Относно резервоара и работата на системата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Относно резервоара и работата на системата

Мнение от ned_gm28 » 12 Май 2009, 0:19

Здравейте колеги!Днес вадих помпата на резервоара,намираща се зад пасажера и сондата,намираща се зад шофьора.Причината беше проблем с отчитането на горивото-решен (потенциометър при сондата с помпата и "побългарени ел.връзки при сондата зад шофьора).Досега се рових в REALOEM-а,но от там не мога да разбера причината за следното:Дясната половина на резервоара ми е пълна почти догоре,а лявата е празна!И от двете страни има по 2 мъркуча.Тънкият от помпата подава гориво напред.Кой е мъркучът за остатъчното гориво,което се връща в резервоара?Тънкият,който е закачен за сондата зад шофьора ли е?А за дебелият правилно ли си мисля,че свързва щуцерите на сондата с помпата и сондата от дясно?Ако е така,то значи не ми се връща горивото обратно в резервоара!Когато купих колата си имаше нормален разход на бензин.Сега не мога да кажа,защото съм с ГИ..... :help: :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 12 Май 2009, 23:11

:gives:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 13 Май 2009, 16:48

При Е36 няма изравняване на 2-те половини както при Е30 (тънката тръбичка м/у 2-те половини отдолу). Тънкия маркуч от помпата изпраща гориво към мотора, а обратното гориво се връща в половината зад шофьора чрез тънкия маркуч на сондата. Обратното гориво бива моментално изсмуквано от сондата и чрез по-дебелия маркуч го изпраща към помпата в половинта зад пасажерското място. Дебелия маркуч е дълъг около 1м и служи просто да свърже сондата и помпата. Гарантирам за начина на работа защото го видях с очите си на отворен резервоар. Откачих маркуча за обратното гориво (тънкия на сондата зад шофьорското място), защото имах съмнения че няма обратно гориво и го държах с ръката си. Горивото се лееше в половината, а сондата веднага го смучеше. И аз имах съмнения за грешни показания и свалях помпи, сонди, табла и т.н. В крайна сметка се оказа че си го харчи горивото.
E36 318i sedan '95
Е36 320iA coupe '93

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 13 Май 2009, 23:33

joreto_88 написа:При Е36 няма изравняване на 2-те половини както при Е30 (тънката тръбичка м/у 2-те половини отдолу). Тънкия маркуч от помпата изпраща гориво към мотора, а обратното гориво се връща в половината зад шофьора чрез тънкия маркуч на сондата. Обратното гориво бива моментално изсмуквано от сондата и чрез по-дебелия маркуч го изпраща към помпата в половинта зад пасажерското място. Дебелия маркуч е дълъг около 1м и служи просто да свърже сондата и помпата. Гарантирам за начина на работа защото го видях с очите си на отворен резервоар. Откачих маркуча за обратното гориво (тънкия на сондата зад шофьорското място), защото имах съмнения че няма обратно гориво и го държах с ръката си. Горивото се лееше в половината, а сондата веднага го смучеше. И аз имах съмнения за грешни показания и свалях помпи, сонди, табла и т.н. В крайна сметка се оказа че си го харчи горивото.

Мерси колега!Вчера разгледах внимателно резервоара и двете агрегатчета от разглобено на части след катастрофа BMW на един приятел.След това открих пак резервоара на моето BMW за да проследя кой мъркуч къде отива.След като поразсъждавах,стигнах до извода,че е направено така с цел първо да използва горивото от лявата част на резервоара,а след това от дясната,където е помпата!Евала на този,който го е измислил така! :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook