Свети лампичката за зареждане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Свети лампичката за зареждане
Привет. От снощи ми светна лампичката за зареждане на акумулатора. От какво може да е? Като дам на по- високи обороти- 3500+ изгасва. Когато дам на контакт нали си свети силно по принцип, а сега свети слабичко. Лампапа за маслото си свети с мормална яркост.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Четки / пръстени на ротора / регулатор... Теми мнооого 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Преди време бях писал,че нещо виеотпред и колеги казаха,че може да е от алтернатора.Исега ме нявява на мисълта ,че се е прецакала нещо по него. Скъпи ли са тези четки и другите базикни. Не е от хлабав или износен ремък. Сменен е преди 1500км.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
виж първо на акумулатора зарежда ли се -13.8-14.4 волта , ако не и ти е опънат ремъка ,виж т.н. реле регулатор,четки ,пръстени на ротора и т.н най- добре виж при някой майстор,а четките не са толкова скъпи-те са най-малкия проблем
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
ivopicha написа:Преди време бях писал,че нещо виеотпред и колеги казаха,че може да е от алтернатора.Исега ме нявява на мисълта ,че се е прецакала нещо по него. Скъпи ли са тези четки и другите базикни. Не е от хлабав или износен ремък. Сменен е преди 1500км.
Тази зима имах абсолютно същия проблем.Нямам условия за подобни ремонти,особено зимата.Закарах го в близкия сервизСменени:Лагери,пръстени на ротора и четки.За този ремонт+преглед на преницата на подемник-65лв.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Вчера тръгвам заработа и пак така си светка, но не силно,а слабичко.Излизам на магистралата и 1-2-3-4 около 4000 оборотаи нещо каза "цък"и лампата угасна.И от тогава не е светвала.Дори и на ниски обороти.Тази сутрин излизам от работа, давам на контакт и двете лампи си светят силно както тряабва. Паля и двете гаснат. Теа мисълта ми е дали има някакво реле ,което може да се разхлабило и да прави сомпуси.Ще я закарам на майстори,но тук разбират колкото и аз.Та ако може аз да се справя сам с проблема.
tsb_bg написа: Съветвам те да почнеш проверките в този ред ...
1. хлабав/износен ремък
2. четки/регулатор на напрежението
3. износени гривни на колектора на алтернатора
4. електрическа повреда по статор/ротор на алтернатора
5. механична повреда (лагери) по алтернатора

и ако имаш повечко музика в колата си вземи кондензатор !!!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Нямам допълнителна музика, колега.Едно СД само, без други колони или усилватели.Утре ще му отворя капака да не би да има нещо лабаво.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
mace 320 написа:tsb_bg написа: Съветвам те да почнеш проверките в този ред ...
1. хлабав/износен ремък
2. четки/регулатор на напрежението
3. износени гривни на колектора на алтернатора
4. електрическа повреда по статор/ротор на алтернатора
5. механична повреда (лагери) по алтернатора
![]()
и ако имаш повечко музика в колата си вземи кондензатор !!!
За какъв кондензатор става въпрос?

- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани