МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ
Имам 318 ИС 1992 г., но мога да я карам само на плюсови температури.
Падне ли температурата през нощта под -4-5 С сутринта колата няма никакви токове, дори да вдигне прозореца. Акумулаторът се оказва напълно изтощен. Всеки път го зареждам, пали 1-2 дни и отново същото и така цялата зима.
Няколко майстори са я гледали и никой не може да разбере от къде идва проблема.
Единственото установено със сигурност е, че не е от акумулатора.
Моля Ви, ако някой има идея да ми помогне!!!
Падне ли температурата през нощта под -4-5 С сутринта колата няма никакви токове, дори да вдигне прозореца. Акумулаторът се оказва напълно изтощен. Всеки път го зареждам, пали 1-2 дни и отново същото и така цялата зима.
Няколко майстори са я гледали и никой не може да разбере от къде идва проблема.
Единственото установено със сигурност е, че не е от акумулатора.
Моля Ви, ако някой има идея да ми помогне!!!
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
виж данеби да има нещо късо тоест като оставиш колта да остава нещо включено което несе вижда или някъв кабел които да ти смуче ток
ама както казваш смуче ток като е студено това ме навежда на мисълта че като стане студено кабелите ти се удървят и се измъкват от дето требе и си ебава маи*** аз с тва мога да ти помогна ако имаш някви стари кабели и имаш възможност да ги смениш смени ги
ама както казваш смуче ток като е студено това ме навежда на мисълта че като стане студено кабелите ти се удървят и се измъкват от дето требе и си ебава маи*** аз с тва мога да ти помогна ако имаш някви стари кабели и имаш възможност да ги смениш смени ги
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ivokaza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 6.03.2002
- Местоположение: София
- Кара: 406HDI
А как разбра, че и няма нищо при плюсови температури
От няколко месеца вече, нощем си е редовно под нулата. Ако сутрин я запалиш и цял ден не я пипаш (когато е по-топло) после без проблем ли пали? Просто е доста странно - точно при минусови температури да се проявява. Свали си акумулатора през нощта и си го прибери - на сутринта го сложи и виж дали всичко е ОК, ако е ОК значи, като оставиш колата нещо дърпа ток от акумулатора и почни да елиминираш едно по едно възможностите - разни оставащи лампи , като за начало и т.н.
P.S. За да се дърпа ток от акумулатора, трябва да се затвори веригата - ако са му се измъкнали кабели - няма верига и ток няма да протече


P.S. За да се дърпа ток от акумулатора, трябва да се затвори веригата - ако са му се измъкнали кабели - няма верига и ток няма да протече

Последна промяна ivokaza на 12 Мар 2005, 23:31, променена общо 3 пъти
Scott написа:виж данеби да има нещо късо тоест като оставиш колта да остава нещо включено което несе вижда или някъв кабел които да ти смуче ток
ама както казваш смуче ток като е студено това ме навежда на мисълта че като стане студено кабелите ти се удървят и се измъкват от дето требе и си ебава маи*** аз с тва мога да ти помогна ако имаш някви стари кабели и имаш възможност да ги смениш смени ги
Мерси за съвета. Ще пробвам. Но нали ти казвам този проблем е само в студено време. Когато е топло колата си пали от раз.
ivokaza написа:А как разбра, че и няма нищо при плюсови температуриОт няколко месеца вече, нощем си е редовно под нулата. Ако сутрин я запалиш и цял ден не я пипаш (когато е по-топло) после без проблем ли пали? Просто е доста странно - точно при минусови температури да се проявява.
Колата я имам от 2003 г., т.е. карам я втора зима. Миналата зима беше същото и сега пак. През деня като я паля периодично няма проблеми, въпреки че и тогава е студено.
Като остане в покой за по-дълго време, т.е. през нощта и на сутринта няма никакви токове.
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Откачи клемата на акумулатора и със мултицет измери каква ти е консумацията в покой, демек при изключено всичко. Като знаеш капацитета на акумулатора, лесно можеш да сметнеш за колко часа ще ти падне акумулатора по формулата:
1 ампер Х 1 час = 1 амперчас
Имай пред вид, че ако за 15 часа консумацията е повече от половината от капацитета на акумулатора ти, е нормално сутринта да не можеш да запалиш. Търси откъде "изтича" тока.
ПП Мултицета се връзва между откачената клема и полюса на акумулатора.
1 ампер Х 1 час = 1 амперчас
Имай пред вид, че ако за 15 часа консумацията е повече от половината от капацитета на акумулатора ти, е нормално сутринта да не можеш да запалиш. Търси откъде "изтича" тока.
ПП Мултицета се връзва между откачената клема и полюса на акумулатора.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Прост тест като за начало-изключи лампата в купето и всичко друго за което се сетиш и извади едната клема на акумулатора-допри я и виж най-добре на тъмно дали има искри-ако има
значи почваш да търсиш къде ти дърпа тока-пробвай-вечер,сутрин да го хванеш къде е проблема!

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани