жълти пружини
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
sonny написа:Другото е, че ти хубаво ше туриш ниските пружинки, ама като си в завой и колата пак ще се накланя, да не кажа повече, но поне колкото и сега, стабилността няма да е кой знае колко по-висока
Тук можем да поспорим. Моята е като залепнала за пътя и се накланя по-малко в завоите. Адски стабилна е. Вземал съм 90-градусови завои на кръстовища с 80-90 км/ч, които с обикновено окачване едва вземаш със 60.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
insane_v написа:sonny написа:Другото е, че ти хубаво ше туриш ниските пружинки, ама като си в завой и колата пак ще се накланя, да не кажа повече, но поне колкото и сега, стабилността няма да е кой знае колко по-висока
Тук можем да поспорим. Моята е като залепнала за пътя и се накланя по-малко в завоите. Адски стабилна е. Вземал съм 90-градусови завои на кръстовища с 80-90 км/ч, които с обикновено окачване едва вземаш със 60.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
За писта да,ама за тия наще пътища-вчера карах вечерта и от шибания дъжд колко дупки оцелих.Иначе за устойчивост е много по добре.Колеги да питам да не пускам нова тема на мойте пружини черни пише Eibach KBA-какви са,че им всекакви цифри по тях
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
И аз като колегата над мен да не пускам нова тема
Колата ми (Е36 320i) е със стокови амортесьори Monroe отпред и Boge отзад и ми се счупи едната пружина отад и трябва да сменям пружини.
Тука във форума ми изкочи една обява и от там идеята да сложа спортни сини пружини на моите си амортесьори.
Ето вижте за кой пружини става въпрос:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... sc&start=0
Доста търсих в googleto да видя с колко свалят тези сините, колко са твърди, дали изобщо да правя това което съм намислил, но се натъквам само на някакви хонда или опел форуми кадето говорят някакви небивалици, че "падали пломби от сините пружини
" или "сините са най-ниските и най-твърдите пружини на света
" и в крайна сметка нищо не разбрах.
Моляви кажете ми какви са тези пружини и дали да ги сложа на сток амортесьори


Колата ми (Е36 320i) е със стокови амортесьори Monroe отпред и Boge отзад и ми се счупи едната пружина отад и трябва да сменям пружини.
Тука във форума ми изкочи една обява и от там идеята да сложа спортни сини пружини на моите си амортесьори.
Ето вижте за кой пружини става въпрос:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... sc&start=0
Доста търсих в googleto да видя с колко свалят тези сините, колко са твърди, дали изобщо да правя това което съм намислил, но се натъквам само на някакви хонда или опел форуми кадето говорят някакви небивалици, че "падали пломби от сините пружини


Моляви кажете ми какви са тези пружини и дали да ги сложа на сток амортесьори



"The Beast" (звяра).
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Моята е със сини пружини и черни амортисьори. Поръчкова е (по ВИН-а излиза, че е individual) и така е излязла от завода. Пружините не са скъсявани допълнително.
Резултатите са:
– По-ниска е с около 3 см в сравнение с нормалното окачване и изглежда страхотно
- Вози сравнително меко из дупките (доста по-меко е от червените пружини)
– Много голяма стабилност в завоите
Но има и един голям минус от това че е толкова ниска: долния ръб на предната броня е вечно надран, защото сурка навсякъде. Когато кача още 2ма опирам на повечето легнали полицаи и всякакви неравности по пътя. Понякога дори се налага да спирам да слязат, за да мога да премина и после пак се качват. Паркиране на някой бордюр - НЕВЪЗМОЖНО. Така че и гъзарията си има цена
Резултатите са:
– По-ниска е с около 3 см в сравнение с нормалното окачване и изглежда страхотно

- Вози сравнително меко из дупките (доста по-меко е от червените пружини)
– Много голяма стабилност в завоите
Но има и един голям минус от това че е толкова ниска: долния ръб на предната броня е вечно надран, защото сурка навсякъде. Когато кача още 2ма опирам на повечето легнали полицаи и всякакви неравности по пътя. Понякога дори се налага да спирам да слязат, за да мога да премина и после пак се качват. Паркиране на някой бордюр - НЕВЪЗМОЖНО. Така че и гъзарията си има цена

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани