За триене мерси на колегите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
За триене мерси на колегите
Питането ми е следното.Карах си от пловдив към софия по магистралата със скорост 170-180,при полужение че карам вече 60-70 км така, реших да настъпя още малко,но малко след 200 колата придръпна един път. Като погледнах температурата беше след средата и преди другото разделение (т.е посредата на 2те).Пуснах си парното и след няма и 10 секунди падна на нормалните градуси.Питам от какво може да е,какво ще значи придърпването което се получи, и защо изобщо стана при полужение,че водната помпа,вискоса и антифриза са сменяни преди 2000км. Става дума за двиг 325тдс /м51/ Нормално ли е, не е ли,температурата навън беше 25-6 градуса.
Мерси предварително на всички,които се отзоват.
Мерси предварително на всички,които се отзоват.
Последна промяна arr0gance на 12 Май 2009, 9:29, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Що не пробваш да обдухаш радиатора откъм вътрешната страна, ще останеш изненадан колко боклук може да излезе
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Значи като сменях частите,интеркулера,радиатора,турбото и вс тръбички,тръбища и пътища бяха изчистени ... 

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Franio написа:На мен веднъж ми го направи този номер при абсолютно същите обстоятелства.Проблемът беше, че в радиатора се бяха набили доста боклуци.


Мерси на всички
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
arr0gance написа:Franio написа:На мен веднъж ми го направи този номер при абсолютно същите обстоятелства.Проблемът беше, че в радиатора се бяха набили доста боклуци.
ок.... значи ще му одара една пароструйка на радиатора
![]()
Мерси на всички
и със пароструйка може да не стане за съжеление , по незнайно каква причина се натрупва котлен камък от вътре в радиатора и позапушва тръбичките и то точно там където върти перката, вече на 2-3 случая такива попадам и странното че все на ТДС, симптомите са 1 към 1 със описаните по горе ,решението е скъпо и това е нов радиатор, или евтино по споко каране

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Да внимават с пароструйката да не ти накривят ламелите, че ше береш ядове
Сваляш радятора и с водоструйка с ниско налягане накисваш го с някакъв обезмаслител и после измиваш.

Сваляш радятора и с водоструйка с ниско налягане накисваш го с някакъв обезмаслител и после измиваш.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
vld написа:Да внимават с пароструйката да не ти накривят ламелите, че ше береш ядове![]()
Сваляш радятора и с водоструйка с ниско налягане накисваш го с някакъв обезмаслител и после измиваш.
Еми аз като мих всичко си го мих стабилно,смисъл от "упор" със пароструйка с високо налягане го "обстрелях" ,но нямаше много хакривени ламели ,само отдолу по незнайна причина един цял ред се разпадаше.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани