Филтър на картерните газове ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Май 2009, 15:30

DirtySouth написа:Идеята е махането на сякви такива излишни работи от двигателя търся полер от м42 на макс с някви елементарни доработки.

за 25 лева литър масло :shock: :shock: :shock: :shock:


Щом идеята е да извадиш повечко кончета, просто това не е начина ;)
Много повече полза(аз съм сигурен, че ефект няма да има при изолирането на клапана)можеш да извлечеш ако примерно си ракараш хидравликата.
Чип , презацепване на валовете, писано е за ти работи.
Прегледай тунинг раздела и сам си избери какво да правиш с колата си.
Но какво то и да го правиш М42 си е сешоар и нема да върви никога както ти се иска.
Така, че ако искаш силна кола за да си правиш кефа с нея сменяш мотора, или си купуваш нещо по силно просто.
Щото не вярвам да я ребилднеш на 2.1цц и да и купиш шрикове.

Айде заключвам я защото като гледам как върви ще се изкриви в неправилна посока, а това не е нужно никому.
Всеки да си вади сам за себеси изводите.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook