Регулиране на маска ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 17 Мар 2009, 13:51

nParMaTuK написа:Ми незнам колега, но като ти четох поста, останах с впечатление че ти не си го правил. Един вид като пипаш очиларката от бурефите, ше качиш на горе гредата на която са закопчалките за капака, оттам вдигаш маската нагоре, но вдигаш и самия капак и той почва да стърчи на калниците :mhihi: , вярвай ми после колкото и да натягаш закопчалките, капака остава да си стърчи или неще да се закопчее.
Бронята е добре да се смъкне или да се охлаби поне, за да пасне към вдигнатата маска. Махат се и фаровете за да имаш удобен достъп до 4-те болта които са от двете страни на радятора, както споменах вече.
Виж ако колата е имала близки срещи с други твърди предмети, може да пипаш очиларката, но тогава ше ти избяга фугата на друго място и така, нещата са навързани :D
Аз мисля добре се справих :uups:

Изображение





Колега кое не съм правил?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Само на моята кола съм нагаждал ламарини няколко пъти , да не говориме за колите на приятели ..... Ето и малко снинмки точно от тоя процес по нагаждането на предния капак на моята кола

Изображение

Изображение

Изображение

На снимките ясно се вижда кое съм свалил за да може да се настрои маската , освен това на третата снимка се вижда и луфта м/у капака и маската на бъбреците,който беше преди да настроя маската.
Извинявам се за спам-а на колегата пуснал темата ....но като почнат някои колеги да дават оценки от сорта ".... останах с впечатление , че ти не си го правил.....". Никога не бих коментирал нещо , което не съм правил и няма опит в него....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook