Рейка от Е30 за Е36???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Рейка от Е30 за Е36???

Мнение от E21maniak » 06 Май 2009, 23:59

Здравейте съфорумци,искам да питам дали кормилна рейка от Е30 ще стане на Е36 става въпрос рейката от Е30-ката да е без хидравлика и дали ще пасне всичко идеално ако разкараме на Е36-цата хидравликата и сложим безхидравличната,става въпрос за двигател М40 1.8и колата е от '92 година...
Благодаря предварително :)
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Май 2009, 9:58

Не става, а и не ти го препоръчвам, дори и да става с тия 5 оборота на не хидравлична рейка не те виждам, но ако ти е зор да нямаш хидравлика, просто махни от твойта кола хидравликата, тури двата маркуча от казанчето на рейката и готово или си намери не хидравлична от е36, но си е лудост за мен, е36 е с 3 оборота и една четвърт, а е30 е с 4 оборота и 3 четвърти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Мнение от E21maniak » 07 Май 2009, 10:34

Ами аз знам че ще станат много оборотите,но примерно можем да сложим секторна кутия и да намалим предавателното число,защото рейката на е36-цата без това е счупена и ще се сложи друга,а колата ще се прави за съзтезания затова питах дали ще стане без хидравлика и примерно като се сложи въпросната секторна кутия да стане работата...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 07 Май 2009, 10:42

Е ти ако съумееш да сложиш секторна кутия-каква рейка ще слагаш?
Искаш да е направиш като Е34 ли примерно-със секторна кутия???-тогава отпада въпроса за реиката, а и колата със секторната ще си е пак с хидравлика.....нещо не ми е ясно какво искаш да направиш :dunno:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Мнение от E21maniak » 07 Май 2009, 11:02

Защо като сложа секторна кутия да няма рейка.Рейката така или иначе си е там просто целта ми е да разкарам цялата хидравлика и да стане като на обикновенните коли нехидравлична рейка тоест обикновенна и секторна кутия от която ще се намали предавателното число така няма да направя 4-5 оборота докато направя пълен ляв да речем а ще се направи с 1 оборот примерно,вместо хидравлични рейки и така нататък ще се хакне по един шарнир и управлението ще си стане обикновенно
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 07 Май 2009, 11:20

Е тогава най-добрия вариант е една обикновенна/нехидравлична/ от Е36- и мисля че решаваш кардинално проблема ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Май 2009, 12:47

laviatan написа:Е тогава най-добрия вариант е една обикновенна/нехидравлична/ от Е36- и мисля че решаваш кардинално проблема ;)


Говори за червяк, има такива универсални и са около 2:1, което означава, че като сложи рейка на 5 оборота и рестриктор, стават 2.5. Но е безсмислено. По-добре да си сложи рейка от е36 и да остави казанчета с течност и да му върже двата маркуча на рейката, така ще си има мазане и се увеличава живота и. Пробвано е да се напълни рейката с масло и да ес затворят отворите но тогава не си стига края, а ако не се сипе масло се скапва. Затова пич остави си оргинална рейка и толкоз, не хидравличната на е36 е също с много обороти. Зависи и от това на какви трасета ще караш и какво, ако е дрифт, 2.5 са ти малко от гледна точка на контрол на колата, ако е за писти и за планинско става. Лично моето мнение е, че тия 3 оборота и 1 четвърт на оригиналната рейка са си достатъчно. По-добре наблегин на промяната за да си направиш още ъгъл на завиване, защото с тия 36-38 градуса, е36 куца доста, в гугъла има инфо и то елементарно как да я направиш на едзни 50+ градуса ъгъл.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 07 Май 2009, 13:12

:uups: -светнах се-не съм много компетентен по темата,но сега разбрах интересни неща-човек се учи докато е жив..... ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Мнение от E21maniak » 07 Май 2009, 22:52

sonny написа:
laviatan написа:Е тогава най-добрия вариант е една обикновенна/нехидравлична/ от Е36- и мисля че решаваш кардинално проблема ;)


Говори за червяк, има такива универсални и са около 2:1, което означава, че като сложи рейка на 5 оборота и рестриктор, стават 2.5. Но е безсмислено. По-добре да си сложи рейка от е36 и да остави казанчета с течност и да му върже двата маркуча на рейката, така ще си има мазане и се увеличава живота и. Пробвано е да се напълни рейката с масло и да ес затворят отворите но тогава не си стига края, а ако не се сипе масло се скапва. Затова пич остави си оргинална рейка и толкоз, не хидравличната на е36 е също с много обороти. Зависи и от това на какви трасета ще караш и какво, ако е дрифт, 2.5 са ти малко от гледна точка на контрол на колата, ако е за писти и за планинско става. Лично моето мнение е, че тия 3 оборота и 1 четвърт на оригиналната рейка са си достатъчно. По-добре наблегин на промяната за да си направиш още ъгъл на завиване, защото с тия 36-38 градуса, е36 куца доста, в гугъла има инфо и то елементарно как да я направиш на едзни 50+ градуса ъгъл.


Ясно колега разбрах,значи изключвам варианта за рейка от Е30 щом прави толкова обороти няма смисъл,но така или иначе неможе да се сложи оригиналната рейка тъй като е счупена и пукната на няколко места,ще се купи нова и същинския ми въпрос е дали ако сложа пак хидравлична рейка от Е36 и вкарам маркучите на резервоарчето в нея да се омаслява ще се управлява ли по лесно отколкото нехидравлична рейка пак от Е36 като имам предвид че няма да се слага секторна кутия направо кормилната щанга си отива в рейката ?
Тия дни искам да ходя да тарся по моргите въпросната рейка и затова искам да знам кой е по добрия вариант за да сглобя управлението ...
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Май 2009, 1:33

варианта с въртенето ще е компромисен, за течове, все пак, малсо е вътре, вярно без толкова голямо налягане, но ако рейката е течаща ще сълзи, ако е читава няма грижи, но все си мисля, че ако си оставиш хидравликата като такава, няма да загубиш. Не ми отгоеори за какво ще се ползва колата, да знам дали да ти дам един друг акъл.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Мнение от E21maniak » 08 Май 2009, 1:35

Нали ти казах за съзтезание дали ще е дрифт или драг или рали нема значение общо казано колата ще е за съзтезание
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 08 Май 2009, 11:51

E21maniak написа:Нали ти казах за съзтезание дали ще е дрифт или драг или рали нема значение общо казано колата ще е за съзтезание


значението и разликата са огромни, но няма проблем, нсеки сам си решава ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Мнение от E21maniak » 08 Май 2009, 12:35

И все пак според теб кое е по добре хидравлична която се омаслява или нехидравлична,как ще завива по добре при нормални условия ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 08 Май 2009, 15:56

E21maniak написа:Нали ти казах за съзтезание дали ще е дрифт или драг или рали нема значение общо казано колата ще е за съзтезание


Е според тебе за дрифт и драг еднаква рейка ли ще ти върши работа :shock:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook