Как се зацепва ангренаж на М43???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Пловдив

Как се зацепва ангренаж на М43???

Мнение от Slavoff » 17 Мар 2009, 0:04

Колеги ако някой може да ми помогне ще сам много благодарен, защото бимата седи разглобена в един гараж и нема кой да я събере. Един майстор ма лъже вече няколко дена че ще ми направи центровката, ма уви това не става. Та ако някой знае каде са белезите, да си я зацепвам сам. Както писах и в заглавието мотора е М43Б18. Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 17 Мар 2009, 0:38

На коляновия вал и разпределителните валове са белезите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 17 Мар 2009, 2:10

а като я разглобва каде беше да си гледал да не си дремал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 17 Мар 2009, 2:11

Ми то на око няма да стане , трябва си инструмент , да се застопори рзпределителния вал...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 17 Мар 2009, 2:16

коляновия вал се блокира с щифт, отвора за който е затворен с пласмасова тапа и се намира под стартера - не се вижда почти, работи се по скоро с напипване, разпределителния вал се фиксира със специално приспособление, и тогава при опъната водеща част на вергата нагласяш зъбчатката с 4-те болтчета спрямо вала. Най-добре намери някой с Автодата да ти го покаже, по принцип става и без оригинален инструмент, а и едва ли ще намериш такъв, но трябва да ти го прави човек който разбира от тези неща.
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slavoff » 18 Мар 2009, 16:39

колега това дали ще стане при положение че веригата е свалена. въпроса е дали щифта който блокира коляновия вал има точна дупка на маховика в която да влиза, защото ако се блокира в точно определено място после разпределитела е по-лесен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 18 Мар 2009, 18:04

тази центровка е най лесната възможна вместо специален щифт дълъг шестограм 7 ама от тия дето са с накрайник са камък има ги ж едни големи ламаринени кутии горе на разпределителния вал може и на око да го направиш идеата е квадрата на вала да е равен спрямо главата лесно става с една линия и шублер слагаш линията на квадрата да опре плътно и мериш с шублера от двете страни от линията до главата растоянието трябва да е еднакво от двете страни и да сбъркаш с малко не е проблем тази центровка и на око може да се направи после превърти мотора на ръка за всеки случай и това е ааа и щифта влиза само на 1 място в маховика няма начин да го объркаш блокира на 1-ви цилиндър

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slavoff » 18 Мар 2009, 23:53

anzak написа:тази центровка е най лесната възможна вместо специален щифт дълъг шестограм 7 ама от тия дето са с накрайник са камък има ги ж едни големи ламаринени кутии горе на разпределителния вал може и на око да го направиш идеата е квадрата на вала да е равен спрямо главата лесно става с една линия и шублер слагаш линията на квадрата да опре плътно и мериш с шублера от двете страни от линията до главата растоянието трябва да е еднакво от двете страни и да сбъркаш с малко не е проблем тази центровка и на око може да се направи после превърти мотора на ръка за всеки случай и това е ааа и щифта влиза само на 1 място в маховика няма начин да го объркаш блокира на 1-ви цилиндър



Мерси колега, може да се каже че направо ми спаси живота. Утре отивам да сглобявам, и вечерта или най-късно вдруги ден ще пиша.

anzak Благодаря ти отново колега. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook