Пали когато пожелае!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

Пали когато пожелае!

Мнение от tonypk » 06 Мар 2009, 4:34

здравейте колеги, вчера стана нещо странно, запалих колата, сварших си работа, оставих я за около час и после като запалих, след 2 сек изгасна сама и повече не иска да запали, оставих тъй като ми падна акомулатора от въртене, заредих го , сложих го - запали от парвия път, оставих я да поработи малко и изгасих. Опитах пак и запали, реших да си трагвам паля и пак изгасна след 2 сек. На сутринта (без нищо да съм правил) , отивам паля - ОК, повозих се малко, гасих и палих сигурно 10 пъти, няма проблем. Спрях на един магазин , изгасих и пак същото, работи когато си поиска, а иначе по време на работя няма никакви проблеми. Каква може да е причината за тези аномалии? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 06 Мар 2009, 11:10

Това са първите признаци,когато бензиновата помпа започва да си "заминава".
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 06 Мар 2009, 12:13

бензиновата помпа e!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 15.04.2008
Кара: E36 318i '94

Мнение от tonypk » 06 Мар 2009, 16:01

мерси за бързия и точен отговор, значи 100 % е от нея, значи да я сменям без да се замислям?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 06 Мар 2009, 16:51

Борис_Малинов написа:Това са първите признаци,когато бензиновата помпа започва да си "заминава".


и аз я смених, ама не беше от нея :mhihi: , нищо, то е консуматив, пък и е "евтина"

при мен беше датчик колянов вал, ама знам ли, вашите са различни :confused: :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 06 Мар 2009, 17:00

Колега колко струва този датчик и аз имам този проблем смених бензиновата помпа и пак същото. Трудно ли се сменя ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 06 Мар 2009, 17:13

BH5482BH написа:Колега колко струва този датчик и аз имам този проблем смених бензиновата помпа и пак същото. Трудно ли се сменя ?


м52б20 - 160 лв :shock:

смяната не съм я правил аз, но ако не са ти завряни ръцете в задника мисля, че ще се справиш (мойте са, за това не пипам :mhihi: )

Изображение
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 06 Мар 2009, 18:28

Видях за какво става на въпрос мисля, че ще мога да го сменя. Държи се на един болт към блока а от другата страна e букса с щипка. Ще се пробвам сам :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 06 Мар 2009, 18:36

BH5482BH написа:Видях за какво става на въпрос мисля, че ще мога да го сменя. Държи се на един болт към блока а от другата страна e букса с щипка. Ще се пробвам сам :)


хубаво ще е, за да не се набуташ да идеш на диагностика, датчика излиза веднага, ако не е в ред :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

ищк

Мнение от Makarov 2 » 06 Мар 2009, 20:01

На мен ми прави чакмаци ключа.По точно чипа в него,от време на време ми дава грешка и да се скъсам от въртене не пали.Вадя ключа за около 30сек от ключалката,след това пали от веднъж-пробвай

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 06 Мар 2009, 20:19

vicho написа:
Борис_Малинов написа:Това са първите признаци,когато бензиновата помпа започва да си "заминава".

при мен беше датчик колянов вал, ама знам ли, вашите са различни :confused: :idea:

Ми при мен 2,8цата си палеше доволно без въпросния датчик,налагаше се само по дълго въртене със стартера.Така карах повече от седмица,но ЕКУ-то минава в авариен режим и разхода и вървенето не е на ниво,но за палене никакъв проблем.
А и от други познати знам,че без въпросния датчик колата си пали,аз дори моя го бях свалил нацяло и си стоеше в хола у нас.
Провери помпата,поне става лесно.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 06 Мар 2009, 22:42

vicho написа:
BH5482BH написа:Видях за какво става на въпрос мисля, че ще мога да го сменя. Държи се на един болт към блока а от другата страна e букса с щипка. Ще се пробвам сам :)


хубаво ще е, за да не се набуташ да идеш на диагностика, датчика излиза веднага, ако не е в ред :idea:

:yes:
Има много коли и ....BMW
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Иваняне
Кара: корав барутарник
Мечтае да кара: по-корав барутарник

Мнение от Venko » 06 Мар 2009, 23:01

Колеги, нека питам тука, за да не флудя форума.

При мен понякога пали (без газ), вдига 1200-1400 оборота, пада до 500 и гасне. Друг път пали и влиза в нормален ход - 900 оборота. Ше се помпя ли и аз? :mhihi: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 07 Мар 2009, 10:39

z3soon написа:Колеги, нека питам тука, за да не флудя форума.

При мен понякога пали (без газ), вдига 1200-1400 оборота, пада до 500 и гасне. Друг път пали и влиза в нормален ход - 900 оборота. Ше се помпя ли и аз? :mhihi: :help:
    Е затова сме си взели инжекцион та да пали без газ ;) ,а твоя проблем май не е от помпата и по-добре почети малко с търсачката да видиш какво пишат колегите с подобни проблеми.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook