МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ

Мнение от NATY » 12 Мар 2005, 23:09

Имам 318 ИС 1992 г., но мога да я карам само на плюсови температури.
Падне ли температурата през нощта под -4-5 С сутринта колата няма никакви токове, дори да вдигне прозореца. Акумулаторът се оказва напълно изтощен. Всеки път го зареждам, пали 1-2 дни и отново същото и така цялата зима.
Няколко майстори са я гледали и никой не може да разбере от къде идва проблема.
Единственото установено със сигурност е, че не е от акумулатора.
Моля Ви, ако някой има идея да ми помогне!!!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 12 Мар 2005, 23:22

виж данеби да има нещо късо тоест като оставиш колта да остава нещо включено което несе вижда или някъв кабел които да ти смуче ток
ама както казваш смуче ток като е студено това ме навежда на мисълта че като стане студено кабелите ти се удървят и се измъкват от дето требе и си ебава маи*** аз с тва мога да ти помогна ако имаш някви стари кабели и имаш възможност да ги смениш смени ги
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 6.03.2002
Местоположение: София
Кара: 406HDI

Мнение от ivokaza » 12 Мар 2005, 23:26

А как разбра, че и няма нищо при плюсови температури :shock: От няколко месеца вече, нощем си е редовно под нулата. Ако сутрин я запалиш и цял ден не я пипаш (когато е по-топло) после без проблем ли пали? Просто е доста странно - точно при минусови температури да се проявява. Свали си акумулатора през нощта и си го прибери - на сутринта го сложи и виж дали всичко е ОК, ако е ОК значи, като оставиш колата нещо дърпа ток от акумулатора и почни да елиминираш едно по едно възможностите - разни оставащи лампи , като за начало и т.н. ;)

P.S. За да се дърпа ток от акумулатора, трябва да се затвори веригата - ако са му се измъкнали кабели - няма верига и ток няма да протече :!:
Последна промяна ivokaza на 12 Мар 2005, 23:31, променена общо 3 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от NATY » 12 Мар 2005, 23:27

Scott написа:виж данеби да има нещо късо тоест като оставиш колта да остава нещо включено което несе вижда или някъв кабел които да ти смуче ток
ама както казваш смуче ток като е студено това ме навежда на мисълта че като стане студено кабелите ти се удървят и се измъкват от дето требе и си ебава маи*** аз с тва мога да ти помогна ако имаш някви стари кабели и имаш възможност да ги смениш смени ги





Мерси за съвета. Ще пробвам. Но нали ти казвам този проблем е само в студено време. Когато е топло колата си пали от раз.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от NATY » 12 Мар 2005, 23:31

ivokaza написа:А как разбра, че и няма нищо при плюсови температури :shock: От няколко месеца вече, нощем си е редовно под нулата. Ако сутрин я запалиш и цял ден не я пипаш (когато е по-топло) после без проблем ли пали? Просто е доста странно - точно при минусови температури да се проявява.


Колата я имам от 2003 г., т.е. карам я втора зима. Миналата зима беше същото и сега пак. През деня като я паля периодично няма проблеми, въпреки че и тогава е студено.
Като остане в покой за по-дълго време, т.е. през нощта и на сутринта няма никакви токове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 14 Мар 2005, 9:24

Откачи клемата на акумулатора и със мултицет измери каква ти е консумацията в покой, демек при изключено всичко. Като знаеш капацитета на акумулатора, лесно можеш да сметнеш за колко часа ще ти падне акумулатора по формулата:

1 ампер Х 1 час = 1 амперчас

Имай пред вид, че ако за 15 часа консумацията е повече от половината от капацитета на акумулатора ти, е нормално сутринта да не можеш да запалиш. Търси откъде "изтича" тока.

ПП Мултицета се връзва между откачената клема и полюса на акумулатора.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 8.08.2003
Местоположение: София

Мнение от momo76 » 14 Мар 2005, 17:30

И аз имах същия проблем и се оказа окъсена намотка в стартера. Най добре ходи някъде да ти го проверят.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.03.2005

Мнение от NATY » 14 Мар 2005, 17:39

momo76 написа:И аз имах същия проблем и се оказа окъсена намотка в стартера. Най добре ходи някъде да ти го проверят.




МЕРСИ!!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 14 Мар 2005, 19:14

Прост тест като за начало-изключи лампата в купето и всичко друго за което се сетиш и извади едната клема на акумулатора-допри я и виж най-добре на тъмно дали има искри-ако има :arrow: значи почваш да търсиш къде ти дърпа тока-пробвай-вечер,сутрин да го хванеш къде е проблема!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook