TRQBVA mi pomo6t
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
TRQBVA mi pomo6t








- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
колко ниски и променя ли ги или ги държи постоянни?
абе настъпваи повече педала на гаста и нема се плашиш


абе настъпваи повече педала на гаста и нема се плашиш



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Дай малко подробности колега, и си промени заглавието за да могат и други колеги да се ориентират и включат в разрешаването на проблема
Колега, ако сега нямаш намерение да отидеш на диагностика или при някой разбиращ майстор, а е наложително да си вдигнеш оборотите - направи го от жилото на газта, има една гайка, която е на резба и ако я врътнеш половин-един оборот - оборотите на празен ход ще се променят (вече ти ще видиш наляво или надясно се вдигат). Много е вероятно като си ходил на сервиз (да речем през зимата) оборотите на колата ти да са се сторили високи на някой майстор и да е врътнал същата тази гайка, а сега като се постопли колата автоматично си променя оборотите и ги е намалила допълнително, което в твоя случай вече е дразнещо, доколкото те разбирам. Така че пробвай оттам, може да се окаже че това е единствената причина за твоя проблем.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани