Омаслен М40 ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Омаслен М40 ???
Колеги забелязвам , че двигателя ми в областа на 3,4ти цилиндър е като ''омаслен'' слагам омаслен в кавички защото не е точната дума , покрит е с нещо лепкаво което си мисля , че е масло . двигателя е на 190 000 км реални ! и не ми гори масло , всмисал масло което е на 9 000 км като извадя щеката от наливането му е мръднало с 20 % някаде по скалата на самата щека . как мислите , това омасляване от какво може да се е появило ?
- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
колега щом колата ти е минала 150 хил имаш сериозен проблем по добре незабавно я закараи в сирвиз да избегниш евентуални наприятности 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
igra4a-c2560xm написа:колега щом колата ти е минала 150 хил имаш сериозен проблем по добре незабавно я закараи в сирвиз да избегниш евентуални наприятности






Колега най вероятно ти "сълзи" леко или гарнитура на капака или гарнитура на глава .... не е болка за умирачка , може и така да си караш ,но когато започне да се вижда теч на масло , тогава е хубаво да обърнеш сериозно внимание .... (обикновено това означава , че трябва да се сменят съответните гарнитури)
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Омаслен М40 ???
аз ти препоръчвам да си смениш двете маркучлета за бензина,предполагам и дюзите на 3 и 4 цилиндър са мазни но внимаваи кви ще си купиш че някои неиздържат на налягането макар и да са с конциtoni3d1 написа:Колеги забелязвам , че двигателя ми в областа на 3,4ти цилиндър е като ''омаслен'' слагам омаслен в кавички защото не е точната дума , покрит е с нещо лепкаво което си мисля , че е масло . двигателя е на 190 000 км реални ! и не ми гори масло , всмисал масло което е на 9 000 км като извадя щеката от наливането му е мръднало с 20 % някаде по скалата на самата щека . как мислите , това омасляване от какво може да се е появило ?

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
маркучите за бензина са под входящите колектори ,ако е напукан един от двата а може и двата ,цапат така както си описал ти.Ако е гарнитурата на капака на главата,ще се вижда как се е стичало масло ,но ако няма следи на теч наи-вероятно е от маркучлетата.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани