подгрев огледала...пак

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 01 Мар 2009, 21:43

Има и по 30ллв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 04 Мар 2009, 21:08

прав е колегата за съпротивленията на огледалата.
На това, което грее съпротивлението му е 9-10 ома.
За пробата сложох двете с големите съпротивления и нито едно не грее.
Просто ще си потърся здраво огледало.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 07 Мар 2009, 16:56

10x на всички, колегата the killer е много точен и ми смени огледалото 8)
сега и двете са по 9-10ома и си греят перфе :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 23 Май 2009, 20:02

да,колкото по-малко е съпротивлението толкова по-силно ще греят,но и да има разлика в съпротивлението между огледалата и двете ще нагряват-с разлика в температурата,няма да загрява ако е повече килооми,но тогава ще даде на късо и или ще стопи предпазител или проводник

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 23 Май 2009, 22:48

baitun написа:няма да загрява ако е повече килооми,но тогава ще даде на късо и или ще стопи предпазител или проводник


За това , че няма да загрява , ако съпротивлението е голямо (от порядъка на КоМ и повече ) , съм съгласен. Причината е , че на 12 волта напрежение заради високото съпротивление през реотана преминава много малък ток и той просто не може да нагрее. Но изобщо не е вярно , че като е с по-голямо съпротисление ще даде на късо. Как ще даде на късо , като всъщност , за да е голямо съпротивлението , то самия реотан е прекъснал (тоест веригата е нарушена, а късото съединение е точно противоположното- верига с много ниско съпротивление).

П.С. Не мога да разбера защо тема дето е от февруари месец и по принцип автора и е решил проблема , всичко е изяснено ,се изравя просто за да се коментира (без да има конкретен въпрос).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 25 Май 2009, 21:54

metodi80 написа:
baitun написа:няма да загрява ако е повече килооми,но тогава ще даде на късо и или ще стопи предпазител или проводник


За това , че няма да загрява , ако съпротивлението е голямо (от порядъка на КоМ и повече ) , съм съгласен. Причината е , че на 12 волта напрежение заради високото съпротивление през реотана преминава много малък ток и той просто не може да нагрее. Но изобщо не е вярно , че като е с по-голямо съпротисление ще даде на късо. Как ще даде на късо , като всъщност , за да е голямо съпротивлението , то самия реотан е прекъснал (тоест веригата е нарушена, а късото съединение е точно противоположното- верига с много ниско съпротивление).

П.С. Не мога да разбера защо тема дето е от февруари месец и по принцип автора и е решил проблема , всичко е изяснено ,се изравя просто за да се коментира (без да има конкретен въпрос).

да прав си -0 съпротивление дава на късо ,извинявам се за неправилното изразяване и нека заключат темата

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook