ЗА ДАТчИКА НА ХОУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
ЗА ДАТчИКА НА ХОУ
Може ли някой да обясни как се отразява върху работата на автомобила един попрецакан такъв датчик и дали е възможно при по високи оборооти колата да губи центровка и да не може да набере максимални обороти?
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Прецака ли се колата спира за върви
Той е от частите на колата дето или работи или не работи.
Да загуби центровка от него не ми се вижда много възможно, той е заместитела на чукчето и наковалнята от по-старите коли, и ако не се лъжа е на принципа на фотоклетката, има прекъсване подава ток няма прекъсване не дава ток ... или в обратния вариант.
Моя скомен опит се базира на кретенско поведение на колата в продължение на 2 седмици, колата пали когато си иска върви и спира когато си иска ... докато го разберем че е въпросния датчик.

Той е от частите на колата дето или работи или не работи.
Да загуби центровка от него не ми се вижда много възможно, той е заместитела на чукчето и наковалнята от по-старите коли, и ако не се лъжа е на принципа на фотоклетката, има прекъсване подава ток няма прекъсване не дава ток ... или в обратния вариант.
Моя скомен опит се базира на кретенско поведение на колата в продължение на 2 седмици, колата пали когато си иска върви и спира когато си иска ... докато го разберем че е въпросния датчик.
May the BMW force be with you!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани