Проблем с педала на съединителя - хлопа, хлабав, луфт.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Проблем с педала на съединителя - хлопа, хлабав, луфт.

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 12 Мар 2009, 21:41

Здравейте колеги,търсих доста с помоща на търсачката такава тема за подобен проблем, но уви не намерих,затова реших да пусна нова тема.
Проблема ми е следния: от известно време ми се появи някакъв луфт на педала на съединителя около 4-5см, като го натисна и има луфт след което вече се усеща, че е натиснат и съпротивлението си е нормално. Та притеснява ме не до толко, че е хлабав и лопа а да не би разхлабвайки се да все едно да не натискам съединителя докрай и да вземе да стане некоя по-голяма мизерия. Колата е компакт 316 95 година. Благодаря, ако някой си сподели мнението за проблема и се извинявам ако темата подразни някой. Поздрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 12 Мар 2009, 22:07

Ако има теч някъде ти е свършила горната или долната помпа.Или самия ти педал в горната си част към помпата е износен,при мен е от това-3-4см е луфта при мен!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 9.03.2009
Пол: Мъж

Мнение от gen4o » 12 Мар 2009, 22:13

горна помпа няма

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 12 Мар 2009, 23:11

gen4o написа:горна помпа няма


Твоята да не е с жило?

За проблема на колегата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1315691
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от SvetlyoSvetlyo » 13 Мар 2009, 0:30

Благодаря колеги, насочихте ме :) , но си мисля че е както каза колегата по нагоре че може би само педала се е износил защото не съм забелязъл теч, мисля че това е по- малкото зло дано е от износването на педала и все пак така не се ли получава едно недонатискане докрай и евентуално проблем с влизането на скоростите. Тая кола ме вкара у филм се по нещо изкочи дребно и като о оправим излезе друго. Благодаря още веднъж. Поздрави :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 13 Мар 2009, 0:49

Аз като разглобявах педала го огледах внимателно и честно казано не виждам как може да се получи някакво износване от което да имаш 3-4 см луфт. А за теча няма да го забележиш, ако е от долната помпа, защото имаш кори под скоростната кутия.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 13 Мар 2009, 2:27

Ако има теч ще ти свети за спирачна течност ...карай си така и не обръщай внимание ...може и от съединителя да не от помпата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 13 Мар 2009, 4:21

И при мен има подобно нещо. Като натисна съединителя първите няколко см е някъв луфт чак след това си върши работата и се усеща съпротивление и така си е от както взех колата от около 40к км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 13 Мар 2009, 8:32

Същото и при мен, луфта не е голям, 3-4 см е, но ме дразни яко. Карам я от доста време така и не ми е правила проблеми. Или е някаква амортизация (педал, съединител, помпи-момпи) или е възможно да има друг проблем. Ще се оглежда...

Все пак ако някой открие проблема нека драсне по-конкретно, тъй като виждам че не сме 1-2 с този кусур...
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook