Регулиране на клапани

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Регулиране на клапани

Мнение от r3s1s74nc3 » 24 Мар 2009, 0:14

Колеги може ли да ми кажете , реда за регулиране на клапаните (реда на палене) , че реших да ги напасвам . И ако е вьзможно да ми кажете за компресията на цилиндрите за двигател М50Б20 . За клапаните двигателя е сьщия :) . Мерси !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 24 Мар 2009, 1:28

Реда на работа на цилиндрите е: 1-5-3-6-2-4
Какво точно искаш да им регулираш на клапаните?Те са с хидравлични повдигачи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 24 Мар 2009, 1:57

колега повдигачите можеш да ги регулираш само ако набиеш малко шайби на клапана за маслото или ги смениш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 24 Мар 2009, 2:48

ми незнаех , че са хидравлични ... Ми един или два клапана ми се струва , че са за напасване ... Как така да им набия шайби колега ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 24 Мар 2009, 5:57

клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това
NO BRAIN NO PAIN

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 24 Мар 2009, 18:06

Мерси за помоща колеги ! Ако може само да ми кажете каква трябва да е компресията на всеки един цилиндьр ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 24 Мар 2009, 18:37

би трябвало да е еднаква при всеки , макс 13 бара , в рамките на нормалното е между 10 и 11 бара
BMW 318is

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 24 Мар 2009, 23:19

S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това

Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата! :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 24 Мар 2009, 23:24

ned_gm28 написа:
S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това

Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата! :winky:


Така лекуват ли се тракащите повдигачи??? :roll: :roll: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 24 Мар 2009, 23:29

/////M написа:
ned_gm28 написа:
S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това

Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата! :winky:


Така лекуват ли се тракащите повдигачи??? :roll: :roll: :roll:

Да,обаче временно! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 25 Мар 2009, 12:05

ned_gm28 написа:
/////M написа:
ned_gm28 написа:
S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това

Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата! :winky:


Така лекуват ли се тракащите повдигачи??? :roll: :roll: :roll:

Да,обаче временно! ;)


Е да де Това ми е ясно ;) ;) Те тръгнат ли ясна е работата ;) ;) ;) ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 25 Мар 2009, 12:16

phantomas написа:би трябвало да е еднаква при всеки , макс 13 бара , в рамките на нормалното е между 10 и 11 бара

Колега компресията която я дават заводско е 10.5 атмосвери.
Разлика от около 0.5 до 1 атмосвера не е проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 25 Мар 2009, 16:01

Binev_OuT написа:
phantomas написа:би трябвало да е еднаква при всеки , макс 13 бара , в рамките на нормалното е между 10 и 11 бара

Колега компресията която я дават заводско е 10.5 атмосвери.
Разлика от около 0.5 до 1 атмосвера не е проблем.

компресия или степен на сгъстяване :roll:
компресия 10 не е мн добре ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook