Относно резервоара и работата на системата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Относно резервоара и работата на системата
Здравейте колеги!Днес вадих помпата на резервоара,намираща се зад пасажера и сондата,намираща се зад шофьора.Причината беше проблем с отчитането на горивото-решен (потенциометър при сондата с помпата и "побългарени ел.връзки при сондата зад шофьора).Досега се рових в REALOEM-а,но от там не мога да разбера причината за следното:Дясната половина на резервоара ми е пълна почти догоре,а лявата е празна!И от двете страни има по 2 мъркуча.Тънкият от помпата подава гориво напред.Кой е мъркучът за остатъчното гориво,което се връща в резервоара?Тънкият,който е закачен за сондата зад шофьора ли е?А за дебелият правилно ли си мисля,че свързва щуцерите на сондата с помпата и сондата от дясно?Ако е така,то значи не ми се връща горивото обратно в резервоара!Когато купих колата си имаше нормален разход на бензин.Сега не мога да кажа,защото съм с ГИ.....



- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
При Е36 няма изравняване на 2-те половини както при Е30 (тънката тръбичка м/у 2-те половини отдолу). Тънкия маркуч от помпата изпраща гориво към мотора, а обратното гориво се връща в половината зад шофьора чрез тънкия маркуч на сондата. Обратното гориво бива моментално изсмуквано от сондата и чрез по-дебелия маркуч го изпраща към помпата в половинта зад пасажерското място. Дебелия маркуч е дълъг около 1м и служи просто да свърже сондата и помпата. Гарантирам за начина на работа защото го видях с очите си на отворен резервоар. Откачих маркуча за обратното гориво (тънкия на сондата зад шофьорското място), защото имах съмнения че няма обратно гориво и го държах с ръката си. Горивото се лееше в половината, а сондата веднага го смучеше. И аз имах съмнения за грешни показания и свалях помпи, сонди, табла и т.н. В крайна сметка се оказа че си го харчи горивото.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
joreto_88 написа:При Е36 няма изравняване на 2-те половини както при Е30 (тънката тръбичка м/у 2-те половини отдолу). Тънкия маркуч от помпата изпраща гориво към мотора, а обратното гориво се връща в половината зад шофьора чрез тънкия маркуч на сондата. Обратното гориво бива моментално изсмуквано от сондата и чрез по-дебелия маркуч го изпраща към помпата в половинта зад пасажерското място. Дебелия маркуч е дълъг около 1м и служи просто да свърже сондата и помпата. Гарантирам за начина на работа защото го видях с очите си на отворен резервоар. Откачих маркуча за обратното гориво (тънкия на сондата зад шофьорското място), защото имах съмнения че няма обратно гориво и го държах с ръката си. Горивото се лееше в половината, а сондата веднага го смучеше. И аз имах съмнения за грешни показания и свалях помпи, сонди, табла и т.н. В крайна сметка се оказа че си го харчи горивото.
Мерси колега!Вчера разгледах внимателно резервоара и двете агрегатчета от разглобено на части след катастрофа BMW на един приятел.След това открих пак резервоара на моето BMW за да проследя кой мъркуч къде отива.След като поразсъждавах,стигнах до извода,че е направено така с цел първо да използва горивото от лявата част на резервоара,а след това от дясната,където е помпата!Евала на този,който го е измислил така!

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани