Каква марка сегменти???---Заключвайте
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Каква марка сегменти???---Заключвайте
Коя марка сегменти и основни лагери да си взема???Карам М52б20ванос.Искам да ми пишат хора които вече са минали по този път!!!!!
Последна промяна Makarov 2 на 27 Май 2009, 16:07, променена общо 1 път
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Бутала ще сменяш ли? някъв шлайф на блока?
и защо така тия м52-ки към 97-та година така финишират
Оф: от личен опит пиша
и защо така тия м52-ки към 97-та година така финишират

Оф: от личен опит пиша
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
ожгт
Всичко стандартно,на единия ми цилиндър компресията е 9,на останалите 12.8.Най-вероятно ще излезе някой клапан или залепнал маслен сегмент ,но така и така ще отворя мотора поне да сменя всичко.Затова ме интересува каква марка сегменти да сложа и осн. лагери!
Re: ожгт
Makarov 2 написа:Всичко стандартно,на единия ми цилиндър компресията е 9,на останалите 12.8.Най-вероятно ще излезе някой клапан или залепнал маслен сегмент ,но така и така ще отворя мотора поне да сменя всичко.Затова ме интересува каква марка сегменти да сложа и осн. лагери!
сигменти МАЛЕ ГЬОТЦЕ ИЛИ КОЛБЕНШМИД,лагери ГЛИКО, МАЛЕ или КОБЕНШМИД
- STOPSKI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 7.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Нещо между 320-ка и М3
- Мечтае да кара: S62B50
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
EnimEn написа:Бутала ще сменяш ли? някъв шлайф на блока?
и защо така тия м52-ки към 97-та година така финишират
Оф: от личен опит пиша
Като я гледам старата маска и старите мигачи в калниците колата едва ли е 97ма
I'm slowly drifting


- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
DirtySouth написа:EnimEn написа:Бутала ще сменяш ли? някъв шлайф на блока?
и защо така тия м52-ки към 97-та година така финишират
Оф: от личен опит пиша
Като я гледам старата маска и старите мигачи в калниците колата едва ли е 97ма
Да 97 е,какво общо има това с сегментите?!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
EnimEn написа:Бутала ще сменяш ли? някъв шлайф на блока?
и защо така тия м52-ки към 97-та година така финишират
Оф: от личен опит пиша
същата работа 97/11 м52б20, разход на масло повече от колкото на бензин

985 лв. - Сегменти, биелни лагери, всичките гарнитури, гумички на клапаните, водна помпа, шлайф на тиквата + работа
ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!
марки не знам
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- 33k
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: .....
- Мечтае да кара: X6M
vicho написа:EnimEn написа:Бутала ще сменяш ли? някъв шлайф на блока?
и защо така тия м52-ки към 97-та година така финишират
Оф: от личен опит пиша
същата работа 97/11 м52б20, разход на масло повече от колкото на бензин![]()
985 лв. - Сегменти, биелни лагери, всичките гарнитури, гумички на клапаните, водна помпа, шлайф на тиквата + работа
ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!
марки не знам
е ако намериш читав двигател не е ли по-евтино да го смениш целия



- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
@vicho, не е същата братле
при мене ако беше такъв проблема всичко да е решено, обаче 4 и 5 цилиндър са с 2-3 мм дълбока деруга. оттам изядени бутала + сегменти. Главата са я били ревизирали, но блока е за шлайф (за смяяна). Иначе компресия не бях мерил преди да го отворя - 2-3 литра на 1000 км масълце
А колата бе с оригиналният си съединител ...


А колата бе с оригиналният си съединител ...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
EnimEn написа:...
да чукна на дърво ризите бяха като нови, незнайно как пустите сегменти са се окепазили (счупили - 2мм ключ влизаше



33к написа:...
гаранция за ЧИТАВ двигател откъде?
м52б28 е 2000лв. пълен комплект, не е много, но пак ще е на 300 000++ км и файда много не виждам, отново ще се наложи същия ремонт, ако не и по-сложен. Много съм го мислил, повярвай, ама реших, че 1000лв са по-малко от 3000++лв. (2к за двигател и още 1к за ревизия и незнайно още колко за допълнителни неща покрай смяната)
всеки си избира сам, аз прецених, че така ще карам още 2-3 години без да се притеснявам особенно

макаров2, я си пусни последните 7 символа от рамата

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
щшкс
Колеги,аз съм си взел бмв не да си броя парите които давам за него ,а да се наслаждавам на колата.Парите не са проблем.Въпроса ми беше каква марка сегменти и биелни лагери,а вие къде отидохте!!!!Темата трябва да приключи,моля модераторите да я заключат,въобще не ми помогнахте!!!!!!!!!!!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани