Първо сблъскване с BMW

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Първо сблъскване с BMW

Мнение от Snoop » 12 Апр 2009, 19:58

Първо - здравейте на всички. :D
От скоро съм един от вас - взех си 316i и първите въпроси след регистрации и т.н. е смяната на масло, маслен и въздушен филтър и ремъците.
Мога ли сам да се справя със смяната им? Има ли някъде във форума обяснено като за лайци кое-как, защото цяла нощ и днес сутринта търсих с търсачката и не само, но не можах да си намеря тема дето да е обяснено.
Ще съм благодарен на всякаква помощ, която не съдържа - "отиди в сервиз". ;)


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 12 Апр 2009, 20:00

Освен с въздушния филтър,едва ли ще имаш успех с др неща...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Апр 2009, 20:28

По принцип не са сложни нещата, виж има тема Направи си сам, както и полезни линкове. Не би трябвало да имаш проблеми, ама за ремъците и ролките най-добре не се занимавай ти поне не докато не влезеш в час

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 12 Апр 2009, 20:42

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 12 Апр 2009, 21:24

Някои да ти покаже-тъкмо ще се научиш ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Re: Първо сблъскване с BMW

Мнение от miroslav4ev » 12 Апр 2009, 21:30

Snoop написа:Първо - здравейте на всички. :D
От скоро съм един от вас - взех си 316i и първите въпроси след регистрации и т.н. е смяната на масло, маслен и въздушен филтър и ремъците.
Мога ли сам да се справя със смяната им? Има ли някъде във форума обяснено като за лайци кое-как, защото цяла нощ и днес сутринта търсих с търсачката и не само, но не можах да си намеря тема дето да е обяснено.
Ще съм благодарен на всякаква помощ, която не съдържа - "отиди в сервиз". ;)

:welcome:
В повечето сервизите, където сменят такива работи - пари не взимат за труд - само си плащаш консумативите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Re: Първо сблъскване с BMW

Мнение от Snoop » 12 Апр 2009, 22:44

miroslav4ev написа: :welcome:
В повечето сервизите, където сменят такива работи - пари не взимат за труд - само си плащаш консумативите.


Вече съм се снабдил с всичко необходимо за смяната, остана само труда. Благодаря на всички за отговорите и за топлото посрещане. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: Първо сблъскване с BMW

Мнение от St.Dilov » 12 Апр 2009, 23:19

Snoop написа:Вече съм се снабдил с всичко необходимо за смяната, остана само труда.
Абсолютно всички филтри(горивен,маслен,въздушен) както и маслото, можеш да смениш сам ;) А ролки и ремъци в сервиз,поне първият път за да видиш кое и как става :idea: BMW е капризно от към охладителна система и е много добре да смениш водна помпа и термостат :!: И добре дошъл и от мен :welcome: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Re: Първо сблъскване с BMW

Мнение от Snoop » 13 Апр 2009, 0:05

St.Dilov написа:BMW е капризно от към охладителна система и е много добре да смениш водна помпа и термостат :!: И добре дошъл и от мен :welcome: :yes:


Благодаря колега, за полезната информация, при първа възможност ще се погрижа и за тези консумативи. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 13 Апр 2009, 17:13

Добре дошъл и от мен :welcome:

Маслото не е кой знае каква философия за смяна.Под колата,ако не се лъжа на картера, има една пробка която като се отвие започва да се източва маслото,като предварително си сложил съд под дупчицата. (внимаваш да не изпуснеш пробката в кофата,че после ваденето е кофти ;) ) След или по време на източването си отвиваш капачката,която ти крие масления филтър(под капака вече а не под колата ;) ) и го махаш.След като си го премахнал и маслото ти е източено напълно, завиваш пробката отдолу и си наливаш маслото.След което слагаш новия филтър на местото на стария като преди това го напояваш с масло и си готов.

Съжалявам,че така халотично съм ти го обяснил,но мисля,че ще се справиш.

Успех ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Мнение от Snoop » 13 Апр 2009, 22:10

Благодаря много за отзивчивостта колеги! Днес беше малко кофти времето затова отложих, но при следващия топъл слънчев ден ще се заема с "обслужването".
За маслото вече съм почти 100% сигурен, че ще се справя, надявам се няма значение дали масленият филтър ще го сложа преди да налея новото масло или след като го налея.

Така - относно ремъците. След линковете на Nukem(благодарско, за които ;)) относно DIY за BMW, се порових още малко и намерих едно хубаво сайтче - http://www.bimmerdiy.com/dir/e36/engine - за е36-ците. Много теми и всичките добре написани, някои със снимков материал, други без, важното е че си намерих и за смяната на ремъците и вече мисля, че и с тях ще се справя - http://logun.org/e36beltchange.htm

Благодаря отново на всички - хубаво е човек да попадне на Хора. :bchug: :bchug: :bchug:

п.п. Така и така сме я обсъдили темата - ще се вижда вече в търсачката, да добавя само и нагледно как се "нулира" Oil Service Inspection-a. http://ivo316i.hit.bg/oilservice/

Хвала на тоя народ дето снима кое-как, че новобранците да има от къде да се учат. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook