След диагностика ми показа вода в горивото....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

След диагностика ми показа вода в горивото....

Мнение от Nasko_325TD » 09 Мар 2009, 19:56

Каква е тази грешка!?От какво може да е? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 09 Мар 2009, 20:13

Колега проблемите с твойта кола май нямат край....?
Провери си горивня филтър...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 09 Мар 2009, 21:14

Сменен е с чисто нов! :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: E36 & E39

Мнение от nikolai_v » 09 Мар 2009, 21:23

Вода в горивото може да имаш, ако си зареждал гадна нафта. Да не ти показало вода в маслото?
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Мар 2009, 21:26

Наско братле направо те Съжалявам че си взел най-скапания тдс.
Надявам се да я оправиш веднъж за винаги и поне година две нищо да не сменяш.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 10 Мар 2009, 3:34

nikolai_v написа:Вода в горивото може да имаш, ако си зареждал гадна нафта. Да не ти показало вода в маслото?

Ами от Лукойл беше нафтата! :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 10 Мар 2009, 3:34

ludia написа:Наско братле направо те Съжалявам че си взел най-скапания тдс.
Надявам се да я оправиш веднъж за винаги и поне година две нищо да не сменяш.

Ами и аз се надявам братле,че ми писна да стягам! :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: След диагностика ми показа вода в горивото....

Мнение от ивчо3 » 10 Мар 2009, 11:32

Nasko_325TD написа:Каква е тази грешка!?От какво може да е? :roll:

Наско, вземи го оправи този резервоар, че не те виждам по-нататък как ще я караш. Чета ти проблемите като почнем от преливника, капачка на резервоара, капачката с помпата, неподаване на гориво, теч на гориво от фланеца с помпата под задната седалка, въздух в горивната система, вакуум в резервоара, вода в горивото и какво ли още не. Това дори да го прочетат конструкторите на Е36 ще се ударят по челото и ще се прекръстят. Ще хвърля малко боб и каквото покаже такова да е.
1. Преливника. Казваш, че нивото не е еднакво в двете половини. Ами свали го проклетия резервоар и виж къде е задръстено. Много ясно, че в половината където е горивната помпа ще засмуче нафта до определено положение и ще създаде вакуум, оттам недостиг на гориво в ГНП-то, след изключване на двигателя и престой от няколко часа примерно нивото в тази половина частично се възстановява, палиш, тръгваш, изминаваш 200 км и пак се почва отначало. Междувременно от създаденото подналягане помпата частично засмуква въздух и мотора изцяло "умира" . Съответно в другата половина на резервоара всичко е О.К. Сценарий номер 2: Нивото в двете половини на резервоара е еднакво а причината за неподкачване на гориво е в горивната помпа, която е или задръстена с боклуци, или не е добре уплътнена и засмуква въздух, а може и двете.
2. Фланеца с помпата и силен теч на гориво от него: Нямам друго обяснение, освен недобро уплътняване, или пукнат резервоар в тази част.
3. Събиране на гориво във вдлъбнатината на гърловината, под капака за зареждане. Това не е необходимо да се коментира. Ти си се шашнал напълно с останалите проблеми, и смяташ, че всичко, свързано с гориво и горивна система е проблем. Просто си излял малко нафта когато си зареждал на бензиностанцията.
4. Да си дойдем на думата, както е по темата. "След диагностика ми показа вода в горивото...." Първо не разбирам как една диагностика може да определи това. Да приемем че е така. Влиза вода в резервоара оттам: Виж точка 2, втората част от изречението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: След диагностика ми показа вода в горивото....

Мнение от Nasko_325TD » 10 Мар 2009, 12:26

ивчо3 написа:
Nasko_325TD написа:Каква е тази грешка!?От какво може да е? :roll:

Наско, вземи го оправи този резервоар, че не те виждам по-нататък как ще я караш. Чета ти проблемите като почнем от преливника, капачка на резервоара, капачката с помпата, неподаване на гориво, теч на гориво от фланеца с помпата под задната седалка, въздух в горивната система, вакуум в резервоара, вода в горивото и какво ли още не. Това дори да го прочетат конструкторите на Е36 ще се ударят по челото и ще се прекръстят. Ще хвърля малко боб и каквото покаже такова да е.
1. Преливника. Казваш, че нивото не е еднакво в двете половини. Ами свали го проклетия резервоар и виж къде е задръстено. Много ясно, че в половината където е горивната помпа ще засмуче нафта до определено положение и ще създаде вакуум, оттам недостиг на гориво в ГНП-то, след изключване на двигателя и престой от няколко часа примерно нивото в тази половина частично се възстановява, палиш, тръгваш, изминаваш 200 км и пак се почва отначало. Междувременно от създаденото подналягане помпата частично засмуква въздух и мотора изцяло "умира" . Съответно в другата половина на резервоара всичко е О.К. Сценарий номер 2: Нивото в двете половини на резервоара е еднакво а причината за неподкачване на гориво е в горивната помпа, която е или задръстена с боклуци, или не е добре уплътнена и засмуква въздух, а може и двете.
2. Фланеца с помпата и силен теч на гориво от него: Нямам друго обяснение, освен недобро уплътняване, или пукнат резервоар в тази част.
3. Събиране на гориво във вдлъбнатината на гърловината, под капака за зареждане. Това не е необходимо да се коментира. Ти си се шашнал напълно с останалите проблеми, и смяташ, че всичко, свързано с гориво и горивна система е проблем. Просто си излял малко нафта когато си зареждал на бензиностанцията.
4. Да си дойдем на думата, както е по темата. "След диагностика ми показа вода в горивото...." Първо не разбирам как една диагностика може да определи това. Да приемем че е така. Влиза вода в резервоара оттам: Виж точка 2, втората част от изречението.

Евалал братле!!!Благодаря ти за отзивчивоста!
Ще кажа на майсторите да видят за преливниците,че не може да няма такива.
Дано е от тях,че те гледаха,ама казаха че не са свързани едната половина с другата на резервоара. :roll:
Може да е затлачен,ама ужж ми смениха и резервоара.Знам ли!? :roll:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook