

1. хлабав/износен ремък
2. четки/регулатор на напрежението
3. износени гривни на колектора на алтернатора
4. електрическа повреда по статор/ротор на алтернатора
5. механична повреда (лагери) по алтернатора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 24 Май 2009, 18:34

Преди време бях писал,че нещо виеотпред и колеги казаха,че може да е от алтернатора.Исега ме нявява на мисълта ,че се е прецакала нещо по него. Скъпи ли са тези четки и другите базикни. Не е от хлабав или износен ремък. Сменен е преди 1500км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 25 Май 2009, 20:28

виж първо на акумулатора зарежда ли се -13.8-14.4 волта , ако не и ти е опънат ремъка ,виж т.н. реле регулатор,четки ,пръстени на ротора и т.н най- добре виж при някой майстор,а четките не са толкова скъпи-те са най-малкия проблем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 25 Май 2009, 21:00

ivopicha написа:Преди време бях писал,че нещо виеотпред и колеги казаха,че може да е от алтернатора.Исега ме нявява на мисълта ,че се е прецакала нещо по него. Скъпи ли са тези четки и другите базикни. Не е от хлабав или износен ремък. Сменен е преди 1500км.

Тази зима имах абсолютно същия проблем.Нямам условия за подобни ремонти,особено зимата.Закарах го в близкия сервизСменени:Лагери,пръстени на ротора и четки.За този ремонт+преглед на преницата на подемник-65лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 26 Май 2009, 9:20

Вчера тръгвам заработа и пак така си светка, но не силно,а слабичко.Излизам на магистралата и 1-2-3-4 около 4000 оборотаи нещо каза "цък"и лампата угасна.И от тогава не е светвала.Дори и на ниски обороти.Тази сутрин излизам от работа, давам на контакт и двете лампи си светят силно както тряабва. Паля и двете гаснат. Теа мисълта ми е дали има някакво реле ,което може да се разхлабило и да прави сомпуси.Ще я закарам на майстори,но тук разбират колкото и аз.Та ако може аз да се справя сам с проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 26 Май 2009, 23:31

и мна мен ми мижатурка при 800 оборота и при 1800 някаде спира и зарежда динамото 13.8 -14.4 в тез граници акумолатора е нов на 2 месеца какво може да е колата е Е36 318 м40

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2008

Мнение от mace 320 » 27 Май 2009, 10:58

tsb_bg написа: Съветвам те да почнеш проверките в този ред ...

1. хлабав/износен ремък
2. четки/регулатор на напрежението
3. износени гривни на колектора на алтернатора
4. електрическа повреда по статор/ротор на алтернатора
5. механична повреда (лагери) по алтернатора


:yes:
и ако имаш повечко музика в колата си вземи кондензатор !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 27 Май 2009, 19:03

Нямам допълнителна музика, колега.Едно СД само, без други колони или усилватели.Утре ще му отворя капака да не би да има нещо лабаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 27 Май 2009, 20:28

mace 320 написа:
tsb_bg написа: Съветвам те да почнеш проверките в този ред ...

1. хлабав/износен ремък
2. четки/регулатор на напрежението
3. износени гривни на колектора на алтернатора
4. електрическа повреда по статор/ротор на алтернатора
5. механична повреда (лагери) по алтернатора


:yes:
и ако имаш повечко музика в колата си вземи кондензатор !!!

За какъв кондензатор става въпрос? :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Мнение от CooL123Es » 07 Юни 2009, 17:10

заминавати генератора по то4но 4етките успех
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook