Регулиране на клапани
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Регулиране на клапани
Колеги може ли да ми кажете , реда за регулиране на клапаните (реда на палене) , че реших да ги напасвам . И ако е вьзможно да ми кажете за компресията на цилиндрите за двигател М50Б20 . За клапаните двигателя е сьщия
. Мерси !

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Реда на работа на цилиндрите е: 1-5-3-6-2-4
Какво точно искаш да им регулираш на клапаните?Те са с хидравлични повдигачи!
Какво точно искаш да им регулираш на клапаните?Те са с хидравлични повдигачи!
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
колега повдигачите можеш да ги регулираш само ако набиеш малко шайби на клапана за маслото или ги смениш
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
ми незнаех , че са хидравлични ... Ми един или два клапана ми се струва , че са за напасване ... Как така да им набия шайби колега ?
клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това
NO BRAIN NO PAIN
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Мерси за помоща колеги ! Ако може само да ми кажете каква трябва да е компресията на всеки един цилиндьр ?
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
би трябвало да е еднаква при всеки , макс 13 бара , в рамките на нормалното е между 10 и 11 бара
BMW 318is
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това
Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата!

ned_gm28 написа:S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това
Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата!
Така лекуват ли се тракащите повдигачи???



- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
/////M написа:ned_gm28 написа:S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това
Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата!
Така лекуват ли се тракащите повдигачи???![]()
![]()
Да,обаче временно!

ned_gm28 написа://///M написа:ned_gm28 написа:S 70/3 написа:клапаните са с саморегулиращи се хидравли4ни повдига4и което зн4и 4е не е необходимо ръ4но да регулираш разстоянието между гърбицата на вала и клапана а върху стеблото на клапана има едно цилиндър4е което се пълни с масло и го прави автомати4но от налягането на маслото в двигателя а колегата е имал в напредвид да набиеш вътре в цилиндър4ето шаиби където има едно мъни4ко буталце което от налягането на маслото избутва цилиндър4ето плътно до гърбицата на разпределителния вал но наи добре иди на маистор които има необходимите машини за това
Мисля,че го съветва да сложи шайби на възвратния клапан на маслената помпа!По този начин ще увеличи работното налягане на маслото в системата!
Така лекуват ли се тракащите повдигачи???![]()
![]()
Да,обаче временно!
Е да де Това ми е ясно






- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
phantomas написа:би трябвало да е еднаква при всеки , макс 13 бара , в рамките на нормалното е между 10 и 11 бара
Колега компресията която я дават заводско е 10.5 атмосвери.
Разлика от около 0.5 до 1 атмосвера не е проблем.

Binev_OuT написа:phantomas написа:би трябвало да е еднаква при всеки , макс 13 бара , в рамките на нормалното е между 10 и 11 бара
Колега компресията която я дават заводско е 10.5 атмосвери.
Разлика от около 0.5 до 1 атмосвера не е проблем.
компресия или степен на сгъстяване

компресия 10 не е мн добре

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани