Гадост голяма, помагайте!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Гадост голяма, помагайте!!!

Мнение от slitter » 03 Мар 2005, 17:09

Момци, не знам как е станало това, ама сега не мога да си отворя капака. Дърпам дръжката и нема никой. Може и жилото да се е скъсало незнайно как. Кажете има ли някакъв друг начин да си отворя капака, освен нормалния. Спе6но ми е, не знам дали имам достатъчно антифриз в радиатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Мар 2005, 10:45

На Е30 става. С по-дълга отвертка през решетката се бърка в механизма (германеца предвидливо е оставил отвор в гредата), и готово. Предполагам, че и за Е36 има някакъв подобен начин.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 04 Мар 2005, 16:10

Сори, 4е 6е питам малко тъпо, ама не разбирам откъде то4но да бръкна. През бъбреците ли? Защото при мен има възможност те да се свалят, ако е от там и респективно, ако е така, като ги сваля къде точно да бръкна, 4е да го отворя. Аз пробвах да мърдам палчето (имам достъп до там като се махнат бъбреците), но уви при затворен капак хода му е съвсем малък и не става.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 04 Мар 2005, 16:36

С палчето няма да стане (капака нямаше да се заключва). При мен (Е30) на 5-10см под палчето на предната страна на маската (гредата, ламарината) има заводски отвор (3-5см диаметър, овален). През него се вижда заключващия механизъм на капака - всъщност се виждат два детайла, прилепени един до друг. Доколкото си спомням, линията на прилепване е под наклон - "/". Пъхаш отвертката между двата детайла, завърташ - и капака се отключва. Като взех мойта, нямаше и жило, и кожух - и я отварях с отвертка.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Мар 2005, 20:12

ако си от София утре аз ще работя по мойта кола имам резервно жило

звънни и ще измислим нещо 0886 444 448 Иво

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook