Проблем с ключа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Проблем с ключа

Мнение от Rainbow » 10 Ное 2008, 8:58

Здравейте колеги, имам лек проблем с ключа :). След смяна на батерията му, не бачка. Като натиснеш бутоните си свети, но не действат. Другото интересно е, че съм с 318ти, а ключа ми е точно като на е39 ->
Изображение.
Пробвах описаното в тази тема -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24960&highlight=%EA%EB%FE%F7
Но без успех... Ще пробвам пак, но някакви идеи, че другият ми ключ се поизноси, а този който не работи е почти чисто нов. И наистина ли няма да мога да ги ползвам двата едновременно (не, че ще ми трябва стига да си оправя хубавият :))?
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 10 Ное 2008, 10:56

Аз що си мисля че на тея ключове батерията не се сменя. :roll: Или беше само на робовите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Мнение от Rainbow » 10 Ное 2008, 15:31

Ако някой се сблъска да знае :mhihi:
MaxMan написа:1.Отключи колата
2.Влез и затвори вратата
3.Завърти ключа на контакт и после изключи /през цялото време държиш бутона за отключване/ Edit By Rainbow
4.Извади ключа и задръж бутона за отключване
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди /през цялото време държиш бутона за отключване/
6.Отпусни бутона за отключване
При правилно програмиране,колата се заключва и отключва,и диода на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди.
Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново /без 1 и 2-ра позиция/
Колата приема само един ключ, ако програмирате втория автоматично изхвърля първия.

При мен стана, но след като задържах бутона за отключване още от самото начало или т.3 :). Ако задържа след точка 5 не става ( диода пак си премигва, но не програмира ключа.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 10 Ное 2008, 19:09

И аз имам проблем с дистанционното ключът ми е като на колегата но е с два бутона иначе е със същата форма колата 318ис, но моето дистанционно работи но от много близко разстояния трябва да сложа ключа на 20-30 санта от вратата чак тогава лови, а смених батериите от какво може да е?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.03.2009

трябва да го обучиш и става

Мнение от somborski » 28 Мар 2009, 21:36

Mollov : В този форум се пише на кирилица :!: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook