За спортни амортисьори?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Еми имаш хубави пружини вземи си и едни хубави спортни амортисьори 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
Re: За спортни амортисьори?
zigzag22 написа:... червени H&R пружини .....
червени, зелени ..... има ли значение (още повече че най-новите пружини на H&R са черни) ........... виж ако стоят още номерата на тея пружини (или поне някакви останки от тях), ще можеш да разбереш от кой точно модел са и с колко точно свалят ........................... общо взето всички производители на спортни пружини препоръчват при сваляне на купето с повече от 40мм да се използват амортисьори с по-къс ход от нормалните - не се отнася за М-техник-а, щото те са си по-къс ход и са спортни отвсякъде, тъй че най-евтиния вариант според мене е да си намериш два предни М-тех-а втора употреба и си готов (макар че за да е "завършено" всичко по предницата, т.е. по каталог дето се вика, ще ти трябва и нова ст.щанга)!
Последна промяна Игнатов на 01 Юни 2009, 19:24, променена общо 2 пъти
Re: За спортни амортисьори?
Ма какво да гледам номерата аз съм ги сложил вече и колата е смъкната с 50-60мм отпред и 30-40мм отзад иначе ето номерата Предни HR 12/2000 29 970VA-4ервени и задни Weitec BMO 63HA/065-зелени айде сега кажи какви амортисьори да сложа че да се оправят нещата http://picbg.net/u/25111/28237/320168.jpg http://picbg.net/u/25111/28237/320169.jpgDenev написа:zigzag22 написа:... червени H&R пружини .....
червени, зелени ..... има ли значение (още повече че най-новите пружини на H&R са черни) ........... виж ако стоят още номерата на тея пружини (или поне някакви останки от тях), ще можеш да разбереш от кой точно модел са и с колко точно свалят ........................... общо взето всички производители на спортни пружини препоръчват при сваляне на купето с повече от 40мм да се използват амортисьори с по-къс ход от нормалните - не се отнася за М-техник-а, щото те и и без са по-къси от нормалните, тъй че най-евтиния вариант според мене е да си намериш два предни М-тех-а втора употреба и си готов (макар че за да е "завършено" всичко по предницата, т.е. по каталог дето се вика, ще ти трябва и нова ст.щанга)!
Колега, по каталог на H&R номер 29970 са пружини за компакт, за твойта 320-ка пружинте са 29824 (40мм) или 29596 (60мм) ........ а и това дето си написал че предницата ти е смъкната с 50-60мм няма как да стане защото на 29970 им дават максимум 35мм ............ и последно амортисьорите за двата вида пружини също са различни ..... с четири М-тех амортисъора втора ръка ще си решиш проблемите (ако искаш да караш с къси пружини)!
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Слагай си Bilstein B6 или B8 и няма да имаш никакви проблеми близките 4 5 години по нашите кинти пътища 

- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
колега амортисьора ти е или стоков или просто е с дълъг стержен , и при условие че си сложил прожини смъкващи колата с 50-60 мм просто стержена се бие в "коритото" на амортисьора
или гупуваш нови амортисьори които са си за червените прожини-Кони ,Билщайн или преправяш стария амортисьор ако не ти се сменя ,нямаш пари или ти е свидно за амортисьорите
режеш на 2 сантима от резбата горе на стержена , после от останалата дължина на стержена режеш 50 мм и после ги заваряваш с СО2 и си в играта
хубаво е рязането да става на струг и да се направи и фаска за да може да го завариш после както трябва
ако са газови амортисьорите при заваряването поливай с вода че иначе ще цъфне да види "Кой тоя инжинер ? "
тва е
или гупуваш нови амортисьори които са си за червените прожини-Кони ,Билщайн или преправяш стария амортисьор ако не ти се сменя ,нямаш пари или ти е свидно за амортисьорите
режеш на 2 сантима от резбата горе на стержена , после от останалата дължина на стержена режеш 50 мм и после ги заваряваш с СО2 и си в играта
хубаво е рязането да става на струг и да се направи и фаска за да може да го завариш после както трябва
ако са газови амортисьорите при заваряването поливай с вода че иначе ще цъфне да види "Кой тоя инжинер ? "
тва е

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани