За триене мерси на колегите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

За триене мерси на колегите

Мнение от arr0gance » 11 Май 2009, 11:32

Питането ми е следното.Карах си от пловдив към софия по магистралата със скорост 170-180,при полужение че карам вече 60-70 км така, реших да настъпя още малко,но малко след 200 колата придръпна един път. Като погледнах температурата беше след средата и преди другото разделение (т.е посредата на 2те).Пуснах си парното и след няма и 10 секунди падна на нормалните градуси.Питам от какво може да е,какво ще значи придърпването което се получи, и защо изобщо стана при полужение,че водната помпа,вискоса и антифриза са сменяни преди 2000км. Става дума за двиг 325тдс /м51/ Нормално ли е, не е ли,температурата навън беше 25-6 градуса.
Мерси предварително на всички,които се отзоват.
Последна промяна arr0gance на 12 Май 2009, 9:29, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 11 Май 2009, 11:43

Що не пробваш да обдухаш радиатора откъм вътрешната страна, ще останеш изненадан колко боклук може да излезе
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 11 Май 2009, 12:43

Направо го измии с водна струя!И да не се уплашиш какво ще изпадне! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Мнение от arr0gance » 11 Май 2009, 13:08

Значи като сменях частите,интеркулера,радиатора,турбото и вс тръбички,тръбища и пътища бяха изчистени ... :confused:
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 11 Май 2009, 13:35

На мен веднъж ми го направи този номер при абсолютно същите обстоятелства.Проблемът беше, че в радиатора се бяха набили доста боклуци.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Мнение от arr0gance » 11 Май 2009, 16:35

Franio написа:На мен веднъж ми го направи този номер при абсолютно същите обстоятелства.Проблемът беше, че в радиатора се бяха набили доста боклуци.


:shock: ок.... значи ще му одара една пароструйка на радиатора :shock:
Мерси на всички
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 11 Май 2009, 18:02

arr0gance написа:
Franio написа:На мен веднъж ми го направи този номер при абсолютно същите обстоятелства.Проблемът беше, че в радиатора се бяха набили доста боклуци.


:shock: ок.... значи ще му одара една пароструйка на радиатора :shock:
Мерси на всички


и със пароструйка може да не стане за съжеление , по незнайно каква причина се натрупва котлен камък от вътре в радиатора и позапушва тръбичките и то точно там където върти перката, вече на 2-3 случая такива попадам и странното че все на ТДС, симптомите са 1 към 1 със описаните по горе ,решението е скъпо и това е нов радиатор, или евтино по споко каране :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Май 2009, 19:16

Да внимават с пароструйката да не ти накривят ламелите, че ше береш ядове :idea:
Сваляш радятора и с водоструйка с ниско налягане накисваш го с някакъв обезмаслител и после измиваш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Мнение от arr0gance » 11 Май 2009, 20:20

vld написа:Да внимават с пароструйката да не ти накривят ламелите, че ше береш ядове :idea:
Сваляш радятора и с водоструйка с ниско налягане накисваш го с някакъв обезмаслител и после измиваш.


Еми аз като мих всичко си го мих стабилно,смисъл от "упор" със пароструйка с високо налягане го "обстрелях" ,но нямаше много хакривени ламели ,само отдолу по незнайна причина един цял ред се разпадаше.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook